Markku_66
01.05.2009, 20:10
Olen viimein saanut kunnostettua Ford Rangerin, joka täällä on ollut aikaisemminkin myynnissä. Muistin virkistämiseksi kerron että aiemmin tämä kyseinen Rangeri on ollut myynnissä vetoakseli vikaisena. Nyt vika on siis korjattu, ja akseli on ehjä. Eli auto on siis Ford Ranger II, 2.9 litrainen V6 bensiini moottori ja automaattilaatikko. Vuosimalli on 1990, ja ajoaikaa on hiukan vajaa vuosi. Auto ei todellakaan ole mikään kaunis. Mm. ruostetta siis on pelleissä. Tekniikka kuitenkin pelaa, ja alla on lähes uudet 31x10,5/15 kunnon maastorenkaat. Sama koko on myös rekisteriotteessa. Minulle tulee kilometrejä päivittäin niin paljon, että perse ei kestä ajella bensa-autolla. Joten vaihdossa voi tarjota jotain... mielummin dieseliä, mutta saahan sitä jotain bensiinivehjettäkin tarjota. Katotaan sitten kiinnostaako. Mulla siis on kyllä jokapäiväisessä ajossa jo nyt dieselauto. Mutta tällästä. Pistetään pyynniksi vaikka 3000€. Jos sillä ei sitä saa, niin kertokaapa sitten mitä olisitte valmiita mokomasta Fordista maksamaan. Niin, eikä sen vaihdokinkaan tarvitse välttämättä auto olla. TARJOTKAA!!! Soittaakin voi numeroon 050-5457700.