View Full Version : Myyty 1 Lippu Kotiteollisuus La 25.4 Tavastia
Tuli pari peruutusta ja uhkaa jäädä yksi lippu käsiin, joten voisin antaa sen pois.
Kotiteollisuus on siis Lauantaina 25.4 Tavastialla ja klo 21-04 lukee lipussa.
Jotta tässä olisi jotain mielenkiintoa, lipun saa parhaat perustelut esittävä haluaja. Perustelunsa voi esittää tähän jatkoksi tai jos ei kehtaa, niin privaan. Jos joku tietää mun nykyisen numeron, niin soita pois.
Esimerkkejä hyvistä perustelusta olisi: Tarjoon sulle kaheksan kaljaa, meinasin vetää kiljukännit ja pyrkiä laulamaan Hynysen kanssa duoa, anoppi tulee lauantaina ja johonkin pitää päästä pakoon.
Jos ei tule mun mielestä riittävän hyviä perusteluja, pidätän oikeuden lahjoittaa lipun kuskille, joka jo lupas hakea mut sieltä pois.
Peli loppuu tossa perjantai aamulla.
Ei yhtään yritystä? Mä luulin, että ois jonoksi asti ja siksi pyysin perusteluja.
Kattellaan nyt luvatusti huomen aamuun.
Rekisteröimätön
25.04.2009, 11:55
Tuli pari peruutusta ja uhkaa jäädä yksi lippu käsiin, joten voisin antaa sen pois.
Kotiteollisuus on siis Lauantaina 25.4 Tavastialla ja klo 21-04 lukee lipussa.
Jotta tässä olisi jotain mielenkiintoa, lipun saa parhaat perustelut esittävä haluaja. Perustelunsa voi esittää tähän jatkoksi tai jos ei kehtaa, niin privaan. Jos joku tietää mun nykyisen numeron, niin soita pois.
Esimerkkejä hyvistä perustelusta olisi: Tarjoon sulle kaheksan kaljaa, meinasin vetää kiljukännit ja pyrkiä laulamaan Hynysen kanssa duoa, anoppi tulee lauantaina ja johonkin pitää päästä pakoon.
Jos ei tule mun mielestä riittävän hyviä perusteluja, pidätän oikeuden lahjoittaa lipun kuskille, joka jo lupas hakea mut sieltä pois.
Peli loppuu tossa perjantai aamulla.
Avaappas peli uudestaan,
Kyllä pitäisi päästä näkemään mitä sähkömies Hongisto on tänään keksinyt, jotta keikka peruuntuisi jo lämppärin aikana kuten kävi Lappeenrannassa Tuuliajolla keikan aikana.
Lisäksi Hynysen pitäisi saada jälleen jokin yllätyslahja, joita joukkomme on antanut muunmuassa kebebannos höystettynä Sara La Fountainin kuvalla kylmänä löydettynä hotellihuoneen oven vierestä. Tai Vaasassa neityen toimittamana lahjoitettu oksennusäyskäri.
Eikä siinä vielä kaikki; lipun nykyinen omistaja saa kaksi Gintonicia tai vastaavaa pimeänä lahjuksena.
Mika Seitsonen
No tämähän menikin vähän oletettua monimutkaisemmin.
Parin peruutuksen jälkeen laitoin lipun tänne tarjolle, kun tuntui menevän hukkaan.
Kukaan ei halunnut lippua, joten lopetin kilvan ja kerroin kuskille, että pääsee keikalle. Ei joutanut.
Siispä kokeilin vielä pari "long shot" tekstiviestiä. Ajattelematta sen pidemmälle, toinen osui ihmiselle, jolta ehkä muutoinkin kysellään lippuja. Sitä kautta ilmoittautui joku onnellinen, kai aikaa sitten loppuun myydylle keikalle.
Eipä mennyt lippu hukkaan, mutta tulipahan nähtyä pirusti vaivaa yhden 15€:n lipun takia.
Paljon helpompaa on rakentaa vaan autoja. :):):)