View Full Version : Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan !
Sivua :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
9
10
SuurSyömäri
25.10.2009, 10:53
Kumpi aika yhden kellon aikana oli oikea aika. Kesä vai Talvi?
wannabee
25.10.2009, 10:56
Kumpi aika yhden kellon aikana oli oikea aika. Kesä vai Talvi?
Muistaaksen talvi?!?
Tietokoneen kello näytti 03.00 kesäaikaa ku kävin nukkuu ja herätessä 10.00 talviaikaa, ni nukuinks mie 7 vai 8 tuntia?
Rekisteröimätön
26.10.2009, 16:01
Tietokoneen kello näytti 03.00 kesäaikaa ku kävin nukkuu ja herätessä 10.00 talviaikaa, ni nukuinks mie 7 vai 8 tuntia?
Ilmeneekö tekstistä, että nukunta on suoritettu kellonkäännön yönä. Seuraako tästä, että kysymyksen pitäisi olla: Ni nukuinks mie 6 vai 8 tuntia.
Ja nyt se kysymys: Onko tuo ylläoleva näsäviisas kysymyssarja oikein vai väärin?
Nimim: Bachelors sitting on their balls
no, caprice tuli myytyä pari viikkoa sitten.. arvatkaapas oliko siinä nostajavika vai ei... uus omistaja ilmotteli mule mitä oli löytynyt...
Rekisteröimätön
26.10.2009, 18:29
no, caprice tuli myytyä pari viikkoa sitten.. arvatkaapas oliko siinä nostajavika vai ei... uus omistaja ilmotteli mule mitä oli löytynyt...
rahareiän oli löytäny
rahareiän oli löytäny
joo, ei kuullostanut kovin hyvältä se tarina...
joo, ei kuullostanut kovin hyvältä se tarina...Eipäs nyt pihtailla :D
PikkuMyy
26.10.2009, 19:02
Miks maanantait on ihan toivottomia päiviä...
http://www.youtube.com/watch?v=K1ER0Pwm_Zw
http://azahar2.files.wordpress.com/2007/11/ihatemundayz.jpg
Miks maanantait on ihan toivottomia päiviä...
http://www.youtube.com/watch?v=K1ER0Pwm_Zw
http://azahar2.files.wordpress.com/2007/11/ihatemundayz.jpg
Jos maanatai poistettas kalenterista kokonaan, säästyis aivan valtavasti mustetta ja paperia, eikä lehtikeräyslaatikotkaan täyttys niin nopeesti, kun olis ohuempia kalentereita.. kun aatellaan montako mainoskalenteriakin tulee vuodessa.. Ja töistä saa kalentereita.. olis huomattavasti ohuempikin tuommoinen taskuallakka.. niin, että eikös se siis voitas poistaa kokonaan tämä viikonpäivä, joka aiheuttaa vain vitutusta jo valmiiks.. menee sunnuntaitkin aina ihan pilalle.. ja jos viikko alkais suoraan tiistaista, olis perjantaikin paaaljon lähempänä.. :D
Eipäs nyt pihtailla :D
mäntiä halki ja yks mistä helma pudonnut, kampuran keskimmäinen laakeri huonona, öljypumpussa männän palasia... auto kulki ja kävi mulla ollessaan ihan ok, ainosastaan se naputtava ääni tuli ulospäin...
mäntiä halki ja yks mistä helma pudonnut, kampuran keskimmäinen laakeri huonona, öljypumpussa männän palasia... auto kulki ja kävi mulla ollessaan ihan ok, ainosastaan se naputtava ääni tuli ulospäin...
No voihan kökkö, eli heti hajos kun meni koneen avamaan :D
No voihan kökkö, eli heti hajos kun meni koneen avamaan :D
ei kyl se tiedossa oli että jotain vikaa, en vaan olis itte uskonut että tommosta, sillä kuiteski ihan ajettiin ja tehot oli "tallessa" ja muutenkin.. mä olin itte ihan siinä uskossa että nostaja, niin selvästi se ääni tuli venttiilikopan alta.... no ei aina voi voittaa.
juu ja kysymys, jos kappaletta kellotellessa avain lipeää ja lyö (puolitoistametriä)pitkällä 46 kiintoavaimella itteensä ohimolle niin kauanko sen kuhmun laskemises menee, miks sen pitää olla niin kipee, ja arvakkaa naurattiko yhtään kun kopahti...
täyty muuten hetken puhaltaa ja ottaa tukea enneku rupes taas maailma tuntuun tasaselta.
juu ja kysymys, jos kappaletta kellotellessa avain lipeää ja lyö (puolitoistametriä)pitkällä 46 kiintoavaimella itteensä ohimolle niin kauanko sen kuhmun laskemises menee, miks sen pitää olla niin kipee, ja arvakkaa naurattiko yhtään kun kopahti...
täyty muuten hetken puhaltaa ja ottaa tukea enneku rupes taas maailma tuntuun tasaselta.
Olen hyvin pahoillani, mutta minun oli aivan pakko nauraa ihan ääneen täällä :D
pastirolli
28.10.2009, 13:04
Voiko miehellä olla kipeä kuukautiset?
En keksi muutakaan selitystä erään tuttavan kummaliselle käytökselle. :D
Miksi on kateellisia ihmisiä, jotka kadehtivat muita?:confused:
Elämä on täynnä valintoja, ja itse ne valinnat pitää tehdä.
Hyvin harva kuitenkaan on kultalusikka suussaan syntynyt, kyllä se tulevaisuus pitää itse tehdä, ja paikkansa ansaita...:rolleyes:
Ite en ainaskaan muita kadehdi, vaikka paljon varmasti ois aihettakin, päinvastoin, oon iloinen jos jollain menee hyvin... :)
Olen hyvin pahoillani, mutta minun oli aivan pakko nauraa ihan ääneen täällä :D
nauru pidentää ikää, epäillään että pään takominen putkella ei...
nauru pidentää ikää, epäillään että pään takominen putkella ei...
Mutta tarpeeksi kova kolaus saattaa joissain tapauksissa irroittaa kiinnijumiutuneet rattaat?
Mutta tarpeeksi kova kolaus saattaa joissain tapauksissa irroittaa kiinnijumiutuneet rattaat?
kyl mä luulen että täs mallis on "isopyörä" hihnavetoinen, sen verran se ajoittain luistaa...
Mitä miulla oli tänään mielessä mitä piti täällä kysyä?
Kun ei enään muista...
Kun ei enään muista...
varmaa sitä,et kuis panee
jeeppi-eki
29.10.2009, 21:07
Kun ei enään muista...
-PILLU
-MISTÄ SITÄ SAIS NOPEESTI
pastirolli
03.11.2009, 07:13
Kurkku meinaa olla kipeä ja nokka on tukossa. Joko pian saan sikanuhan? :p
Koskas saa puhelimen ihon alle ettei jäis aina karkuteillä?
Cruiseristi
05.11.2009, 14:07
Paras pölynimuri?:eek:
Lattialle sijoitettu tietokone.
Rekisteröimätön
05.11.2009, 21:42
Toimiiko kaks 12 voltin laturia 24 voltin laturina jos ne kytkee niin, että niiden plus ja miinus on yhdessä ja toiset johdonpäät on 24 v akun navoissa
jos kytkee kaks 12voltin polttimoa sillai että + ja - yhten sitten yliväävät +ja- pitäs toimii 24volt:p
niinku subbarit ohmeja kytkettäessä.. faijalt kysyin samaa kännissä mutta ei sen mielest toiminu.. entied mitä se sitt ajatteli:D
Toimiiko kaks 12 voltin laturia 24 voltin laturina jos ne kytkee niin, että niiden plus ja miinus on yhdessä ja toiset johdonpäät on 24 v akun navoissa
Verkkolatureissa onnistuu, kuhan laturit ite ei kosketa toisiaan ja ovat madottamattomassa pistorasiassa. Eli kuhan niitä ei oo maadotettu yhteen.
Miksei "Earth Hour" voi olla joka viikko?
Miksei kerrostaloissa ole järjestään liiketunnistimilla olevia käytävävaloja? Tyhmää polttaa esim. 9 kerroksisessa talossa käytävävaloja koko talon mitalta jos vain kävelee alhaalta ykköskerrokseen?
Miksi länsimaat upottaa rahaa ruoka-avustuksiin ja ruokkii siten nälänhätää entisestään, miksei niitä rahoja suunnata mieluummin koulutukseen? :eek:
tapsa4x4
11.11.2009, 06:38
Miksei kerrostaloissa ole järjestään liiketunnistimilla olevia käytävävaloja? Tyhmää polttaa esim. 9 kerroksisessa talossa käytävävaloja koko talon mitalta jos vain kävelee alhaalta ykköskerrokseen?
Kyllä tälläisiä on nähty jo uusissa kerrostaloissa.
Miks ei voi olla jo kesä??
Millä saa helpoiten palapeilit seinästä irti, kun joku mooses on ne kiinnittänyt ne pehmotarroilla ja osittain silikonilla?:mad: Vai tarviiko vaan ihan näyttää vasaraa :(
pastirolli
11.11.2009, 07:02
Millä saa helpoiten palapeilit seinästä irti, kun joku mooses on ne kiinnittänyt ne pehmotarroilla ja osittain silikonilla?:mad: Vai tarviiko vaan ihan näyttää vasaraa :(
Itse otin mattopuukonterällä vanhat peilit pois. Välillä piti halkaista peili kun terästä loppui pituus. Jollain ohuella vaijerilla voisi myös saada leikattua teipit ja silikonit.
Itse otin mattopuukonterällä vanhat peilit pois. Välillä piti halkaista peili kun terästä loppui pituus. Jollain ohuella vaijerilla voisi myös saada leikattua teipit ja silikonit.
Kiitos :) kokeillaan tuotakin..Joku ehdotti siimaa, toinen rautasahanterää jne..mutta naisimmeisiltä ny kaikkee mahollista rakennusvärkkinettä löyry..:D siima ja saha on ja vaijerit voi varastaa vaikka pyöräsuojasta :cool:
Miksi kissa tipahtaa aina jaloilleen, vaikka pidät 5cm päässä lattiasta kissaa selällään, niin se käännähtää jaloilleen.
Miksi kissa tipahtaa aina jaloilleen, vaikka pidät 5cm päässä lattiasta kissaa selällään, niin se käännähtää jaloilleen.
Ei pidä paikkaansa, tai sitten tuo meidän eläin on poikkeuksellinen. Muutamia kertoja tippunut sohvalta/tuolilta/pöydältä niin että seljälleen maahan mätkähtänyt
Laadukkaalla fileerausveitsellä tai kitaran kielellä.
Offipiru
12.11.2009, 14:15
Herää kysymys: Mistä on kysymys?
Miks suolaa pitää kylvää teille?:confused:
hazzinen
12.11.2009, 14:46
jotta tien päällä kulkemisessa ois jotai makua =0)## ei minkään muun takia
Laadukkaalla fileerausveitsellä tai kitaran kielellä.
Siima oli täysin susi..kitaran kieliä ei kyllä löytynyt tästä huushollista, mun fileerausveitselle on vain se yksi tarkoitus..
Ehottomasti mattoveitsi oli kyllä paras..tosin loppui kanssa tuo terä kesken.
No olihan siitä seinästä pakko kuva ottaa kun joku neropatti oli liimannut ne peilit 8tarraa/pala :eek:..onnex ei tarvii alkaa kitata..
Miks suolaa pitää kylvää teille?:confused:
Siksi että hätäisimmätkin liikenteessä liikkujat kestävät suunnilleen ajoradalla kun talvi taas yllätti... :D
Mutta jos suolausta vastustetaan niin kovaan ääneen,niin mikä korvaamaan suolaus liukkaudentorjunnassa? :rolleyes:
Ongelma näköjään ratkaistu, mutta vinkki vastaisen varalle:
Kuumailmapuhaltimella tai hiustenkuivaajalla tohottaa hetken aikaa, niin liima pehmiää ja irtoaa nätisti.
Toimii myös kaikenlaisiin tarroihin kotona & auton kyljessä.
Siksi että hätäisimmätkin liikenteessä liikkujat kestävät suunnilleen ajoradalla kun talvi taas yllätti... :D
Mutta jos suolausta vastustetaan niin kovaan ääneen,niin mikä korvaamaan suolaus liukkaudentorjunnassa? :rolleyes:
Järjenkäyttö ja ennakoiva ajotapa?
X2
Jos sie pärjäät järjenkäytöllä ja ennakoinnilla ilman liukkaudentorjuntaa(suolaus/hiekoitus) se ei vielä riitä pitämään kaikkia turvallisesti tiellä. Olosuhteet ja tilanteet muuttuu aika nopeesti liikenteessä kuten tiedät...
Kumpi on pahempi autojen ruostuminen ja paskaset tuulilasit vai esim. kolminkertainen kuolonuhrien määrä liikenteessä? :rolleyes:
pastirolli
12.11.2009, 22:05
Pohjoisemmassa ruotsissa laittavat tielle hiekkaa. Siellä kun ajelee toisen auton perässä niin kovasti tulee ikävä suolaa... :o
Jos sie pärjäät järjenkäytöllä ja ennakoinnilla ilman liukkaudentorjuntaa(suolaus/hiekoitus) se ei vielä riitä pitämään kaikkia turvallisesti tiellä. Olosuhteet ja tilanteet muuttuu aika nopeesti liikenteessä kuten tiedät...
Kumpi on pahempi autojen ruostuminen ja paskaset tuulilasit vai esim. kolminkertainen kuolonuhrien määrä liikenteessä? :rolleyes:
pointti olikin mulla ainaki se että kaikki käyttää järkeä ja ennakoivaa ajotapaa ja sit vähän OT just oli jossain lehdessä miten uusistakin autoista ruostuu tukirakenteet jo muutamassa vuodessa eli repee korista irti
Pohjoisemmassa ruotsissa laittavat tielle hiekkaa. Siellä kun ajelee toisen auton perässä niin kovasti tulee ikävä suolaa... :o
tuvaväli ni ei ropise
Savossa käytetään sitä ihan normi liukkaudentorjunta tavarana (soraa mursketta hiekkaa ) kaikkia noita on tullut vastaan riippuu tienpitäjästä / urakoitsijasta.
Eniten harmia näistä moottoritiellä ja muissa ohitustilanteissa takaisin välittömästi kaistalleen palaavista on meinaan jokunen tuulilasin reikä tullut ja pesunesteen kulutus on suurempi kuin polttoaineen jos meinaa sen suolamarinaadikelmun kunniakkaasti poistaa siitä lasilta.
Tätä ihmettelen ja parhaimmillan 100m päässä samallainen "hitaampi kulkuneuvo" eikös olisi joustavaa posottaa sitä vasempaa kaistaa sen seuraavan ohi mutta ei kun koukkaus on päivän motto.:D
Sen lisäx jos sinne pitää jotain kylvää ni sit vaik Ureaa... jota käytetään myös lentokentillä tai ainakin niillä joita käyttävät sotilas koneet, koska se ei aiheuta korroosiota läheskään niin rajusti...
Ja ureaa tuottamiseen ei tarvita kui.... hmmm ...Ihmisiä eli Kusta ja jalostuspiste.... :)
Miten talvi yllättää suomalaiset autoilijat joka vuosi suunnilleen samaan aikaan? Onko se enää yllättämistä jos se tapahtuu joka vuosi?:confused:
pastirolli
23.11.2009, 16:11
Jos Y60:stä katkeaa jakopäänremmi niin kannattaako suosiolla lähteä metsään tikapuiden ja rasvatun köyden kanssa?
Rekisteröimätön
23.11.2009, 16:20
Pysähtyykö
Esim. 500 hp BJ hitaammin kuin 80 hp?
Oooteko nähnyt koskaan pulujen (en tarkoita PäHäman Pulua (ihmistä) jolla on keltanen LJ) poikasia ? Missä ne kaikki pienet pulut on... torillakin näkee vain aikuisia puluja ?
Mä ainakin oon nähnyt, meinaa tuli kerran niskaan kun istuskelin itäkeskuksessa ja odottelin metroa.. Prkleen inhoittava otus!
siis istuskelin tolppaan vasten ja se oli siellä ylärakenteisssa hillumassa
Jos Y60:stä katkeaa jakopäänremmi niin kannattaako suosiolla lähteä metsään tikapuiden ja rasvatun köyden kanssa?
Jos sen teet, niin myy kuskinoven ikkuna ensin mulle...:)
pastirolli
23.11.2009, 19:53
Jos sen teet, niin myy kuskinoven ikkuna ensin mulle...:)
Muuten kyllä mutta olen jo myynyt koko kuskinpuolen etuoven laseineen pois. :D
toyovoima
23.11.2009, 20:23
Löytyisköhän mistään tommosia linkissä olevia vilkunkupuja valkoisina? :http://images.esellerpro.com/2133/I/200/9/chrome%20defender%20light%20guard.JPG
Löytyisköhän mistään tommosia linkissä olevia vilkunkupuja valkoisina? :http://images.esellerpro.com/2133/I/200/9/chrome%20defender%20light%20guard.JPG
Ahosen Antilta offroadpajalta ainakin
Rekisteröimätön
27.11.2009, 15:11
Lähteekö järki ja tukka yhtäaikaa päästä? kumpi lähti ensin?
Lähteekö järki ja tukka yhtäaikaa päästä? kumpi lähti ensin?
kyrvän päässä kun ei karvat kuulemma kasva että se tiedoksi teille vähän spedemäisiä kampauksia pitäville :)
mites jos täs sorvin ääressä mietin että kun olis vielä 6mm pinnas varaa nii ottasiko sen kahdella vai kolmella rouhintalastulla ja sitte viimmestelylastu, se on siinä ja siinä kestäiskö pala ottaa sen kahdella mutta tuleeko sitte liian äkkiä valmista.
pastirolli
28.11.2009, 11:43
Ostanko eclipsen kesäleluksi?
Ostanko eclipsen kesäleluksi?
Osta ihmeessä jos halvalla saat :)
Itellä oli aikanaan -92 eclipse kesä/talvileluna eli käyttiksenä.. kiva peli :)
pastirolli
28.11.2009, 12:07
Jotenkin arvasin että Imperio vastaa meikäläisen kysymykseen. :D
Olet joskus ottanut kuvan minun ex-ellipsistä Jurvan botniaringillä. Sekasin myös aikoinani dsmcf-foorumilla mutta käytin hieman eri nickkiä.
Tarjolla olisi meikäläisen vanha 1g usdm johon on laitettu talonin helmat ja joku törkeä takasiipi. Jarrut pitää uusia ja jakoremmi pitää vaihtaa. Hinnasta ei vielä ole päästy sopuun. Hieman houkuttaisi mutta sitten saattaa jäädä offiprojekti hieman sivummalle.
Eli siis kyseessä on tälläinen purkki.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=955&pictureid=46605
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=955&pictureid=46604
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=955&pictureid=46606
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=955&pictureid=46603
ostaisiko.... vai eikö ostaisi...?
Elähän jätä hyvää harrastusta taka alalle.. Kyllä aurausviittojen ulkopuolella ajelu on silti mukavempaa kuin clipsellä kurvailu :)
SuurSyömäri
28.11.2009, 15:52
Eix toi exlips blingbling juttu oo vähän tommosta 18v hommaa... Mattamustana vielä menis peltoautona.
++siis onko missä vika kun allekirjoittanut istuu sorvin ääressä(no joo, aarpora, mut nyt sillä sorvataan) tälläkin kellonlyömällä, vielä n viitisen tuntia jäljellä iltavuoroa, ja huomenna sama juttu, onhan täs se hyvä puoli että ei ole kauheesti kuluja mutta...
päässä vissiin se vika, se kun ei sillä tarvi kovin iso olla kun jo näkyy
CHAJAJAJAJA?!
AA SHALAAM!
SuurSyömäri
28.11.2009, 19:57
Vastasinko väärin?
Yx Kaveri kertoi tehneensä ammattilaisena duuniansa jo 20 vuotta ja kiukustuneena sanoi osaavansa jo hommansa. Itse kerroin keittäneeni kahvia jo 33 vuotta itse ja silti aina välillä poroja lentelee pöydälle ja keitin jää kytkemättä päälle tai pois....
Vastasinko väärin?
Yx Kaveri kertoi tehneensä ammattilaisena duuniansa jo 20 vuotta ja kiukustuneena sanoi osaavansa jo hommansa. Itse kerroin keittäneeni kahvia jo 33 vuotta itse ja silti aina välillä poroja lentelee pöydälle ja keitin jää kytkemättä päälle tai pois....
PISTE!
pienes hiprakas
28.11.2009, 23:27
pari kyssäriä
Kuinka paljon on hevosvoima?
Vanha mies istui penkillä, kuinka vanha mies oli?
pari kyssäriä
Kuinka paljon on hevosvoima?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hevosvoima
tuota vanhan miehen oloa saa muut miettiä... :)
pienes hiprakas
29.11.2009, 13:38
Vanha mies istui penkillä, kuinka vanha mies oli?[/QUOTE]
vanha mies istui penkillä pitää luke ajatuksen kanssa
Istui penkillä ;)
Pitääkö vaihtaa puolivaloille ennen kun se vastaantuleva??? :eek:
SuurSyömäri
29.11.2009, 17:41
Mitä tapahtui kun auto ajoi joen yli?
Kuinka monta kertaa aikuinen mies pystyy haukkaamaan kokonaisesta limpusta?
Kuinka monta kutakin eläintä mooses otti arkkiinsa?
Mikä on lyhin kuukausi? tammikuu, helmikuu vai elokuu?
pienes hiprakas
29.11.2009, 18:45
1. upposi
2. 3
3. 10000000
4. helmikuu
Pitääkö vaihtaa puolivaloille ennen kun se vastaantuleva??? :eek:
Eiks se mee sillai että se vaihtaa eka jota alkaa häikiin ja sitten toinen heti perään.
Kerran kun se ei oo ennee sen jälkeen kokonainen ;)
joe kuoli
kerran
yhden
elokuu
SuurSyömäri
29.11.2009, 19:17
joe kuoli :)
kerran :)
yhden :(
elokuu :)
Vielä pinnistystä yhteen kohtaan...
Vielä pinnistystä yhteen kohtaan...
Mistäs lähtien mooses on eläimiin sekaantuneut? Eiks se kaveri joka niitä elukoita keräili, ollu Nooa? Eli ei yhtään!!
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135249584926.gif
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135249916913.gif
mooseshan vaan kävelytti sitä porukkaa ja niitä tauluja :)
SuurSyömäri
29.11.2009, 20:57
Mistäs lähtien mooses on eläimiin sekaantuneut? Eiks se kaveri joka niitä elukoita keräili, ollu Nooa? Eli ei yhtään!!
:D:):D:):cool: Oikein Jeesustelut on hallussa.
pienes hiprakas
29.11.2009, 21:43
miksi mäyräkoiralla on lyhyet jalat?
Mikä on ensimmäinen sana?
Pekka ja Paavo olivat matkalla kaupunkiin. Heilä oli vain yksi hevonen. Ensin ratsasti Pekka ja käveli Paavo. Sitten käveli Paavo ja ratsasti Pekka. Sitten Ratsasti Pekka ja Käveli Paavo. Kumpi oli ensin perillä?
Stockmann. Kirjoita se kahdella kirjaimella?
vhanhisuanto
29.11.2009, 22:03
miksi mäyräkoiralla on lyhyet jalat?
Mikä on ensimmäinen sana?
Pekka ja Paavo olivat matkalla kaupunkiin. Heilä oli vain yksi hevonen. Ensin ratsasti Pekka ja käveli Paavo. Sitten käveli Paavo ja ratsasti Pekka. Sitten Ratsasti Pekka ja Käveli Paavo. Kumpi oli ensin perillä?
Stockmann. Kirjoita se kahdella kirjaimella?
Pitkät jalat ei mahtuis alle?
Mikä
Pekka, ku Paavo joutui kävelemään koko matkan...
SE
pienes hiprakas
29.11.2009, 22:16
Pitkät jalat ei mahtuis alle?
Mikä
Pekka, ku Paavo joutui kävelemään koko matkan...
SE
melkein meni kaikki oikein
eka oli väärin
vastaus siihen on että pitkät jalat tulee selästä läpi
pastirolli
30.11.2009, 21:15
Tekeekö tuollaisella mitään?
http://www.biltema.fi/osteri/data/webpics_all/Web%20images%20Sorted/17/huge/17-220_h.jpg
Tarttis saada pienempiä poria teroitettua eikä se tahdo onnistua ilman apuvälineitä. Isommat porat saa teräväksi vaikka rälläkällä.
Tekeekö tuollaisella mitään?
http://www.biltema.fi/osteri/data/webpics_all/Web%20images%20Sorted/17/huge/17-220_h.jpg
Tarttis saada pienempiä poria teroitettua eikä se tahdo onnistua ilman apuvälineitä. Isommat porat saa teräväksi vaikka rälläkällä.
Mulla on tommonen, nii en kyl suosittele...
Kannattaa ostaa se reilun satkun maksava malli, sillä tekee jo jotain.
SuurSyömäri
03.12.2009, 19:36
Kertokaa kaappijuopolle viinalaji joka ei haise pahalle hengityksessä seuraavana päivänä? Toimiiko kossuvissy?
Offipiru
03.12.2009, 20:02
Kertokaa kaappijuopolle viinalaji joka ei haise pahalle hengityksessä seuraavana päivänä? Toimiiko kossuvissy?
Absintti ;)
Sambuca, ja Vaccara
SuurSyömäri
03.12.2009, 20:39
Monesko olet jos juokset viimeisen ohi?
Mikä on leppäkertun pahin vihollinen?
Mitä byrokraatti tekee?
Mitä muori käytti kun pukki oli poissa?
Mistä syystä grillillä työskentelevä somalimies pidätettiin tampereella?
pastirolli
04.12.2009, 15:29
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=955&pictureid=47134
Mikä kuvan härveli on nimeltään?
Mistä tälläisiä saa ostaa?
Mitä tälläisellä tehdään?
:)
Mikä kuvan härveli on nimeltään?
Mistä tälläisiä saa ostaa?
Mitä tälläisellä tehdään?
Venäläinen perseenpäristin?
Hitsauskuonan poistoon tarkoitettu "napra" tai tosimiehen tatskakone....
Kumpi lie parempi, veto vai työntö?
Ja mies/naisasioissa liikutaan!
Kumpi lie parempi, veto vai työntö?
Ja mies/naisasioissa liikutaan!
työntö.. koska siitä seuraa veto.. ja mahdollinen uusi työntö :D
moon iha hiljaa nyt sit taas... :o
Onko epäilyttävää, kun terve nuori mies juo yksin kotona kaljaa lauantai-iltana ja katsoo Michael Jacksonin Suomen keikkaa telkkarista?
Onko epäilyttävää, kun terve nuori mies juo yksin kotona kaljaa lauantai-iltana ja katsoo Michael Jacksonin Suomen keikkaa telkkarista?
ON... :D
Kaikki viinat käy tohon sun ongelmaan, eikä varmasti haise hengityksessä, mutta pierut voi olla hieman raikkaampia, ota ne viinat suppona.
Minttuviina,ja suu on laakista raikas!!!!
SuurSyömäri
05.12.2009, 22:02
Kaikki viinat käy tohon sun ongelmaan, eikä varmasti haise hengityksessä, mutta pierut voi olla hieman raikkaampia, ota ne viinat suppona.
Niin... tai jos vie homman äärimmäisyyksiin... akka vois ihmetellä aamulla kun jätkällä töröttää viskilekkeri hanurista....:o
EDITHOX... Niin ja asiaan kuuluvasti tämä on viestini nro on toinentoisentoisentoista....
Russian Standard platinum edition.
Olvii tuuppaa suuhun, taitaa tarvita huomenna kyydin töihin?
Bänkster
10.12.2009, 08:33
Miksi jollain on ruttuisessa Nissanissa on lisäpeilit jossei siinä ole edes vetokoukkua?
SuurSyömäri
12.12.2009, 00:33
HEI:eek:
Paljon pitäs olla virtamäärä takalasin sulattajille? Varsinkin 4runner. Tää on vaikea kysymys mutta pinnistelkää... parhaimmillani viime keväänä sain virtamäärän 6V kantturoihin ja sulattelu oli hidasta. Nyt se sulatin ei peuhaa enää ollenkaan ja pitäs alkaa remppaamaan ja pitäs tietää mitä mittarin tulisi näyttää että on hyvä.
Rekisteröimätön
12.12.2009, 00:36
Virta Amppereina ja jännite voltteina.
Voltti krtaa käämi pimeenä koko lääni :)
Mitäs sillä on väliä kuhan omistajalla on tarpeeksi villapaitaa ;-D
SuurSyömäri
12.12.2009, 00:43
Mitäs sillä on väliä kuhan omistajalla on tarpeeksi villapaitaa ;-D
No talvellakin pitäs saada muutama laatikko bisseä paksteriin.... nii ja poiskin sieltä.... 6V = 120453 Ampperiia ei riitä ja 0V= 100302459249245 Amppeeria on kelvoton
Rekisteröimätön
12.12.2009, 00:48
No talvellakin pitäs saada muutama laatikko bisseä paksteriin.... nii ja poiskin sieltä.... 6V = 120453 Ampperiia ei riitä ja 0V= 100302459249245 Amppeeria on kelvoton
Irroita tulevat johtimet takalasin lämppäristä.
Luy sun yleismittaris Ohm alueelle ja laita piikiit kiini lasin puoleisiin liittimiin. Onko yhteys vai ei?
Jos ei niin korjaa. Jos on niin kannattaa hakee vikaa syöttävältä puolelta. Muista kytkeä korjauksen jälkeen
irroitetut piuhat talkaisin, muuten ei toimi.
SuurSyömäri
12.12.2009, 00:50
Irroita tulevat johtimet takalasin lämppäristä.
Luy sun yleismittaris Ohm alueelle ja laita piikiit kiini lasin puoleisiin liittimiin. Onko yhteys vai ei?
Jos ei niin korjaa. Jos on niin kannattaa hakee vikaa syöttävältä puolelta. Muista kytkeä korjauksen jälkeen
irroitetut piuhat talkaisin, muuten ei toimi.
Mitään uutta ei täsä tullu..... Voltit?
Rekisteröimätön
12.12.2009, 00:55
Mitään uutta ei täsä tullu..... Voltit?
vastataan kun jaksetaan, aivan erinomaisen hyvä otsikko.
Kannattaa lähtee hakeen maadoitus puolelta sitä vikaa.
Rekisteröimätön
12.12.2009, 01:02
Ja kun virtoja mitttaat niin mittapäät piiriin väliin ja etenkin mittarista piuhat oikeille sisääntuloille ettet polta mittaria.
SuurSyömäri
12.12.2009, 01:03
vastataan kun jaksetaan, aivan erinomaisen hyvä otsikko.
Kannattaa lähtee hakeen maadoitus puolelta sitä vikaa.
Kiitoksia... tää luku miellyttää enemmän tää 12... muttaku tuli mieleen että olisko siellä joku pikku jännitteenalentaja sielä välisä kun oli jus soppelisti 6 V virtamäärä. Ja sitten ihmettelin että miksi olisi? Voiko olla? Ja kysyinpä täällä nyt sitten........:o
Rekisteröimätön
12.12.2009, 01:06
Ja jos saat jonkun vastus arvon sille lämmittimelle niin loput selviää laskemalla.
Lämpiääkö siitä, jos vastustaa?
HEI:eek:
Paljon pitäs olla virtamäärä takalasin sulattajille? Varsinkin 4runner. Tää on vaikea kysymys mutta pinnistelkää... parhaimmillani viime keväänä sain virtamäärän 6V kantturoihin ja sulattelu oli hidasta. Nyt se sulatin ei peuhaa enää ollenkaan ja pitäs alkaa remppaamaan ja pitäs tietää mitä mittarin tulisi näyttää että on hyvä.
Aika yleinen vika takalasin lämmittimen osalta on se, että koska takalasi/-ovi on saranoitu
ja luukulle menevät johdot heiluu jokaisella luukun avaus- ja sulkemiskerralla.
Tämä nitkutteluliike tietysti ajan oloon katkaisee johdon poikki, yleensä sieltä karmin puolelta.
Eli verhoiluja auki ja johdot esiin & sormien välissä taivuttelee & vetelee jokaista johtoa erikseen,
niin osittain/kokonaan katkennut johto löytyy.
Joissain autoissa nuo johdot on "kätevästi" piilotettu sinne onton saranan sisään... :p
Tuo 6V mittaustulos ja heikentynyt lämmitysteho tulee todennäköisesti siitä,
että sen lämmittimen virtajohto on jo osittain poikki sieltä karmin juuresta, tai maadoitus on heikko/ruostunut osittain johtamattomaksi.
Yleensä tuolle lämmittimelle on paksummat johdot, kuin esim. rekisterikilven valoille.
Takalasin lämmittimen sulake on yleensä 20A luokkaa.
Lämmittimen virtapiirissä ei pitäisi olla muuta kuin sulake, rele, lämmitin. Tuota relettä ohjataan merkkivalollisella kytkimellä.
Joissakin automerkeissä on laitettu esim. 10...15min. aikarele, jotta se kovasti virtaa haukkaava lämmitin ei jää turhaan päälle.
Lämmittimen liittimiin pitäisi tulla suunnilleen sama jännite kuin on akussa (miinus johtoihin menevät jännitehäviöt, luokkaa 1V).
Tulipa ihmeteltyä noita Lightforcen kynttilän pidikkeet ja totesin että ehkä sopivat mun ajotyyliin. Mutta:
kun on niin hinnakkaita, onkohan niissä hinta laatu suhde kohdallaan että kehtaa pyytää pukilta sellaaset? :confused: Jos ite joutuu maksumieheksi niin lienee tulla ostettua jotain muuta... :rolleyes:
pastirolli
16.12.2009, 10:42
Miksi suomen posti vaihtoi nimen itellaksi?
Onko nyt oikein puhua itellalaatikosta? Tai itellajooni? Itellan värinen auto? Itellamerkki? "käyppäs katsomassa joko itella olisi tullut".
Mitä järkeä? :confused:
Gravedigger
16.12.2009, 11:24
Samaa pohdin aamulla vaa pastirolli kerkesi ensin.
Vilkutin
16.12.2009, 12:39
miksi kissa laskeutuu aina jaloilleen?
kissa ei putoa aina jaloilleen... ainakaan jos tulee 7stä kerroksesta...
Onko nyt oikein puhua itellalaatikosta? Tai itellajooni? Itellan värinen auto? Itellamerkki? "käyppäs katsomassa joko itella olisi tullut".
sähköitella, muista lähettää jouluitellakorttisi ajoissa. itelllan itellapakettipalvelut. itellakusti polkee.
pastirolli
16.12.2009, 20:25
sähköitella, muista lähettää jouluitellakorttisi ajoissa. itelllan itellapakettipalvelut. itellakusti polkee.
...ostaja maksaa itellamaksut, roskaitellasuodatin, itellamies pat, itellanumero, itellaosoite, itellakonttori... Kuinkas verbi "postittaa" taipuu uuteen muotoon? Itellattaa?
Kolme kulkuria otti majatalosta huoneen. He nukkuivat yhdessä ja aamulla
isäntä ilmoitti huoneen hinnaksi 30 €. Miehet maksoivat 10€ kukin ja
poistuivat tyytyväisinä.
Hetken kuluttua paikalle tuli majatalon emäntä ja hermostui kuullessaan
isännän laskuttaneen 30 €. Huoneen todellinen hinta on 25 €. Isännän
ei auttanut muu kuin lähteä juoksemaan kulkureita kiinni palauttaakseen
heille 5 € .
Juostessaan hän kuitenkin tuli ajatelleeksi, että eihän
5 € mene kolmen kulkurin kanssa mitenkään tasan. Hän päätti laittaa
omaan taskuunsa 2e € ja jakaisi kulkureille kullekin 1 euron.
Kaikki olivat tyytyväisiä. Nythän tilanne on se, että kun kulkureille
kullekin oli palautettu euro, he olivat maksaneet kukin huoneesta 9 €.
Kun lasketaan yhteen kulkureiden maksamat rahat (9 + 9 + 9), saadaan
summ
summaksi 27€. Kun tähän lisätään 2 €, jonka isäntä pimitti, on
yhteissumma 29€ .
Mihin katosi siis yksi euro?
poistuivat tyytyväisinä.
heille 5 € .
summ
yhteissumma 29€ .
Mietittiin samaa tarinaa ku tänään ajeltiin Raumalt Vaasaan...Tuli vaan pää kipeeks:)
poistuivat tyytyväisinä.
heille 5 € .
summ
yhteissumma 29€ .
Desimaali.....
Kulkurit maksaa aluksi 30:3=10.
5e takaisin=25e. 25:3=8.3333333...
Palautti kulkureille ekut. 8.33333333..+1=9.333333333...
9.3333333333 x3 =27.9999999999999...~28e
28e + epärehellisen 2e=
Noh...
Kulkurien maksettua kassassa oli 30€. Isäntä ottaa kassasta 5€, jolloin kassaan jää 25€.
Isäntä antaa jokaiselle kulkurille 1€ takaisin, jolloin he ovat maksaneet yöstään 9€. 3x9€=27€.
Kassassa on edelleen 25€ ja isännällä 2€.
25€+2€=27€.
Gravedigger
17.12.2009, 11:20
miksi kissa laskeutuu aina jaloilleen?
kissa ei putoa aina jaloilleen... ainakaan jos tulee 7stä kerroksesta...
Väitän toisin tuttavan kissa putosi joku vuosi sitte 7 kerroksesta. Jaloilleen tuli ja edelleen hengissä. En uskoisi jos en itse olisi nähnyt.
Noh...
Kulkurien maksettua kassassa oli 30€. Isäntä ottaa kassasta 5€, jolloin kassaan jää 25€.
Isäntä antaa jokaiselle kulkurille 1€ takaisin, jolloin he ovat maksaneet yöstään 9€. 3x9€=27€.
Kassassa on edelleen 25€ ja isännällä 2€.
25€+2€=27€.
No hö kassa täsmää 25€, kulkurit sai 3€ ja isäntä 2€ sehän on 30€. Ei tässä kulkureitten maksamaa summaa sekoiteta laskutoimituksiin. Onneksi ei ole kovin monta offaria myyntialalla !
Kulkurit maksoi loppulaskussa 3€ liikaa joka vähennetään kassasta, sinne jää 25€ ja isännälle jää 2€, kulkuria kusetettu taas.
ILLAN päätteeksi isäntä joi kassan
Väitän toisin tuttavan kissa putosi joku vuosi sitte 7 kerroksesta. Jaloilleen tuli ja edelleen hengissä. En uskoisi jos en itse olisi nähnyt.
On hengissä ja hiusmurtumia joka paikka täynnä ja älä vaan väitä ettei kissalle tapahtunut mitään, käytettiinkö eläinlääkärissä (tuskin) Kissa on eläin joka ei vikise tai vingahda, vaan kärsii ja näyttää että on edelleen täysin metsästys ja taistelukunnossa.
poistuivat tyytyväisinä.
heille 5 € .
summ
yhteissumma 29€ .
Tämä onkin aina niin paha kiemura... menee lankaan matematiikanopiskelijat ja baarinpitäjät :D
Arska-tehtaalta
17.12.2009, 15:41
Minkä niminen on sellanen saha, joka leikkaa värisemällä?
Nim. Ei vaan leikkaa :confused:
h-a-r-z-a
17.12.2009, 17:21
Minkä ihmeen takia ketsuppipullossa pitää lukea TOMAATTIketchup?
Voiko ketsuppia tehdä jostain muustakin kuin tomaatista?
SuurSyömäri
17.12.2009, 19:16
Minkä ihmeen takia ketsuppipullossa pitää lukea TOMAATTIketchup?
Voiko ketsuppia tehdä jostain muustakin kuin tomaatista?
Nii tai sitä vois kutsua nimellä tomatti niinku kuin sinappi.
Tai direktoidaan noi Tomaattiketsupiksi ja Sinappiketsupiksi.... majoneesiketsup, mätiketsup, hammasketsup, hiusketsup, peräpukamaketsup, laakeriketsup.....
poistuivat tyytyväisinä.
heille 5 € .
summ
yhteissumma 29€ .
verottaja perkele kerkis jo siihenkin väliin
poistuivat tyytyväisinä.
heille 5 € .
summ
yhteissumma 29€ .
Mitä Svid*%¤Dua oikeen ajattelette?
25+3+2=30
Näin se menee, eikä siihen tarvita mitään tän korkeampaa matematiikkaa.
Asioilla on aina kaksi puolta, rippuu siita mistä suunnasta katsoo. :)
Kaikki ei vaan mene tasan vaikka pitäis.
Skorpioni
18.12.2009, 07:40
Nyt vasta sytytti. Vein sittenkin joulukortit Shellin asiamies-itellaan. Kai se aika sytytyksensäätöön olisi tarpeellinen. Vanhuus ei tule yksin.:D
Missä määritellään että tv katselukortti saa vaatia, että saa kattoo "vapaita" kanavia... :confused: eihän ne kai enää ole vapaita jos tollanen kortti pitää olla???? :mad:
nimim "usb dvb-t tv kortti menossa roskikseen"
...ostaja maksaa itellamaksut, roskaitellasuodatin, itellamies pat, itellanumero, itellaosoite, itellakonttori... Kuinkas verbi "postittaa" taipuu uuteen muotoon? Itellattaa?
liity nyt itellatuslistallemme, itellamyynti, itellamaksu maksettu puolestasi, itellatuslisä, aamuitella, jobinitellaa taas tulossa... ei hemmeti...
olis sitte niinku viimmenen työpäivä yli puolenvälin ennen joulu tänään, kehuivat että pitäis ymmärtää pysyä ensviikko vaikka liukumilla tai pekkasilla, tosin kumpiakaan ei ole joten ne menee vähän pakkaselle mutta hälläväliä... mitäs sitä niinku kuuluis tehdä sitte kun on oikein vapaapäivä?
mitäs sitä niinku kuuluis tehdä sitte kun on oikein vapaapäivä?
ite ajattelin ainaki vapaalla ruuvata toyotaa. mutta sullahan ei toyotaa ole joten....... ruuvaa sit vaikka blazee..?
Terve.
Tietäiskö joku mistä saisi suhteellisen edullisesti alustasarjan 4runneriin vm-90, eli vähä korkeemmaks pitäis auton maavaraa saada? Ja onko sellaisen sarjan asentaminen kuinka työläs projekti?
Rene
Semmottiista mietin tuossa yhtenä päivänä pajerolla körryytellessä, että se kun sattuupi olemaan huoltoauto. Olisiko siihen lain puitteissa mahdollista rakentaa väliseinä, etupenkkien taakse... Saisi mölyä vähän vähäisemmäksi hytissä. Sillä arvelin kysellä kun nääs tämä Suomen ajoneuvolaki, ei ole ihmisten tajuttavissa :D
Semmottiista mietin tuossa yhtenä päivänä pajerolla körryytellessä, että se kun sattuupi olemaan huoltoauto. Olisiko siihen lain puitteissa mahdollista rakentaa väliseinä, etupenkkien taakse... Saisi mölyä vähän vähäisemmäksi hytissä. Sillä arvelin kysellä kun nääs tämä Suomen ajoneuvolaki, ei ole ihmisten tajuttavissa :D
Ainakin yhdessä tutussa koneurakointifirmassa on pleksistä tehtyjä väliseiniä ainakin viidessä Hj/Hdj/Pajerossa ja Joensuun konttoreille on kelvannut. Tulee muuten siitä ohjaamistilasta huomattavasti lämpöisempikin, kun lämmitettävä tila pienenee n. 1/3 osaan alkuperäisestä...
Rakentelin entiseen pajeroon 8mm vanerista väliseinän johon laitoin pleksistä ikkunan,jotta näki pikkasen taakse.Ei ainakaan mulle valittaneet missään tuosta.Auto hiljeni vähä helvetisti.
nämä vastaukset riittääkin sitten :) Eikun ettimään sopivaa vaneria ja siihen äänieristeet pintaan, sen jälkeen kovempaa ajoa
SuurSyömäri
23.12.2009, 18:39
Mikä on talttapään ja ristipään lapsi?
ps. eikä puhuta torxista....
no ................................
Kolmiopää. Sellanen ku esim sähkökaapeissa on.
Onko pakko viettää joulua??? Ja vaikkei muuten viettäskää muuten mut miks vitussa kaikki kaupat ja baaritki pitää olla joko auki 30 minuuttia tai sitte kiinni ku kaikki on kuitenki päissään???
SuurSyömäri
23.12.2009, 19:52
Kolmiopää. Sellanen ku esim sähkökaapeissa on.
Joo Tri-Wing ruuvari se on. Ja sellaisen löytäminen työkalukaupoista on vaikea tehtävä. Oulussa esim. IKH porukka oli ihan kuutamolla kun kyselin sellaista ruuvaria. Meinaan että viritän ton Wii rötiskön ehkä toimimaan ja piti saada se auki... mutta kas kummaa ruuvit olikin jotenkin hassuja. Nyt on tilattu sopiva ruuvari h. 3.90 € ja pääsee purkamaan. Lukupää pitää säätää uusille ohmeille.
Onko pakko viettää joulua??? Ja vaikkei muuten viettäskää muuten mut miks vitussa kaikki kaupat ja baaritki pitää olla joko auki 30 minuuttia tai sitte kiinni ku kaikki on kuitenki päissään???
Joulun vietto on pakollista! Baarien ja kauppojen henkilökuntakin haluaa olla päissään....
Miksi kirvesmies irroittaessaan seinästä naulaa niin lennättää sen noin 5metrin päähän seinästä, eikä esim pudota siihen sokkelin viereen josta ko naula ei penetroidu ilmakumipyörään????
Sen tiedä että naulareppu on sitä varten että siitä voi kylvää nauloja pitkin työmaan pihoja, samallalailla kuin entisaikaan pellot kylvettiin.....
Terveisin Pörö
PikkuMyy
23.12.2009, 20:29
Miksi joulupukki käy lahjat tuomassa juuri silloin kun ei olla kotona?;)
Saakos kuvia käyttää toisen albumista esim, nettiauton ilmoitukseen ilman lupaa
Tästä oli joku lakipäätöskin oikeen tehty, samoin et saako julkaista kuvia ilman lupaa missä näkyy muita ihmisiä.
Tohon jälkimmäiseen oli vastaus saa, tosin hyviin tapoihin kuuluu kyllä kysyä...
Ei saa, tekijänoikeuslaki suojaa.
Heikki L
23.12.2009, 21:51
Mitä vuotavasta oraksen hanasta pitää vaihtaa???
Tiputtaa jatkuvasti tip tip tip tahtiin ja puskee vettä sieltä vivusta kun sulkee juoksutuksen jälkeen.
Perkeles, x tiivisteet on jop vaihdettu, oliko nyt vikana se sulku vipu vai??
Skorpioni
23.12.2009, 23:47
Miksi joulupukki käy lahjat tuomassa juuri silloin kun ei olla kotona?;)
Meillä ei ole koskaan käynyt noin. Varmaan siksi, koska olemme niin kilttejä. :D
Näitä erikoisia kärkiä löytyy ihan noista "multikärkipakkauksista".
Maksaa muutamia euroja ja saa kourallisen kärkiä siistissä purkissa.
Tota noin, selittäkääpä se, miksi Naamakirja ehdottelee mulle ystävälistaan lisättäväksi tuoreinta BB-voittajaa? Ei perrrrrrrrrrr...
IironSika
24.12.2009, 13:02
Tota noin, selittäkääpä se, miksi Naamakirja ehdottelee mulle ystävälistaan lisättäväksi tuoreinta BB-voittajaa? Ei perrrrrrrrrrr...
En osaa vastata varsinaiseen kysymykseen, mutta tässä tapauksessa yhdistyvat kaksi nykymaailman ehkäpä turhinta ja typerintä asiaa.
Edit: Ja nyt en siis tarkoita VonLekaa :D
BB Aso ja VonLeka? En kyl keksis mitään yhtäläisyyksiä... Pieni maa, pienet piirit..
SuurSyömäri
24.12.2009, 13:31
Hieman tätä sivuten kysyisinkin että miksi englantilaisissa polliisitelkkarijutuissa näytetään kaikkien kriminaalien naamataulu ja kerrotaan nimetkin kun suomessa poliisitelkku on yhtä blurria ja kriminaalit senku porskuttaa anonyymeinä?
SuurSyömäri
24.12.2009, 13:32
BB Aso ja VonLeka? En kyl keksis mitään yhtäläisyyksiä... Pieni maa, pienet piirit..
Jos ne molemmat nyppii kulmakarvoja?
Jos ne molemmat nyppii kulmakarvoja?
mun muija kerran väkisin nyppi multa kulmakarvoja ja kaikki kaverit vittuili mulle siitä ja haukku hintiksi :(
SuurSyömäri
24.12.2009, 13:38
mun muija kerran väkisin nyppi multa kulmakarvoja ja kaikki kaverit vittuili mulle siitä ja haukku hintiksi :(
Pojatpojat pitäkääpä ne saippuat taskussa ettei satu:D
Gravedigger
24.12.2009, 14:19
Olisiko tästä offi-aihioksi.
http://www.youtube.com/watch?v=I6qpQzK2Rj4&feature=related
http://simpsons.wikia.com/wiki/Canyonero
Skorpioni
24.12.2009, 18:52
En osaa vastata varsinaiseen kysymykseen, mutta tässä tapauksessa yhdistyvat kaksi nykymaailman ehkäpä turhinta ja typerintä asiaa.
Edit: Ja nyt en siis tarkoita VonLekaa :D
BB ja FB ovatkin kuin kaksoset.:D
Vai liekö toinen jommankumman pikkusisko- tai veli?
pastirolli
24.12.2009, 19:05
Miksi helvetissä jouluna hössötetään jeesuksesta? Miten kyseinen hyypiö oikeasti liittyy jouluun? :confused::confused:
santikko
25.12.2009, 10:41
en tiä, siitä on vissiin joku kirjaki kirjotettu? xD
Cental73
28.12.2009, 11:07
Missä hitossa on Kardemumma? ei löydy kartasta. Siel on kuulemma kolme iloistarosvoa liikkeellä.
santikko
28.12.2009, 17:48
joku vanha munkki syöny kardemumman kartalta.
Mitä olis Wii:lle sopiva ei niin arcade tyyppistä offi peliä?
Miksi helvetissä jouluna hössötetään jeesuksesta? Miten kyseinen hyypiö oikeasti liittyy jouluun? :confused::confused:
Eikös joulu oo tsiisuksen synttäripäivä.
SuurSyömäri
29.12.2009, 00:07
Mitä olis Wii:lle sopiva ei niin arcade tyyppistä offi peliä?
Tiiä ny että onko niin ei arcadepeli mutta meitsi pitää todella hyvänä peliä "Excite truck" siinä vierähtää aika todella näppärästi tota pelatessa.
Tiiä ny että onko niin ei arcadepeli mutta meitsi pitää todella hyvänä peliä "Excite truck" siinä vierähtää aika todella näppärästi tota pelatessa.
Hmm, täytyypi tutkia... Junnuille saapui "Jeep thrills" ton punaisen jätkän kans läänille, ei oikeen maistunut...
khonkonen
01.01.2010, 21:55
Voiko Argonia käyttää normi migin suojakaasuna?
Yleensä oon käyttäny mison25:sta, mut ois pullollinen argoonia ylimääräsenä...
Offipiru
01.01.2010, 22:06
Voiko ekyptiläisiä pyramiidi-huijata?
Voiko ekyptiläisiä pyramiidi-huijata?
kaikkihan on mahollista paitsi pyöröovesta hiihtäminen ilman pyöröovisuksia :D
Tervehdys.
Voisikohan joku hieman kokeneempi autoharastaja kertoo että mikä voisi auttaa 4Runnerin vm-90 3.0 V6 käynnistymis ongelmissa kun oon jo vaihtanu tulpat, öljyt+suodatin, polttoaineen suodattimen ja silti ei oikein tykkää lähteä kylmänä käyntiin?
Ja sellaista vielä että saisko kulutusta vielä jollain konstilla pienennettyä kun olen vaihtanut jo nuo ko. osat?
Löytyiskö joltain tai tietäiskö joku että mistä sais samaan autoon kattotelineet suhteellisen edulisesti?
Rene
Gravedigger
02.01.2010, 13:51
Tervehdys.
Voisikohan joku hieman kokeneempi autoharastaja kertoo että mikä voisi auttaa 4Runnerin vm-90 3.0 V6 käynnistymis ongelmissa kun oon jo vaihtanu tulpat, öljyt+suodatin, polttoaineen suodattimen ja silti ei oikein tykkää lähteä kylmänä käyntiin?
Ja sellaista vielä että saisko kulutusta vielä jollain konstilla pienennettyä kun olen vaihtanut jo nuo ko. osat?
Löytyiskö joltain tai tietäiskö joku että mistä sais samaan autoon kattotelineet suhteellisen edulisesti?
Rene
Virranjakajan kansi, puola, piuhat näille väleile. Jakajan pyörijä. Koneen maadoitus, startin kunto. tuosa noin äkkiseltään perus bensiini laitoksen ongelman ratkaisua.
SuurSyömäri
02.01.2010, 15:18
Eix tähän runnerijuttuun vois heittää sen klassisen akkuvedentarkistusoperaation....:D
Eix tähän runnerijuttuun vois heittää sen klassisen akkuvedentarkistusoperaation....:D
Mikä tämä akkuvesi-juttu on ollut?,On lipsahtanut ohi meikäläiseltä.
SuurSyömäri
02.01.2010, 20:05
Mikä tämä akkuvesi-juttu on ollut?,On lipsahtanut ohi meikäläiseltä.
Tarkistaa akkuveden tason... ei mitään ihmeellisempää. Tossa vaan yx setä vaihteili autoon startteja, virtapiuhoja jne yms. kunnes tsekkas viimein akkuveden tason ja siellä piili mörkö.
Tapahtui mullekkin tossa taannoin toi vedenpinnan pikainen tarkistus...
Tarkistaa akkuveden tason... ei mitään ihmeellisempää. Tossa vaan yx setä vaihteili autoon startteja, virtapiuhoja jne yms. kunnes tsekkas viimein akkuveden tason ja siellä piili mörkö.
Tapahtui mullekkin tossa taannoin toi vedenpinnan pikainen tarkistus...
Niin,juu,Eipä sitä tule kovin usein kateltua veden pintoja,....Yleensä vasta silloin,kun on jo joku kenno kuivana osittain.
sutsuki410
02.01.2010, 22:01
kuinka nainen voi saada pään niin sekaasin?
Gravedigger
02.01.2010, 22:03
kuinka nainen voi saada pään niin sekaasin?
Vai onko pääsi silloin järkevä silllä järkevyys ja totuus ne vastaa sekasin olevai asioita on.
sutsuki410
02.01.2010, 22:06
Vai onko pääsi silloin järkevä silllä järkevyys ja totuus ne vastaa sekasin olevai asioita on.
niin no just tälläsillä asioilla nuppi varmaan sekoo!:D no kerranki saanu hyvän kalan koukkuun ja tää pidetään... mutta onko siinä järkeä????:confused:
Gravedigger
02.01.2010, 22:09
niin no just tälläsillä asioilla nuppi varmaan sekoo!:D no kerranki saanu hyvän kalan koukkuun ja tää pidetään... mutta onko siinä järkeä????:confused:
Tämä biisi varmaan kuvastaa tilannetta :D
http://www.youtube.com/watch?v=FfwbY2jtyik&feature=related
sutsuki410
02.01.2010, 22:21
Tämä biisi varmaan kuvastaa tilannetta :D
http://www.youtube.com/watch?v=FfwbY2jtyik&feature=related
:D:D
Onko ne niitä leipäpappeja ne jotka lukee joka helvetin litanian kirjasta osaamatta niitä ulkoa?
khonkonen
04.01.2010, 14:37
Oiskohan tallin katolle puhallusvillan alle tarttenu ensin laittaa lasivillaa??
Heikki L
04.01.2010, 16:35
Miks helvetissä?, jos sulla on pahvi tallin katossa niin se lasivilla imee kaiken kosteuden ja jää märäksi eli Ei! jos muovi niin ei väliä, mutta mielummin lisää puhallus villaa.
khonkonen
04.01.2010, 18:44
Miks helvetissä?, jos sulla on pahvi tallin katossa niin se lasivilla imee kaiken kosteuden ja jää märäksi eli Ei! jos muovi niin ei väliä, mutta mielummin lisää puhallus villaa.
Isot pojat puhu niin, enkä minäkään sit ymmärtäny. Muovi on katossa ja sit 35-40cm puhallusvillaa.
Gravedigger
05.01.2010, 14:29
Jos jollakin on Takametsä ja se kaadetaan. Tuleeko siitä Peräaukko?
Ja voiko peräaukossa offata muulla kuin ruotsalaisella maasto-ajoneuvolla?
Kuumeisen pohdintoja siis.
Ja kahvit näytölle:D kaikke sitä kuumeisen päässä liikkuu:D
:D Voi, mutta riippuu kyvystä... :eek::rolleyes:
Helposti, siellä nyt pääsee vaikka takatuupparilla..
¤Offi-Osku¤
05.01.2010, 22:53
Mistä halvalla disco kakkosen jakarit....
SuurSyömäri
06.01.2010, 00:33
Onko 4runner/LN110 jne ifs murros minkälainen vaihtaa? Onko siinä mitään eriä oseja ku tossa normijäykässä? Mitä pitää muistaa käydä kans ostamassa ku alkaa vaihtelemaan murrosta?
Niin ja en jaksa nyt käydä kattomasa mutta onko noi runnerin jarrulevyt jäähdytinmallisia vai blancolevyjä?
Offipiru
06.01.2010, 01:02
"Nainen jäi potkukelkalla lunta auranneen työkoneen alle"
-Kävikö pahasti?
-Onko otsikon kirjoittaja päissään?
-Oliko potkukelkkaa ohjannut työkone alkoholin vaikutuksen alaisena?
-Oliko potkukelkassa hytrauliikalla varustetut ja hyväksytyt aurausvälineet?
-Pitäsköhän mun mennä nukkumaa?
Nauroin tota ihan samaa...
Ei ihme jos on vähä polanneta tiessä ku ketkupolkalla auraillaan...
ja juu kyllä uni ois kohdillaan
Rekisteröimätön
06.01.2010, 11:33
"Nainen jäi potkukelkalla lunta auranneen työkoneen alle"
-Kävikö pahasti?
-Onko otsikon kirjoittaja päissään?
-Oliko potkukelkkaa ohjannut työkone alkoholin vaikutuksen alaisena?
-Oliko potkukelkassa hytrauliikalla varustetut ja hyväksytyt aurausvälineet?
-Pitäsköhän mun mennä nukkumaa?
- kävi pahasti
- en tiedä oliko kirjoittaja päissään
- ei ollut
- ei ollut
- ja nyt saa jo herätä
>N<
Ryyppyde
06.01.2010, 19:38
miksi SOA tehdessä esim land cruiseriin etu akselin navat vai mitkä neoli pitää kääntää?
Cental73
06.01.2010, 20:03
kön muuten menee kardaanikulmat vituralleen, ja muuten pitää kääntää takaakin
Ryyppyde
06.01.2010, 20:55
kitos
Ne ihmiset jotka vie omia juomisia baariin ni viekö ne omat eväät ravintolaankin? :confused:
Ne ihmiset jotka vie omia juomisia baariin ni viekö ne omat eväät ravintolaankin? :confused:
Ja ajatteles bordellia :rolleyes:
SuurSyömäri
07.01.2010, 14:57
Jarrut puuta. Olisiko syytä vaihtaa nesteet?
Jarrut puuta. Olisiko syytä vaihtaa nesteet?
Vaiha autoa, pääset helepommalla :D
SuurSyömäri
07.01.2010, 19:01
Vaiha autoa, pääset helepommalla :D
Ei sullois vaihossa BJ75 tai 45 troopperi?:p
Offipiru
09.01.2010, 00:15
Mitä vessasi kertoo sinusta??
Rekisteröimätön
11.01.2010, 14:51
Miksi naisilla laihtuminen alkaa lähes poikkeuksetta tisseistä? ( * )( * ) ==> \ o / \ o /
SuurSyömäri
11.01.2010, 15:00
Miksi naisilla laihtuminen alkaa lähes poikkeuksetta tisseistä? ( * )( * ) ==> \ o / \ o /
Täytyy muistaa tässä kohtaa jousivakio... eli kokonaisuuskin kutistuu ja tissien suhde perseen kokoon pysyy samana.... ja toisaalta... Ei koolla ole väliä :D:D:D:D:D:p:p:p:p:p:p:cool:
IironSika
11.01.2010, 23:01
Millä korvasitte Offipalstattoman illan?
Gravedigger
11.01.2010, 23:02
Olemalla Offipalsta chatissa joka toimi :D
R-Lempiäinen
11.01.2010, 23:14
No kokopäivä tietenkii päivittämällä ja kokeilemalla jos se ny toimii ja hakkaamalla päätä seinää :eek:
Arska-tehtaalta
11.01.2010, 23:47
Iltavuoro oli kehno korvike...
Offipiru
12.01.2010, 02:14
Aloin teurastamaa zombeja ku ei pelittäny ohvipalsta.
Gravedigger
12.01.2010, 22:54
Jos hedelmät on terveellisiä. Niin onko epähedelmät epäterveelisiä?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ep%C3%A4hedelm%C3%A4
Tervehdys.
Joku hieman kokeneempi 4runnerin omistaja voisi kertoa hieman vinkkiä uuden akun valinnassa.
Ajattelin ostaa omaan runneriini joko optiman yellow topin tai sitten exiden maxximan. Kumpi olisi parempi vaihtoehto 4runneriin 3.0L V6 vm-90? Ja minkälainen akun tulisi olla ampeeritunneiltaan kun autossa on jonkinverran lisä-ja työvaloja?
Rene
Tervehdys.
Joku hieman kokeneempi 4runnerin omistaja voisi kertoa hieman vinkkiä uuden akun valinnassa.
Ajattelin ostaa omaan runneriini joko optiman yellow topin tai sitten exiden maxximan. Kumpi olisi parempi vaihtoehto 4runneriin 3.0L V6 vm-90? Ja minkälainen akun tulisi olla ampeeritunneiltaan kun autossa on jonkinverran lisä-ja työvaloja?
Rene
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:wnwMCJNnmG_EfM%3Ahttp://valitseparas.exide.fi/images/Max3.4.gif (http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://valitseparas.exide.fi/images/Max3.4.gif&imgrefurl=http://valitseparas.exide.fi/PROD01.HTM&usg=__DDFo0Wa8KxwgH9H91Gax7PXEqvw=&h=426&w=400&sz=52&hl=fi&start=1&sig2=CPnIBQGOiROpu1BpvIM6rg&tbnid=wnwMCJNnmG_EfM:&tbnh=126&tbnw=118&prev=/images%3Fq%3Dexide%2Bmaxxima%2Bdeep%2Bcycle%26gbv% 3D2%26hl%3Dfi&ei=aIRNS8WGF82W_Qbx_ZGgDg)
Mulla on toiminu tollanen hyvin, ei tosin ole runnerissa.. Saattaa olla parempi kuin tiettyinä vuosina valmistetut keltaiset optimat. Toinen samanlainen on traktorissa ja riittää siinäkin pienehköstä kapasiteetista huolimatta.
DarkestMessiah
13.01.2010, 11:32
BJ/FJ40 kuskit huomio! Haku ei oo tuottanu tulosta, joten kysytään tässä. On itelläkin alkanu poltteleen moisen vehkeen ostaminen, mutta askarruttaa kuinka paljo valtio tosta oikeen haluaa käyttömaksua ja riisseliveroa? Noi kun tietäis niin pääsis vertaileen pakollisia kuluja Suizaan nähden.
Semmosta kysyisin, että pitäis telata hiluxi kirjo peltikattomaalilla vkl:na. Vaahtomuovitelalla ajattelin telata. Pohjat 120 paperilla epäkeskokoneella. Ennen maalausta tärpätillä pinnat puhtaaksi.
Ohennanko tuota maalia vai telonko suoraan purkista pintaan? Jos ohennan niin käykö tärpätti ohentamiseen? Ja mikä olisi oikea suhde ohentamiseen.
Maalikerroksia ajattelin sen 2 ainakin telailla.
Toimiiko helsinki-vantaan lentokentällä viikon kulttua matkatavaroiden kuljetus lennolta toiselle?Kysyypi nimimerkki:villisikajahtiinko ilman asetta
Gravedigger
15.01.2010, 15:02
Toimiiko helsinki-vantaan lentokentällä viikon kulttua matkatavaroiden kuljetus lennolta toiselle?Kysyypi nimimerkki:villisikajahtiinko ilman asetta
Vie pyssy puseron sisässä niin saat pyssyn jahtiinkin :D
Mitä tapahtuu, kun H2O turbo-imurille syötetään saippuaa?
Ohennanko tuota maalia vai telonko suoraan purkista pintaan? Jos ohennan niin käykö tärpätti ohentamiseen? Ja mikä olisi oikea suhde ohentamiseen.
Miranoli ainakin syytä vetää ohentamatta.
Kannattaako työkavereiden kera hengailla vapaa-aikana? Itse itselleni vastaten: ei, jos meinaa heidän kerallaan vielä töitäkin tehdä. Mitä vähemmän tiedät, sen parempi.
Paljon kustantaa vitaraan tuulilasi?
Ryyppyde
16.01.2010, 12:52
Kiinnostais tietää tuosta Volvo c202 vähän enemmän ku ei oikeen mistään tahtonu löytää semmosta ymmärrettävää tietoo. Että onko lukkoja ja tyyppivikoja yms. Ja yleisesti onko mistään kotosin:p
pastirolli
16.01.2010, 12:57
Laitanko jakarit akselin ylä vai alapuolelle?
Laitanko taka-akselille nelilinkin vai jakarit?
Rekisteröimätön
16.01.2010, 13:31
Heips!
Nissan Patrollit 1998-2001 löytyykö mitään muita lukkoja etu ja takaperästä kuin kitkalukko? Tai onko siellä keulassa sitäkään?
Ja onko pahaa sanottavaa 2,8td koneesta vai pitäisikö panostaa 3.0Di koneeseen? Toki voimaa tulee 20-30hp lisää joille voi tuon kokoisessa autossa olla käyttöä mutta onko kestävyys eroja?
T:Mappe
Laitanko jakarit akselin ylä vai alapuolelle?
Laitanko taka-akselille nelilinkin vai jakarit?
Ensimmäiseen että yläpuolelle, väittävät täällä että syö mukamas puslia sen jälkeen. Minä en ainakaan keksi miksi? tästä voi toki joku minulle antaa piirrokset jossa on väitteelle tukea! Itse ainakin laitan yläpuolelle
Toiseen ehdottomasti nelilinkki :D Voi edes sitten kehuskella essonbaarissa että mullapa on semmoottiset :D (nämäkin tulossa omaan siis)
Kestääkö ilmakivääri ampua vaikkapa alle 10 asteen pakkasessa vai hajoaako nopeasti jostakin? Onko siis vain kesälelu tai sisäkäyttöön?
Gravedigger
16.01.2010, 16:54
Kestääkö ilmakivääri ampua vaikkapa alle 10 asteen pakkasessa vai hajoaako nopeasti jostakin? Onko siis vain kesälelu tai sisäkäyttöön?
Kyllä olen ampunut ilmakiväärillä ja ilmapistoolilla talvellakin. Tosin molemmat talvella käytetyt ei ole Kiinan ihmeitä.
Ok, hyvä. Diana 48 5.5mm reiällä on kyseessä.
Gravedigger
16.01.2010, 16:59
Ok, hyvä. Diana 48 5.5mm reiällä on kyseessä.
niin takuuta en silti anna :D Piru kun en muista noitten englantilaisten mallia/merkkiä.
Ilma-asita on leluja:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:6FJ7BfNdaUMISM%3Ahttp://www.packrat-toyz.com/images/Pellet%2520Guns/Pellet%2520B3-1.jpg (http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.packrat-toyz.com/images/Pellet%2520Guns/Pellet%2520B3-1.jpg&imgrefurl=http://www.packrat-toyz.com/Airsoft%2520Guns/Pellet%2520Rifles.htm&usg=__mZPvm7q6sNPBWbqXth4ZxoI5Enk=&h=315&w=400&sz=4&hl=fi&start=5&sig2=LDsf253USSP2jDnik2iLGg&itbs=1&tbnid=6FJ7BfNdaUMISM:&tbnh=98&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dchina%2Bairgun%26gbv%3D2%26hl%3Dfi&ei=HAFSS4yjIoy5_Qa29JGbCg)
ja ei leluja:
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:F8t2Nue6MGm3LM%3Ahttp://www.edinkillie.co.uk/ecatalog/images/Feinwerkbau/700-s.jpg (http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.edinkillie.co.uk/ecatalog/images/Feinwerkbau/700-s.jpg&imgrefurl=http://www.edinkillie.co.uk/ecatalog/feinwerkbau-700-alu-air-rifle-p-231.html&usg=__8trWqOZW_xTxWdN10kw03yowyEk=&h=400&w=400&sz=21&hl=fi&start=6&sig2=YUHBf53wwWQvy6d-aKPd5A&itbs=1&tbnid=F8t2Nue6MGm3LM:&tbnh=124&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dfeinwerkbau%26gbv%3D2%26hl%3Dfi&ei=SQFSS4rfGcyY_QbzxqGpCg)
Tollanen jousitoiminen kiinalainen varmaan pelaa pikkupakkasillakin, jousimännässä on kyllä paksut rasvat..mutta myös saksalainen puristeilma Feinwerkbau saattaa jäätyä. Tuskin kuitenkaan hajoaa, tiivisteethän on kulutustavaraa.
Kellään kokemuksia ruuvikompressorin sähkömoottorin korvaamisesta polttomoottorilla ?
Paljoko tehokkaampi sietäis dieselin olla että jaksaa ruuvia kieritellä kohtuullisesti :eek:
tuotto ~5m^3 @10bar ja 60kw sähkömotti.
t: Epätietoinen savosta
Asiaan liittyvä kysymys: mikä ero on sähkö- ja dieselmoottorin kilowateilla? Eiks ne oo samankokosia? :confused:
Kellään kokemuksia ruuvikompressorin sähkömoottorin korvaamisesta polttomoottorilla ?
Paljoko tehokkaampi sietäis dieselin olla että jaksaa ruuvia kieritellä kohtuullisesti :eek:
tuotto ~5m^3 @10bar ja 60kw sähkömotti.
t: Epätietoinen savosta
En tiedä, mutta mulla ois kone sulle siihen :D 1.6tiisseli
Asiaan liittyvä kysymys: mikä ero on sähkö- ja dieselmoottorin kilowateilla? Eiks ne oo samankokosia? :confused:
Ei kai niillä eroa ole, mutta vääntöä on käsittääkseni eri lukemat ko. moottoreissa. Ainakin starttivaiheessa.
En tiedä, mutta mulla ois kone sulle siihen :D 1.6tiisseli
Ja mulla olis siihen käypänen pakosarja ja ahdin, niin ja varakansikin :o
Gravedigger
18.01.2010, 23:32
Kun työkoneessa on kilpikonna ja jänis vaihde, niin miksi se kilpikonna on hitaampi vaikka se voitti sadussa sen juoksu kilvan? Siis silloinhan kilpikonna on nopeempi? Vai onko jänis vaihde sitten hätä housuille renki pojille, jotka koko ajan kahvilla ovat? ja aina taukojen välissä kauhee kiire.
Tarviiko siis satu kirjat vai koneiden vaihde kuvat vaihtaa?
Miksi kaikki tälläiset tulee mieleen sairas lomalla vessassa istuessa?
Bänkster
19.01.2010, 18:40
Kun työkoneessa on kilpikonna- ja jänisvaihde, niin miksi se kilpikonna on hitaampi vaikka se voitti sadussa sen juoksukilvan? Siis silloinhan kilpikonna on nopeempi? Vai onko jänisvaihde sitten hätähousuille renkipojille, jotka koko ajan kahvilla ovat? ja aina taukojen välissä kauhee kiire.
Tarviiko siis satukirjat vai koneiden vaihdekuvat vaihtaa?
Miksi kaikki tälläiset tulee mieleen sairaslomalla vessassa istuessa?
Oli ihan pakko, sori :o
Mutta ei sun kyllä kannata ruveta lottoamaan, 1/9 oikein ei ole kovin vahva tulos :D
Kiitos ja anteeks.
Miksi "Vahingonilo" on paras ilo...??? Se on tullu huomattua monta kertaa, ja kun ittee naurattaa se on kivaa... :D :D :D
SuurSyömäri
20.01.2010, 18:45
Mitä tarkoittaa vanteeseen tampattu merkintä: N22MM
Mitä tarkoittaa vanteeseen tampattu merkintä: N22MM
Tietenkin negatiivistä EeTeetä 22 millimetriä :confused: