Norrena
27.03.2009, 21:32
Nyt se on myytävänä:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24624
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24620
Suzuki SJ-413i Cabriolet –87. Olen auton toinen omistaja, sillä on ajettu 155 tkm. Täydellinen huoltohistoria uudesta asti. Tekisi mieleni sanoa ruosteeton, mutta koska joku kuitenkin voi löytää tästä ruostepilkun ja syyttää minua valehtelusta, en sano. Hitsattavaa ei tässä autossa kuitenkaan ole. Takalokasuojassa lommo, muuten varsin siistikuntoinen. Erityisesti sisustus kestää kriittisenkin anopin tarkastelun. Kaikki muutostyöt on tehty huolella, mitään turauksia ja räpellyksiä ei tässä autossa ole.
Ominaisuuksia:
-Harvinainen kovakatto talveksi, kesäkäyttöön targa-katto ja tonneau-cover alasrullattavalla takaikkunalla.
-Kaasutin vaihdettu Swiftin yksipisteruiskuun välisäiliöllä = tasainen veto ja käynti kaikilla kierroksilla, kaikissa lämpötiloissa. Välisäiliö takaa bensan saannin vaikka auto olisi kuinka kallellaan.
-Korotusjouset ja kaasuiskarit. Jouset ovat Heysteen kaksilehtiset, nämä ovat ne kestävät parabolijouset. Vaihdettu myös tukevammat Calminin riipukkeet polyuretaanipuslilla.
-Renkaat 5x BFG Mud Terrain 215/75-15. Kaksi melkein uutta, kolme käytetympää. Sisärenkaat, joten voi laskea paineet maastoajoa varten.
-Vinssipuskuri mallia LaaLaa, vinssi aito Warn 8000 eikä mikään Kiinan lelu. Sisäkytkin ja Dynex-vinssiköysi.
-Optima Yellow Top -hyytelöakku
-Kunnon helmapalkit ja takapuskurin suojaraudat. Kestää liftata mistä päin autoa tahansa.
-Pohjapanssarit jakolaatikon alla, tankin alla ja perissä.
-Tukevat vetopisteet edessä ja takana.
-Nojailuraudat suojaamassa kovakattoa
-Hi-lift, sammutin ja työkalulaatikko tukevasti kiinnitettynä.
-LA- ja PMR-puhelimet.
-Konepellin pikalukot.
-Koko sisustus vinyyliä, kestää vaikka pestä letkulla puhtaaksi.
-Napalukot
-Katsastettu syksyllä 2008.
Hinta: 3900e. Puh. 040-5083691. Sijaitsee Tampereella.
P.S. Tiedetään: Suzukeja saa halvemmallakin – jos haluat ostaa puoli miljoonaa ajetun projektin, hitsailla ruosteita, taistella kaasutinongelmien kanssa, rakentaa panssarit, puskurit, palkit, ostaa renkaat, jouset, iskarit, vinssi, puhelimet, Hi-Lift jne, jne... Tämä on valmis ja varmatoiminen auto kovaan ajoon.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24625
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24626
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24619
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24621
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24623
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24622
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24624
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24620
Suzuki SJ-413i Cabriolet –87. Olen auton toinen omistaja, sillä on ajettu 155 tkm. Täydellinen huoltohistoria uudesta asti. Tekisi mieleni sanoa ruosteeton, mutta koska joku kuitenkin voi löytää tästä ruostepilkun ja syyttää minua valehtelusta, en sano. Hitsattavaa ei tässä autossa kuitenkaan ole. Takalokasuojassa lommo, muuten varsin siistikuntoinen. Erityisesti sisustus kestää kriittisenkin anopin tarkastelun. Kaikki muutostyöt on tehty huolella, mitään turauksia ja räpellyksiä ei tässä autossa ole.
Ominaisuuksia:
-Harvinainen kovakatto talveksi, kesäkäyttöön targa-katto ja tonneau-cover alasrullattavalla takaikkunalla.
-Kaasutin vaihdettu Swiftin yksipisteruiskuun välisäiliöllä = tasainen veto ja käynti kaikilla kierroksilla, kaikissa lämpötiloissa. Välisäiliö takaa bensan saannin vaikka auto olisi kuinka kallellaan.
-Korotusjouset ja kaasuiskarit. Jouset ovat Heysteen kaksilehtiset, nämä ovat ne kestävät parabolijouset. Vaihdettu myös tukevammat Calminin riipukkeet polyuretaanipuslilla.
-Renkaat 5x BFG Mud Terrain 215/75-15. Kaksi melkein uutta, kolme käytetympää. Sisärenkaat, joten voi laskea paineet maastoajoa varten.
-Vinssipuskuri mallia LaaLaa, vinssi aito Warn 8000 eikä mikään Kiinan lelu. Sisäkytkin ja Dynex-vinssiköysi.
-Optima Yellow Top -hyytelöakku
-Kunnon helmapalkit ja takapuskurin suojaraudat. Kestää liftata mistä päin autoa tahansa.
-Pohjapanssarit jakolaatikon alla, tankin alla ja perissä.
-Tukevat vetopisteet edessä ja takana.
-Nojailuraudat suojaamassa kovakattoa
-Hi-lift, sammutin ja työkalulaatikko tukevasti kiinnitettynä.
-LA- ja PMR-puhelimet.
-Konepellin pikalukot.
-Koko sisustus vinyyliä, kestää vaikka pestä letkulla puhtaaksi.
-Napalukot
-Katsastettu syksyllä 2008.
Hinta: 3900e. Puh. 040-5083691. Sijaitsee Tampereella.
P.S. Tiedetään: Suzukeja saa halvemmallakin – jos haluat ostaa puoli miljoonaa ajetun projektin, hitsailla ruosteita, taistella kaasutinongelmien kanssa, rakentaa panssarit, puskurit, palkit, ostaa renkaat, jouset, iskarit, vinssi, puhelimet, Hi-Lift jne, jne... Tämä on valmis ja varmatoiminen auto kovaan ajoon.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24625
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24626
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24619
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24621
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24623
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=387&pictureid=24622