Jamppa Maijala
24.03.2009, 21:46
Osaisiko joku valistaa?
Kävin yhden isännän luona 3 tuntia ihmettelemässä ja "ilmaamassa" jarruja. Auto on Isuzu Trooper 2,3 td vm 88
Autossa oli ollut jarrut ja kun isäntä oli irroittanut toisen etujarrusatulan ja herkustänyt sen niin jarruhulet olivat alkaneet. Etujarrut olivat. Takajarruja ilmattu. Ilmausruuveista tulee niukanlaisesti tavaraa ja jarruja ei löydy. Rungossa on jonkinlainen paineensäädin härdeli jossa myös on ilmausruuveja. Takajarruista tulee yksi putki takaisin tähän härdelliin.
En nyt ymmärrä tämän "härdellin" toimintaa saatika koko jarrujen. Onko teillä opastusta mikä on kaiken(Trooperin jarrujen) tarkoitus ja mikä on oikea tyyli ilmata ne?
Syvästi kiitoksia ainkin teille jotka jaksoitte lukea tämän.
T. Jamppa
maijalaracing(ät)gmail.com
Kävin yhden isännän luona 3 tuntia ihmettelemässä ja "ilmaamassa" jarruja. Auto on Isuzu Trooper 2,3 td vm 88
Autossa oli ollut jarrut ja kun isäntä oli irroittanut toisen etujarrusatulan ja herkustänyt sen niin jarruhulet olivat alkaneet. Etujarrut olivat. Takajarruja ilmattu. Ilmausruuveista tulee niukanlaisesti tavaraa ja jarruja ei löydy. Rungossa on jonkinlainen paineensäädin härdeli jossa myös on ilmausruuveja. Takajarruista tulee yksi putki takaisin tähän härdelliin.
En nyt ymmärrä tämän "härdellin" toimintaa saatika koko jarrujen. Onko teillä opastusta mikä on kaiken(Trooperin jarrujen) tarkoitus ja mikä on oikea tyyli ilmata ne?
Syvästi kiitoksia ainkin teille jotka jaksoitte lukea tämän.
T. Jamppa
maijalaracing(ät)gmail.com