PDA

View Full Version : Izusu pick up??

J-M
24.03.2009, 11:11
Tervehdys!...

Olen haulla yrittänyt etsiä isuzun pick upista tietoa mutta ei tahdo löytyä oikein mitään?. Eli kuinka kestäviä vehkeitä?, itselläni olisi kiikarissa 89vm. 2.2l TD ic. Sen verran sain selvää nettiä tutkimalla että vaihdelaatikko kai noissa on ainakin se mikä ensiksi leviää?.

Tehoistakaan en löytänyt minkäänlaista tietoa googlettamalla, eli paljonko tuollaisessa mahtanee olla heppoja/vääntöä?

Kiitos!.

jake74
24.03.2009, 13:49
Tervehdys!...

Tehoistakaan en löytänyt minkäänlaista tietoa googlettamalla, eli paljonko tuollaisessa mahtanee olla heppoja/vääntöä?

Kiitos!.

ei oo paljoo tehoa vakiona. mulla itellä on kans tämmönen pic uppi TFS sarjaa ja siiihen on annettu teko hengitystä turbolla ku ei jaksanut kulkee 31" korkeilla renkailla :D

Yölento
24.03.2009, 17:39
Kyllä se Isuzusta ensimmäisenä kori leviää...sitten lahoaa runko ja sitä rataa. :D Ja tämä on sitten vaan oma kokemus eikä ole itsellä ollut.

Ooppeli
24.03.2009, 18:51
Itellä toi opelin malli.(campo tfs 4x4 3.1td) Kori on yllättävän hyvässä kunnossa. vm93.
Mitään suurempaa remonttia ei ole ollut. Vesi pumppu piti vaihtaa. ja tietysti jotain muita kulutus osia silloin tällöin.

Varaosat on kyl perkeleen kalliita alkuperäisinä. Kannatta iha kysellä tarvike osia.
Opelilla vesipumppu ois maksanu 440 euroo. Melko kallista. tarvikeosana 60 euroo.

Loppupelissä ollut ihan tyytyväinen ko autoon.

tomba83
24.03.2009, 20:23
ite oon tehny nyt 2kpl isuzuja kopin takaseinästä taaksepäin kaikki katuaa nmut jos kone on 2,2 tai 2,23 niin jos ei mitään haaveria tuu ja vähäkin viitsii huoltaa niin tekniikka ei ajamalla lopu