PDA

View Full Version : Myydään / Vaihdetaan USA Ford Ranger 2.9efi V6 -90

Markku_66
13.03.2009, 16:35
Auto on ollut täällä käsittääkseni aiemminkin myynnissä, mutta ei sen väliä. Eli mulle on ajaantunut tälläinen USA Ford Ranger.Autossa on monipisteruisku V6 moottori, joka on kooltaan 2.9 litranen. Mm. Ford Scorpiossa käytetty. Auto ei ole kaunis, mutta... No joo, ei siis ole kaunis. Moottori toimii ja vaihteet toimii. Leimaa on jäljellä yli vuosi. Toinen etuvetoakseli on ajettu paskaks, mutta olen ottanut sen irti ja nyt juuri metsästän uutta ehjää akselia. Lopullinen hinta muodostuu siis siitä, mihin kuntoon olen kerennyt auton saada. Napalukot on mekaaniset ja uudet Warnin valmistamat. Jos joku ei tiedä tälläisestä autosta mitään, kannattaa huomioida esim. että auton runko on oikea jenkki runko, eli U-palkki runko. On siis hiukkasen parempi ja kestävämpi kuin Japsien umpinaiset pellistä pokatut rungot. Mutta mähän voisin selitellä tässä vaikka mitä, mutta parempi se on tehdä kiinnostuneelle henkilölle suoraan. Mä otan vaihdossa halvan Turbo Patrollin. Mua ei kiinosta siinä Patrollissa kori taikka leima, mutta hyvitän siitä just senverran, missä kunnossa tekniikka on. Eli tekniikka kiinostaa. Tasauspyörästön lukot kiinostaa Patrolliin jne. jne. Nyt Rangerin pyynti on 2600€ Ja niinkuin sanoin, hinta nousee jos kerkeen löytää rikkinäisen vetoakselin tilalle ehjän. JA NYT EI MUUTA KUIN TARJOAMAAN!!!;)
PS. Alla on 31x10.5 renkaat aluvanteilla. En muista merkkiä, mutta ne on melko uudet ja todella karkeakuvioiset. Tää koko on muuten myös rekisteriotteessa.

Markku_66
17.03.2009, 08:43
Löytyy edelleen... Muutetaan toi hinta niin, että TARJOA!!!

Markku_66
22.03.2009, 23:50
Eikö Fordi kiinnosta ketään? :eek:

Markku_66
26.03.2009, 19:06
No otetaan vaihdossakin sit muutakin kun se Patrolli. Eli vaihdossa otetaan jotain kivaa... Ja mää tosiaankin hävitän tän laitteen ihan vaan siks, että mulla on tallissa pätkä Patrolli aivan levällään. Ei yksinkertaisesti kykene kahta laitetta rakentamaan yhtäaikaa...:(