PDA

View Full Version : Myydään Suzuki samurain kone 1.3? Nyt LÄHTEee

Lexux
10.03.2009, 22:05
Olisi myynnissä kone joka makaa osissa kellarissa laatikossa. Laatikkoa ei ilmeisesti löydy mutta kaasari on ainakin läjässä. Innokkaimmille voin lähettää mailissa kuvan koko läjästä. myös varaosina voin myydä pikku sälää jos joku osaa ilmaista haluamansa riittävän huolellisesti että osaan katsoa sitä laatikosta.

:D:D

Saa tarjota lähtee muuten koko laatikollinen osia luultavasti roskiin jos ei saada tarjouksia tulemaan.

Racingrabbit
10.03.2009, 22:17
Aloitetaas

JOS löytyy maasturin öljypohja,öljyn imuputki,nokka,virranjakaja jalkoineen ja vauhtipyörä niin tarjotaan rohkeasti 50€

Kuvaa voi laittaa mailiin: racingrabbit@elisanet.fi

Kaitsu
040 5887325

Lexux
10.03.2009, 22:26
Käyn kuvaamassa kasan huomenna ja laitan kaitsulle mailia.

Edit: Tosiaan tarkkaa tietoa ei ole mitä kaikkea kasa sisältää mutta näin on mulle kerrottu kun koko läjä tuli auton mukana

Päksi
10.03.2009, 23:31
Paa tännekkin kuvaa... matu@mbnet.fi

Käyttäjä
11.03.2009, 07:34
Laitappas hintapyynti esille.

Lexux
11.03.2009, 09:42
Laitappas hintapyynti esille.

Pikkaasen on vaikea laittaa hintapyyntiä kun ei tiedä tarkalleen ees mitä myy :D:D:D

Edit: hintapyynti on käytännössä 5euroa mutta luulen että joku maksaa enenmänkin noista joten eniten tarjoava tulkoon hakeen pois, ja jos tarjouksia ei tule niin nopeimmat ehtivät hakea ne mun kellarista ja hitaimmat menevät tonkimaan roskiksia !!!

Lexux
11.03.2009, 09:44
Laitoin kuvia kahdelle herralle tulemaan jos jotain muuta kiinnostaa niin ilmaiskaa itseänne

Käyttäjä
11.03.2009, 09:52
Pikkaasen on vaikea laittaa hintapyyntiä kun ei tiedä tarkalleen ees mitä myy :D:D:D

Edit: hintapyynti on käytännössä 5euroa mutta luulen että joku maksaa enenmänkin noista joten eniten tarjoava tulkoon hakeen pois, ja jos tarjouksia ei tule niin nopeimmat ehtivät hakea ne mun kellarista ja hitaimmat menevät tonkimaan roskiksia !!!

Joo vaikeehan tää on jos ei tiedä mitä myy mut kumminskin tarvii joku järjellinen pyyntiolla sääntöjen mukaan ...Joo....Hyvä

Racingrabbit
11.03.2009, 17:45
Kuvat saatu ja osakasasta löytyy ainakin kaasari/imusarja ja jäähdyttäjän visko/ropeli tarvitsijoille.
Lisäksi näkyi olevan purettu 413:n lohko mäntineen,kansi ilman nokkaa,ja jotain muuta moottorin hilppeitä
Virranjakaja ja nokka-akseli olivat Swiftistä peräisin,eivätkä käy maasturiin.

Minulla ei ole käyttöä osille,mutta käykää nyt joku lunastamassa osat pois ainakin kaasarin ja viskon takia.

Lexux
11.03.2009, 20:00
kiitos kaitsulle suomennuksesta =)

Lexux
12.03.2009, 11:11
MYYTY KOKO LÄJÄ