PDA

View Full Version : Vuoden -75 Veten hintatasosta


08.03.2003, 22:23
Osaisiko joku vastata mahdottomaan, eli likimääräiseen hintaan jonka vuoden -75 Stingray kustantaisi.

Olen ostamassa aloittelijana edelämainitun vuotista peliä ja kaipaisin neuvoja aivan hintatasosta alkaen. Oikeastaan kyse on yhdestä autosta, jota olen käynyt katsomassa.

Auto on päältä hyväkuntoinen helmiäisvihreä, kone ja alusta (iskarit vaihdettu, koko alusta puslitettu) ovat laitettu kolme vuotta sitten. Sisäverhoilu on osittain huonokuntoinen (esim. penkit), mutta perustaltaan ihan ok. Autossa on pikkulohko ja manuaalivaihteisto. Renkaat ovat kuluneet, mutta alla vielä yhden kesän. Omistajan tiukka hintapyyntö 10000 euroa. Onko pyyntö kohdallaan?



Note! This message was posted anonymously!

09.03.2003, 13:01
Onko kyseinen vette mahdollisesti Kangasalalta tai jostain tre:n lähettyviltä? Hintatasosta sen verran, että se on täysin autosta kiinni..eli hyvän, toimivan ja suht alkuperäisen auton hinta voi pyöriä 15-20 välillä..näyttelykuntoinen 20-ylöspäin..10 ei välttämättä saa kuin ongelmia ja rahaa palamaan projektiin, mutta kuten sanoin hinta on täysin autokohtainen, eli tuolla kympilläkin voi saada hyvän alun projektiin, mutta ei valmista peliä! Voit yrittää laskea autolle arvioidun lopullisen hinnan käymällä kaikki viat yksityiskohtaisesti läpi ja samalla päätät mitä haluat muuttaa/korjata ja mitä ne kustantaa. Sitten lasketaan 1+1=2 ja ollaan lähempänä lopullista hintaa.

Hyvä lähtökohta veten hankinnassa on ensin miettiä tarkkaan mitä haluaa autolta !!

Note! This message was posted anonymously!

09.03.2003, 20:54
Itse ostin v 2000 auton ja maksoin vähän enemmän. Nyt kolmeen vuoteen on mennyt 3000-4000e. Aikomuksena on maalata auto joko alkuperäis väriin tai pysyä tämän hetken värissä! Kokonaisuutena olen erittäin tyytyväinen ostokseen ja ajettuihin kesiin ! Eipä muuta kuin katsele ja laskeskele mitä tulee maksamaan , mutta pitää aina muistaa että tosiaan valmis ja hyvä maksaa aina!
Hyvää kevään odotusta kaikille !
T: J . P

Note! This message was posted anonymously!

09.03.2003, 21:19
Joo auto oli Kangasalta. Tuotu aikoinaan Libanonista.

Note! This message was posted anonymously!

10.03.2003, 00:09
näin arvelinkin, tiedän tapauksen ja olen ajanut sillä pienen testin(2002kesällä).


Note! This message was posted anonymously!

10.03.2003, 01:16
Osaakko sitte sanoo testiajon perusteella minkä luokan pirssistä on kyse?
Onko auto hintansa arvoinen?

T: Juho Nieminen

Note! This message was posted anonymously!

vet77
10.03.2003, 07:19
Moi!
Kävin myös katsomassa tuota vihreää keväällä -02. Onhan siinä
mielestäni aikapaljonkin laittoa (mitä kukin haluaakin!?).
Itse jatkoin etsimistä ja mielestäni se kyllä kannatti.
Kyllähän se totuus on että mahdollisemman hyvä "aihio" on
pitkällä aikavälillä järkevin.

Riku
10.03.2003, 07:30
Itsekin katselin tuota autoa, mutta vain päällisin puolin. Sisustus ja moldatut puskurit eivät innostaneet. Sisustan osat ovat kuitenkin yllättävän kalliita... Tietenkin jos ei välitä tehdä sisustaa alkuperäistyyliin niin voi saada halvemmallakin, varsinkin jos itse pystyy tekemään...

10.03.2003, 09:13
Mailaa Juho mulle yhteystietosi.
wolle11@suomi24.fi

Note! This message was posted anonymously!