PDA

View Full Version : Vuoden -75 Veten hintatasosta


08.03.2003, 22:23
Osaisiko joku vastata mahdottomaan, eli likimääräiseen hintaan jonka vuoden -75 Stingray kustantaisi.

Olen ostamassa aloittelijana edelämainitun vuotista peliä ja kaipaisin neuvoja aivan hintatasosta alkaen. Oikeastaan kyse on yhdestä autosta, jota olen käynyt katsomassa.

Auto on päältä hyväkuntoinen helmiäisvihreä, kone ja alusta (iskarit vaihdettu, koko alusta puslitettu) ovat laitettu kolme vuotta sitten. Sisäverhoilu on osittain huonokuntoinen (esim. penkit), mutta perustaltaan ihan ok. Autossa on pikkulohko ja manuaalivaihteisto. Renkaat ovat kuluneet, mutta alla vielä yhden kesän. Omistajan tiukka hintapyyntö 10000 euroa. Onko pyyntö kohdallaan?



Note! This message was posted anonymously!

09.03.2003, 13:01
Onko kyseinen vette mahdollisesti Kangasalalta tai jostain tre:n lähettyviltä? Hintatasosta sen verran, että se on täysin autosta kiinni..eli hyvän, toimivan ja suht alkuperäisen auton hinta voi pyöriä 15-20 välillä..näyttelykuntoinen 20-ylöspäin..10 ei välttämättä saa kuin ongelmia ja rahaa palamaan projektiin, mutta kuten sanoin hinta on täysin autokohtainen, eli tuolla kympilläkin voi saada hyvän alun projektiin, mutta ei valmista peliä! Voit yrittää laskea autolle arvioidun lopullisen hinnan käymällä kaikki viat yksityiskohtaisesti läpi ja samalla päätät mitä haluat muuttaa/korjata ja mitä ne kustantaa. Sitten lasketaan 1+1=2 ja ollaan lähempänä lopullista hintaa.

Hyvä lähtökohta veten hankinnassa on ensin miettiä tarkkaan mitä haluaa autolta !!

Note! This message was posted anonymously!

09.03.2003, 20:54