View Full Version : AKE:n poikkeusluvat renkaista
JulmaJii
24.02.2009, 19:50
Mitä perusteita olette laittaneet poikkeuslupahakemuksiin AKE:lle haettaessa lupaa yli 51mm halkaisijaltaan suurempia alkuperäisiin renkaisiin nähden?
Kovasti haluaisin saada (pa)trooliin 35" leimattua. Viidakkorummutkin kun on paukutellut, että 35" renkaat on mahdollista saada otteeseen trooliin.
no työperuste tarttis olla.
NO kertokee työ jotka ootta saaneet poikkeusluvan MIKÄ on se TYÖ peruste?????
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=23611&highlight=patrol+isot+renkaat
Haulla löytyy kaikkea..... tuossa topicissa viimeisellä sivulla linkkiä papereihin joilla saa riittävän kokoiset jurmulat patrolliin.
JulmaJii
24.02.2009, 21:00
En ilmeisesti osaa käyttää söötsiä vielä tarpeeksi hyvin (yritin kyllä). Kiitos tuosta linkistä.
voimailija
24.02.2009, 21:10
Itse sain 35" poikkeusluvat pajeroon juuri työperusteen takia. Eli joudun ajelemaan niin huonoja mettäteitä että pikkurinkuloilla ei pääse mihinkään... ;)
Rekisteröimätön
25.02.2009, 12:58
NO kertokee työ jotka ootta saaneet poikkeusluvan MIKÄ on se TYÖ peruste?????
Sori mutta eikös sun itse pitäis tietää, mikä sulla on se peruste mihin tarviit isoja renkaita..?
ihmettelee arska
Tuollahan lukee 10.00r-15 eli 918/275mm
nii-i eli melko kookkaat :D :D abaut 38"x14.5"...kait :D
toyota4x4
25.02.2009, 21:55
tää on kyllä huhua mutta., riittäis että naapurilla on isot renkaat ja ite haluun kanssa :)
bj45lava
25.02.2009, 22:09
Mulla bjssä 35x12.5-15 meni otteeseen vuonna 2003 vuosikatsastuksen yhteydessä ja vielä ilman maksua.
Malliin "noita ei ole sulla otteessa joten laitetaan ne nyt sitten sinne"
En tietenkään ite ollut sitä leimaamassa, koska silloin ei mikään kyllä onnistu ja konttori muutenkin semmoinen missä mikään ei onnistu ekalla.
tää on kyllä huhua mutta., riittäis että naapurilla on isot renkaat ja ite haluun kanssa :)
"Isoilla pyörillä saa kuulemma naista ja yöhuoltamolla katsotaan kunnioittaen."
Sori mutta eikös sun itse pitäis tietää, mikä sulla on se peruste mihin tarviit isoja renkaita..?
ihmettelee arska
Saat anteeksi arska.... :) en ole hakemassa poikkeuslupaa.... ja käsi raamatulle onko tosiaan kaikki maasturi miehet metsureita vai mitä ne oli.....perusteeksi tuskin kelpaa että tekisi mieli ajella vähän metsässä.