Kirjaudu sisään

View Full Version : MMC:n ajopäivä 28 . 2 + kerhotarrat

TOHJ61
24.02.2009, 13:40
Kerhon vakio-ajopäivä tulevana lauantaina.
Uusi satsi tarroja on valmistunut, jako alkaa Nokialla 28.2.
Tarrat on tällaisia.

http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/TOHJ61-MMC%20%20tarra.jpg

Seuraava mahdollisuus on kerhoillassa 3 . 3 klo: 18.00, ABC pirkkala.
Uusille jäsenille tarra on ilmainen, vanhoilta 5€/kpl.

lavanelikko
24.02.2009, 17:17
Seuraava mahdollisuus on kerhoillassa 3 . 2 klo: 18.00, ABC pirkkala.
Uusille jäsenille tarra on ilmainen, vanhoilta 5€/kpl.

Oisko kuitenkin (niuhotetaan) oikea pvä 3.3. kerhoillaksi. Kait noita myöhemminkin saa lunastaa jossei noihin kahteen kerkiä?

TOHJ61
24.02.2009, 18:11
Joo, näin tietenkin, tarroja teetettiin 50 kpl, joten luulis noilla kevääseen selvittävän?

Keppo
24.02.2009, 21:25
Mihin aikaan?

POUSA
24.02.2009, 21:43
Mihin aikaan?

28.2. Klo: 12 Nokia
3.3. Klo: 18 ABC Pirkkala

Mose
25.02.2009, 19:58
Taidampa saapua nokialle jo joskus 10 aikaan möyriin, kun pittää jo 2 aikahan lähtiä... ja pääseepähän testaahan bj:tä kunnolla uusilla renkuloilla (tulee perjantaina)..

FROM
25.02.2009, 21:25
saattais olla jopa merssu ajo kunnossa (just tehtiin koe ajo:D)

CJ7
25.02.2009, 22:56
saattais olla jopa merssu ajo kunnossa (just tehtiin koe ajo:D)

No hyvä! Josko lähtis kans kurvaileen jos keli on suotuisa.

AP-1
26.02.2009, 09:31
Kans tulossa

Jouni_S
26.02.2009, 10:07
Eiköhän sitä tulla suzukia ulkoiluttaan.Tänään koitetaan vielä saada bensan syöttö kuntoon.

tmx50
26.02.2009, 15:53
Taidan kanssa tulla ainakin vähäksi aikaa. Mersussa on uutta kummia alla...

CJ7
26.02.2009, 15:54
Taidan kanssa tulla ainakin vähäksi aikaa. Mersussa on uutta kummia alla...

IROK ROK?

Komeeta keliä on luvattu lauantaille. Hyvä ulkoilupäivä :p

tmx50
26.02.2009, 16:08
IROK ROK?

Komeeta keliä on luvattu lauantaille. Hyvä ulkoilupäivä :p

Jep jep... Irokkia alla.

fintroll
26.02.2009, 20:46
Terve!

Minulle on oma maasturi vain joku kuukautta. Nyt mä haluan mene off-road... En tieda jos on hyvää mä tulen siellä launantanie koska mä ei on jäsen (vielä?) Mä en löytä paljon infosta MMC webisivulle niin mä kysy täällä...
Ehkä sa haluat tiedä lisää minulle. Mä on vanha Nissan Patrol GR maasturi, ja olen Belgialainen mutta mä asun Tampereelle. Ja minä puhun huonosti Suomi :o

CJ7
26.02.2009, 21:23
Terve!

Minulle on oma maasturi vain joku kuukautta. Nyt mä haluan mene off-road... En tieda jos on hyvää mä tulen siellä launantanie koska mä ei on jäsen (vielä?) Mä en löytä paljon infosta MMC webisivulle niin mä kysy täällä...
Ehkä sa haluat tiedä lisää minulle. Mä on vanha Nissan Patrol GR maasturi, ja olen Belgialainen mutta mä asun Tampereelle. Ja minä puhun huonosti Suomi :o

Ei muutakun mukaan / sekaan vaan lauantaina!

TOHJ61 ja tmx50 auttaa jäsenasian suhteen varmasti?

tmx50
26.02.2009, 21:44
Terve!

Moi,

Saa sinne tulla myös ei jäsenet mutta silloin peritään ajopäivämaksu. Kaikki ovat tervetulleita, myös Belgialaiset :) Jäsenksi liittyminen onnistuu www-sivujen lomakkeella.

Vähän voi olla sellainen Seppo Räty meininki (kysy kavereilta tms. mitä toi tarkoittaa) eli englantia ei juuri helpolla aloiteta käyttämään jos ei ole pakko. Tule ihmeessä ainakin käymään niin näet mistä on kyse.

-Tomi
MMC Pj

fintroll
27.02.2009, 11:29
Saa sinne tulla myös ei jäsenet mutta silloin peritään ajopäivämaksu. Kaikki ovat tervetulleita, myös Belgialaiset :) Jäsenksi liittyminen onnistuu www-sivujen lomakkeella.

Vähän voi olla sellainen Seppo Räty meininki (kysy kavereilta tms. mitä toi tarkoittaa) eli englantia ei juuri helpolla aloiteta käyttämään jos ei ole pakko. Tule ihmeessä ainakin käymään niin näet mistä on kyse.

Ok. Kiitos. Ei on ongelma jos ihmiset en puhua englantia, mä tarvitsen harjoittelä mun suomi. Jos sä puhut hidasti ja helppo mä ymmaran. Ja kaveri kertoa minulle, kaikki Seppo Räty:lla :D

FROM
27.02.2009, 20:05
Taidampa saapua nokialle jo joskus 10 aikaan möyriin, kun pittää jo 2 aikahan lähtiä... ja pääseepähän testaahan bj:tä kunnolla uusilla renkuloilla (tulee perjantaina)..

ite kans tulossa joskus kympin aikaan

CJ7
27.02.2009, 20:57
ite kans tulossa joskus kympin aikaan

Halvatun aamuvirkut :p

Jos nyt aamupäivän aikana pääsis venyyn paikalle.

-Sakke-
28.02.2009, 14:57
Kävin hakeen lisää rakentelu motivaatioo Nokian ajopaiviltä. Mukavasti lunta ja pirun komee keli. Toi hinuri on kyllä miehekkäin laite mitä oon koskaan Nokian mettässä nähny.

Rekisteröimätön
28.02.2009, 18:45
lissää kuvatuksia!

Hummer
28.02.2009, 20:18
Muutama kuva lisää: http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=708

Jos haluat jonkin minun laittamani kuvan pois netistä, niin ilmoita minulle. Kuva poistuu vaivatta.(esim. jos et halua, että autosi tai sinä olet kuvassa). Kiitos.

Rekisteröimätön
28.02.2009, 20:25
juu hieno on hinuri ja jotain uudenlaista taas offipuolelle.

mutta aika harvinainen on tollanen G mersukin kiviä kiipeilemässä!! mikäs peli se on?

Hummer
28.02.2009, 20:28
G- Mersuja oli ainakin 3 kpl......

kivari
28.02.2009, 21:40
Muutama kuva kävely miehenä ollessa , oli makke pakko laittaa....

kivari
28.02.2009, 21:46
muutama kuva lisää,ensi kerralla koitan olla mukana suzukilla kun saa tehostajan kiinni ja koe ajot suoritettua.

Rekisteröimätön
28.02.2009, 22:35
G- Mersuja oli ainakin 3 kpl......

kuvissa näkynyttä vihreetä pitkää siviiliä tarkotin

Keppo
28.02.2009, 23:31
Kiitokset kaikille omasta ja repsikan puolesta! Tässä hieman "valvontakamerakuvaa (http://kurppa.1g.fi/kuvat/20090228_MMC_ajopaiva/Ajopaiva.wmv)" matkanvarrelta.

kares
28.02.2009, 23:41
Hmmm...tuolla sakken kuvissa näkyy porttaali gee tutussa paikassa mutta miksi se on vinssin varassa /: kun tuosta olen "nähnyt" ajettavankin, mitä nyt toisellla kierroksella yhdestä kikottimesta katkes alempana rinteessä pari oleellista pulttia joskus taannoin (;

CREWCAB4X4
01.03.2009, 12:28
Nonih, vähänkö nolo kuva "orvostapokkerista"!! Taas opin jotain uutta, jos ajaa 0,1bar paineilla, niin tarvitaan beadlockit myös sisäpuolelle rengasta, heh! Noh, sehän oli vasta järjestyksessään toinen testi-ajo ja talli-illat jatkuu. Lava ehdotuksiakin tuli monenmoisia, taisi kuviot taas muuttua... . Toi "pokkerinpyöritys" ylämäkeen on muuten voimalaji, ei oikeen meinaa onnistua tällaiseltä kuivan kesän oravalta, painoa mukavat 85kg(siis renkaalla). Kaikenkaikkiaan hieno päivä.

fintroll
01.03.2009, 13:53
Kiitos kaikille ajopäivässa, erikoisesti kaikki autta minulle milloin mä oli säilytti :o. Oli hyvää aika minulle. Nähdään taas!

FROM
01.03.2009, 16:28
Hmmm...tuolla sakken kuvissa näkyy porttaali gee tutussa paikassa mutta miksi se on vinssin varassa /: kun tuosta olen "nähnyt" ajettavankin, mitä nyt toisellla kierroksella yhdestä kikottimesta katkes alempana rinteessä pari oleellista pulttia joskus taannoin (;

kävi tollain samassa kohtaa missä pulttisi katkes, ja oven karmi on sisässä kun nappas siihen kivenkulmaan vähän kiinni.. huonoja selityksiähän nää on ei oo vaan tarpeeksi yritystä:D

CJ7
01.03.2009, 16:45

Ihan ajettava paikka se olikin :p

CJ7
01.03.2009, 16:47
kuvissa näkynyttä vihreetä pitkää siviiliä tarkotin

G400CDI jonka nyt voi pätellä vaikka rekkarista. :)

kares
01.03.2009, 19:32
kävi tollain samassa kohtaa missä pulttisi katkes, ja oven karmi on sisässä kun nappas siihen kivenkulmaan vähän kiinni.. huonoja selityksiähän nää on ei oo vaan tarpeeksi yritystä:D

katos katos All terrain gummi on lähteny vanteelta (; eli crawleri meni ajamalla? ai niin crawlerissahan onkin offigummit eikä all terrainit (:

CJ7
01.03.2009, 19:57
katos katos All terrain gummi on lähteny vanteelta (; eli crawleri meni ajamalla? ai niin crawlerissahan onkin offigummit eikä all terrainit (:

Olis menny varmasti mesekin, mutta kumin pullahdettua Mr From rupes varovaiseks ja vinssas yli kiven :D

Itse asiassa shitbulleista on tähän mennessä tullu ihan hyvä kuva !! Tässä tapauksessa vaan kivenkulma toimi rengaskoneena ja pullautti sisäkehän mäkeen.

kares
01.03.2009, 20:28
Olis menny varmasti mesekin, mutta kumin pullahdettua Mr From rupes varovaiseks ja vinssas yli kiven :D

Itse asiassa shitbulleista on tähän mennessä tullu ihan hyvä kuva !! Tässä tapauksessa vaan kivenkulma toimi rengaskoneena ja pullautti sisäkehän mäkeen.

No juu en minäkään oikeen huonoo oo kuullu mutta en kyl oikeen oo kunnon toiminnassa henk koht nähny viel ni pitää vähä naljailla (;

Rekisteröimätön
01.03.2009, 22:32

Kyllä siellä oli crawlerikin narunperässä välillä vastaavissa paikoissa joista on ajettu ihan normiajokeillakin. lähinä syyttäisin kelii enkä renkaita tässäkohtaa. vähän näyti siltä että vetäs kalliot jäähän heti kun vähäkin pyörä pyörähti.

sama tulos allTerrainista aina siihen kareksen ainoon oikeeseen irokkiin asti

CJ7
01.03.2009, 22:49
Kyllä siellä oli crawlerikin narunperässä välillä vastaavissa paikoissa joista on ajettu ihan normiajokeillakin. lähinä syyttäisin kelii enkä renkaita tässäkohtaa. vähän näyti siltä että vetäs kalliot jäähän heti kun vähäkin pyörä pyörähti.

sama tulos allTerrainista aina siihen kareksen ainoon oikeeseen irokkiin asti

Voi fiddu näitä nyybejä. :p
On se hyvä etten kumminkaan vaivaks asti roikkunu sun näkymättömän autos perässä narussa.

kares
01.03.2009, 23:00
Voi fiddu näitä nyybejä. :p
On se hyvä etten kumminkaan vaivaks asti roikkunu sun näkymättömän autos perässä narussa.

Ai onko talvikeli jotenkin eri ku kuiva kesäkeli ,tää oliki ihan uutta mulle (; kiitokset nyybille että valaisit asiassa...
Ja mitä tulee ainooseen oikeeseen renkaaseen niin en ole milloinkaan mielestäni sanonut että irok olis sellainen mutta mitä tulee keliin niin irok tuntuu ainakin mogsun alla toimivan erinomaisesti ja minä nyt olen paremmin semmottinen sunnuntai offari niin näistä mitään ees ymmärrä kunhan ajelen mutta jossain muissakin autoissa joskus olen irokkeja nähnyt niin ei kai ne ihan huonojakaan ole (:

-Sakke-
02.03.2009, 09:21
NYYBI: vähän näyti siltä että vetäs kalliot jäähän heti kun vähäkin pyörä pyörähti.

Just toihan se on talvikelissä paha, kallio jäätyy kyllä just siinä samassa ku kummi vähä sutasee???

TOHJ61
02.03.2009, 13:11
Kiitokset kaikille omasta ja repsikan puolesta! Tässä hieman "valvontakamerakuvaa (http://kurppa.1g.fi/kuvat/20090228_MMC_ajopaiva/Ajopaiva.wmv)" matkanvarrelta.

Tässä onkin hieno siääntulo ohje MMC:n ajo-alueelle!
Hyvä että joskus tulee videokuvaa myöskin täysin vakioautojen menosta, rymyryhmän menoa on ymmärrettävistä syistä kuvattu kaikissa tapahtumissa runsaammin.
Belkialainen vierailija oli tolla patrollilla mukana, ensimmäistä kertaa metsässä, kuoleentuneet jouset, kuluneet renkaat,astinlaudat ja vetokoukku!
Olosuhteisiin nähden hermo piti hyvin ja yritystä riitti, siksi nuotiolla palkinnoksi bronssia ( III-karhu ).
Lopuksi ajeltiin samat reitit HJ:lla, alla uudet wranglerit, pääsi vertaamaan kunnon renkaiden vaikutusta etenemiseen.