PDA

View Full Version : Range Rover Vogue - kelpo maasturiko?


Rekisteröimätön
21.02.2009, 22:53
Minkäslainen tuon Voguen series II mallin nelivetotekniikka on? Ajovalo -sivuilla sanotaan että siinä on keskellä torsen?
Mites tuolla pärjää pahoilla kärrypoluilla tai mutaliejussa? Miten käytös jäisillä teillä? Jatkuvahan tuon pitäisi olla, ei mikään
erikseen kytkettävä?

Onko kenelläkään pidempää kokemusta Tdi mallista (bmw:n kone), onko tuo pahakin rahareikä vaikka suurin osa ajosta olisi maantiellä/kaupungissa?

Vai onko Discovery järkevämpi malli nelivedon / kestävyyden kannalta?


Joku nelikko pitäisi nyt ostaa ~7000e

solihull
22.02.2009, 10:10
Tervehdys!
Osta hyväkuntoinen Disco I ja tee siitä mieleisesi. Osat paljon halvempia ja koko hökötys megaluokan verran yksinkertaisempi ja varmempi kuin uudemmat.

TT

AVRO
22.02.2009, 11:20
Ei ole Torsenia, ainakaan tuossa II-korisessa. Avoimet perät, ja keskitasauspyörästössä visko.
Liukkaalla aika johdonmukainen menijä, vähän tarjoo keulaa, mutta kaasulla saa perääkin sivulle.
Jatkuva neliveto, valittavana hidas tai nopea.

Pärjää huonoilla teillä siinä missä muillakin vakiomaastureilla, renkaat ja kuski luo kehykset etenemiselle.

Rekisteröimätön
22.02.2009, 15:47
Tervehdys!
Osta hyväkuntoinen Disco I ja tee siitä mieleisesi. Osat paljon halvempia ja koko hökötys megaluokan verran yksinkertaisempi ja varmempi kuin uudemmat.

TT

Kiitoksia vastauksesta


Minkälainen menijä jääteillä tuo disco I on? Onko lukkoa takana? Keskellä lienee jokin lukko kuitenkin?
Miten nuo Disco I:n dieselit kestää yleensä?
Minkä kokoiset renkaat discoissa vakiona on?

..joo, enempi kysymyksiä kuin kymmenen viisasta ehtii vastata..... aika paljonhan tietoa tälläkin palstalla on. Eniten on mietityttänyt että missä malleissa on oikea jatkuva neliveto joka on siis jatkuvasti päällä.

Rekisteröimätön
22.02.2009, 19:13
Land Rovereissa on yleensä avoimet etu ja takaperät. Disco II:essa oli luistonestoa tätä paikkaamaan. Joustovarat yleensä Land Rovereissa ovat paikanneet lukkojen tarvetta, sillä ne vakionakin useimmiten joustavat paremmin mitä muut. Uusimpiin Range Rovereihin saa jonkinmoista takalukkoakin.

Rekisteröimätön
22.02.2009, 21:33
Land Rovereissa on yleensä avoimet etu ja takaperät. Disco II:essa oli luistonestoa tätä paikkaamaan. Joustovarat yleensä Land Rovereissa ovat paikanneet lukkojen tarvetta, sillä ne vakionakin useimmiten joustavat paremmin mitä muut. Uusimpiin Range Rovereihin saa jonkinmoista takalukkoakin.

Saako noihin Disco I:iin asennettua taakse jonkin viscolukon tms. jälkeenpäin jos haluaa?
Minkälaisia nuo Disco I:n diesel koneet on? Ongelmapesiä? Paljonko niillä ajaa ennen kuin saa remppaa ruveta tekemään?

farmari
23.02.2009, 00:30
Keli ku keli, range on peli. Paljolti renkaista kiinni pääseminen ja varsinkin jäällä nykyaikaiset talvirenkaat, niin alkaa pitoa löytymään.

Rekisteröimätön
23.02.2009, 23:00
Keli ku keli, range on peli. Paljolti renkaista kiinni pääseminen ja varsinkin jäällä nykyaikaiset talvirenkaat, niin alkaa pitoa löytymään.

Onko kokemusta Voguesta bemarin myllyllä? Discoveryssä lienee halvemman ylläpitokulut?