View Full Version : Myyty Myydään aseita: Hämmerli pistooli
no niin.
pitovaikeuksien (ei saa lupia) myydään perintönä tullut
-pienoispistooli Hämmerli Switzerland kal .22 laatikossa, oikeakätiselle, ammuttu huvikseen kuulemma 70-luvulla 100 laukausta
Ase on nyt Kouvolan Poliisilaitoksen kaapissa ja sitä voipi siellä käydä ihmettelemässä vapaasti.
Mutta ensin soitto minulle kiitos.
numeroon 0500 621739 / Timo Härkönen
Haulikko liian hieno"itsevalmiisteeksi"kuvien perusteella,eikö tosiaan mitään leimoja/srj.nro".
Stanan hieno on tuo Sakon pienoiskyvääri!!!!!
Voi että.....
Aseet ovat nyt Kouvolan Poliisilaitoksen kaapissa ja niitä voipi siellä käydä ihmettelemässä vapaasti.
Mutta ensin soitto minulle kiitos. Siellä oli käynyt joku ukko kopeloimassa yhtä mun Mauseria ja soitteli perään
että saat satasen. Ei näitä.n
mimmonen mauseri, myynnissä?
Mutamies
21.02.2009, 23:42
mimmonen mauseri, myynnissä?
Sulle ei kuule lupia enää heru... ;)
Hieno tarkkuuspistooli. Hinta on varmasti kohdallaan.
Mauseri deaktivoitiin kun tuli niin huonoja tarjouksia tyyliin maksan satasen....
kuvassa nykyään lasivitriinissä lepäävä, toivottavasti aktiivipalveluksessa rintamilla tehokkaasti toiminut Mauser
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=268&pictureid=20337
Perittyihin aseisiin ei lupia Lahdessa saa, on mennyt niin vaikeaksi tämä homma kun
koululaiset on niin kovin stressaantuneita ja koulukiusattuja :((((((((((((((((((((
Hämmerli.....ei taida kelvata siankaan tappamiseen, hernepyssy ? Oli setäni Juha Härkösen (Ristijärven kunnan
apteekkari v. 1972--1988) turvana kun tuppasivat apteekista huumeita varastelemaan, hyrynsalmelaiset, ple.
Sedän tarkoituksena oli ammuskella pelotuslaukauksia "penninkäisillä" ilmaan kun hörhöt rikkoivat
apteekin ikkunoita.........
Olisitko kiinnostunut myymään sakon sitä ns. "pässinkivestä" eli ampumatukea erikseen? Kivääriä ei mielestäni kannata kovin halvalla kyllä myydä, mutta jokaisen oma asiahan se on.
niin.
Kannattaa ja kannattaa -ja ei kannata. Lueskelin kymmenkunta vuotta markkinointia ja taisi olla ekalla tunnilla jo esillä se lause:
"markkinat ovat siellä missä kysyntä ja tarjonta kohtaavat"
-asetta ei voinut myydä ennen laitokselle vientiä koska ei ollut myyntilupaa eivätkä aseet ole yksin minun
-ennen sitä ei ollut puhettakaan että niitä olisi edes esitelty kenellekään, olivat kassakaapissa jonka avain hukassa
-Kouvolan Poliisilaitoksen markkinat ovat auki niin huonosti myyjän, toispaikkakuntalaisen, olla läsnä, ja ostajan,
mahdollisesti kaukaakin, tulla paikalle
-olen huomannut että valokuvien avulla myyminen on mahdotonta, koskee tätä foorumia ja nettiautoa
-vrt: autopuolella: saako muita kuvia ? saako sen ostaa osina ? onko sillä kardaanilla ajettu kuinka monta km? jnpp
-hinta on niin suhteellinen käsite: esim. minulle tukanleikkuuseen 15 euron sijoitus on mahdoton ajatus.
Joten: alkuperäisessä viestissä mainittu numero on auki 0500 621739 soittakaa, ostakaa. Hämmerli ?
anteeksi jos menee offtopic tai kuullostaa synnyttämiseltä / avautumiselta, mutta nää on perikunnalle ongelmajätettä
ja tää nyt on vaan tällainen yritys siirtää ne veks sieltä poliisin kaapista....
joopa....
haulikko ja peinoiskivääri on myyty tänään maanantaina klo 15.37 miehelle jolla oli raha kädessä
ja hyvä sukunimi.
Pienoispistoolin kohtalo vielä epäselvä, ostakaa ostakaa.
:)
nyt oli käynyt niin, että minulle oli tullut yhteydenottoja tämän palstan kautta linkillä
tämän palstan oma viestisysteemi.
ne, jotka ovat puhelimella lähestyneet / laittamalla sähköpostia osoitteeseen
timo.p.harkonen@luukku.com
ovat saaneet vastauksia tekemiinsä kysymyksiin, lisää tietoja aiheesta jne. paitsi jos on kyselty
aseista jotka on jo menneet kaupaksi.
ne, jotka käyttivät offipalstan viestivaihtoehtoa jäivät huomaamatta, syy minun.
lueskelen palstaa yleensä sisäänkirjautumatta eikä tuolloin minulle jätetyt yksityisviestit
ilmoita ollenkaan olemassaolostaan
:(
puhelinnumero 0500 621739 varmin tapa tänäänkin kyseltiin vielä haulikkoa, mutta sehän oli mennyt jo ....
toivotaan että joku jänis saa siitä hauleja persauksiinsa vielä joskus :)
tämä on vielä myymättä, cal .22 Hämmerli, paketissa
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=268&pictureid=20554
Kaikki aseet myyty :)
-kiitos ostajille !