PDA

View Full Version : LJ:hin tehokkaampi laturi??

mältsä
19.02.2009, 21:17
Olisko kellään tietoa Lj:n vakio laturista ja mistä tai millainen tehokkaampi laturi kävis läjän keulille?

Rompe1
19.02.2009, 21:26
Olisko kellään tietoa Lj:n vakio laturista ja mistä tai millainen tehokkaampi laturi kävis läjän keulille?

Itellä on "Hiacen tehokkaampi laturi", ja ihan varaosaliikkeestä ostettu, en muista ampeereja, mut riittää mulle...
Katos vaiks profiilista läjän valoja.. :D

make-lj
19.02.2009, 23:44
Itellä on "Hiacen tehokkaampi laturi", ja ihan varaosaliikkeestä ostettu, en muista ampeereja, mut riittää mulle...
Katos vaiks profiilista läjän valoja.. :D

miulla kans samanlainen, mut se ei passaa "suoraan" ku uudempaan, vanhassa on alipainepumppu takapäässä. ja uudemmassa etupäässä.

revu
20.02.2009, 06:39
monenko amppeerin laturi hiacessa on?

lepoantti
20.02.2009, 07:29
meneehän sinne sovittamalla mitä vaan jos vaan murikka on ulkoisesti sen kokoinen että moinen on mahdollista. itsellä 2l koneessa joku alibabapumpullinen ja kiinteällä säätimellä varustettu 90A possilainen jostakin uudemmasta japsitötteröstä.

meet vaikka purkaamolle ronimaan laturihyllylle, sieltä vaan kouraan sopiva ja nakkaat sen keulalle.

mältsä
20.02.2009, 19:02
miulla kans samanlainen, mut se ei passaa "suoraan" ku uudempaan, vanhassa on alipainepumppu takapäässä. ja uudemmassa etupäässä.

Mulla on tossa läjässä turboton 2.4l 2L kone eli sama ku hilussa ja hiacessa, se kun on "uniikki"(autodatasta ei katastuksessa ainakaan löytyny suomesta vastaavaa, piti tojo-autolta hakia teholaputki) vuosimallia -85 vaparimaahantuontiromu 12v järjestelmällä ja vain yhdellä akulla :D . Eli eikös sen hiacen laturi pitäs sillon mennä suoriltaan(ainaki minun logiikan mukaan)? Ku ei oo tietoa että paljonko tuossa vakiolaturissa on tehoja ja ei tunnu oikein lisävalojenkaan kans riittävän. Ainaki 1 akku, sähkökelat ja työvalot yms. on tulossa lisää..

mikaylikoski
20.02.2009, 23:35
moro , eikö siihen oo helppo laittaa toinen akku ja sit trimmata tuo laturi niin asia kunnossa . serkkupoijaan golffin laturi käämittii joskus uudestaan ja saatiin jotain 120 amppeeria vakio 60 amppeeria.