PDA

View Full Version : Ostettu /otetaan vastaan etuistuimet

Jare
14.02.2009, 00:35
Elikkä olen vähä katellu ja kyselly, jos joltain löytyis ehjät etuistuimet, jotka saisi sovitettua suzukiin. Siis suikan originaalitkin lunnollisesti käy!!!

Eli vaatimuksia olis:

-samanväriset
-ehjät tai ainakin melkeen ehjät
-selkänöjan kääntö
-liuku kiskot mukana
-HALVAT!!!

Eli onko jollain nurkissa pihan perällä hylky auto/varaosa auto, jossa olis halvat/itse irroittaen vaikka ihan ilmaiset jakkarat?? Homeisetkin käy jos muita ei löydy:p

Mielellään jos olis jossain Loppi-Riihimäki-Forssa-Sipoo-Hämeenlinna-Helsinki alueella, niin ei tars ajaa nii pirun kauas yksien jakkaroiden takia.

Yhteyttä tähän topiciin tai sit yv:tä tai s-postia: jare.salonen "ät" veho.fi

Puhelimestakin tavoittelee silloin tällöin: 040-5272785

kaitsu
14.02.2009, 00:40
Yhdet saabin (900 turbo) taittuvat jakkarat löytyy, ota ite irti, voin vielä kahvit tarjota.:D

Jare
14.02.2009, 00:43
Yhdet saabin (900 turbo) taittuvat jakkarat löytyy, ota ite irti, voin vielä kahvit tarjota.:D

Onks minkä väriset? Meinaan Tare tarjoili saapikkaan penkejä kans ja oli ryssän vihreet + kusen keltaset säätimet:D:D:D

Jos muita tarjouksia ei tuu, niin pitäa varmaan viikon pääst lauantaina hurauttaa kyläileen pitkäst aikaa.

tare
14.02.2009, 00:55
mä taidan tuoda noi penkit sulle!

nehän täyttää vaatimuksetkin ja on meinaan halvat

-samanväriset
-ehjät tai ainakin melkeen ehjät
-selkänöjan kääntö
-liukukiskot ja "lonceroa" mukana
-HALVAT!!!

laita vaikka tulevaan "PW" projektiin

perse arska
14.02.2009, 07:39
käviskö 626 mazdan etupenkit vm -90 hramaat penkit ryhdissä jahyvät istua jos otan samalla mukaan jps tuun niitä insoja kattoon?

kaitsu
14.02.2009, 08:12
Jakkarat muistaakseni harmaat, tarkistan jossain välissä.

Rekisteröimätön
14.02.2009, 21:29
205 GTI pösön orkkis. Jonkinsortin sportti... mustat, ei ehjät eikä kiskoja. Huittisissa

BÄLÄ

Jare
26.02.2009, 21:37
Kaitsun penkit on mielessä, mutta kun tuntuu että ei millää kerkee hakeen.....miten mullaki on näin kiire???? Niin kysellääs että löytyyks joltain Luumäen kisoihin tulijalta penkkejä, jotka täyttäis ilmoituksen kriteerit????