PDA

View Full Version : patrol vetoakselit

apj
12.02.2009, 14:48
eli tuli tossa siirrettyä 2003 king capin taka-akselista arb lukko 160 koriseen patrolliin eteen
muuten kävi helvetin hyvin, mut vetoakseleissa eri boori määrät vanha 29, uusi 31
tämä kyllä olikin jo tiedossa, ja karpiolalta saa kyl vetarit eikä ole edes pahan hintaiset

mut sit itse kysymkseen eli uudemissa gr patrolissa, missä on iso etu perä h233 niin siellä pitäisi olla tollaset
31 booriset vetarit jotka kävis tohon arbbiin, mut käykö ne vetarit c200 perään? ja alkuperäisiin murroksiin?
oliskohan jollain irrallaan tollaset vetarit et sais vähän mittoja?

apj
11.03.2009, 21:08
viel olis tarvetta mitoille, eiks kellään ole gee ärrän 31 boorisia etuvetareita irrallaan?

SauliS
11.03.2009, 21:16
Siis akselin leveyshän on eri joten vetaritkin eri mittaiset. Myös stefan paikka on eri kohdassa. Mulla on 1 kpl GR:n lyhyen puolen etuvetari irrallaan, voin mä sitä mittailla kunhan kerrot vähän mitä mittoja tarvit.

apj
11.03.2009, 21:24
joo, eli tarvis pituuden, vetarin puolen paksuuden ja boorien määrän
ja sit sen stefan paikan keskeltä (noin) mitan perän puoleiseen päätyyn

voiphan sit vetarii vähän lyhentää jos ei ole liian pitkä vähän molemmist päis?

SauliS
13.03.2009, 21:46
En nyt sitten tallissa enää muistanut tarkkaan mitä kaikkea piti mittailla mutta tässä jotain:

Patrol GR oik etuvetari koko pituus murroksen kanssa 592mm, perän puoleta murrosmaljaan 332mm poorin halkaisija 32mm (hiukka vajaa..) stefan kohdan halkaisija 34mm, stefan paikan keskelle murrosmaljasta 34mm.

Noi pituudet täytyy vielä tarkistusmitata kun rupesin itsekin epäilemään muistiani parin olusen jälkeen..