View Full Version : Ostetaan Pokattu alumiinilevy
Elikkä tämmönen ongelma; tarvitsen 3-4 mm paksun ja 200-250 mm leveän alumiinilevyn palan jossa pari pokkausta.
Pituus noin 1000 mm. Tarkoitus on kinnittää tämä Defenderin sisälle kattoon jotta saan LA-puhelimen ja tietsin sinne kiinni.
Ei vaan ole sitä alumiinia eikä sen taivuttamiseen koneita.
Tekisikö joku semmoisen ja myisi minulle?
Toimitan kyllä skissin mimmonen tarvitaan.
040-543 8733
kuningaskulkuri
10.02.2009, 20:08
Mulla on tuttu joka saa pokattua kyllä jos sillä sattuu olemaan materiaalia tallilla. Laita mulle emailia osoitteeseen kuningaskulkuri@gmail.com
Etkös sä ole Miskun kavereita?
Sen duunissa voisi olla ;-) katson aamulla jos "SEN" duunissa olisi soppeli pala.
Siis jos viellä silloin muistan.
-sami-
PatrolAss
10.02.2009, 22:01
Jos vielä on tarvetta niin meillä töissä ois kyllä Almg3 3mm ja särmäys onnistuu!
Juu Miskun kavereit ollaan ja useimmiten hän ollut mukan kun "tuonpuoleisessa" käyty.
Muistelen vaan että siellä on enempi kyynel levyä ja kun pala tulee kabiiniin näkyville
en rälläkällä jyystettyä reunaa kestä pitkään katsella.
Tämähän etenee mallikkaasti, kiitos.
kuningaskulkurilla oli jo hyvä plän tämän toteuttamiseen, katotaan ensin jos sitä kautta onnistuu.
Juu Miskun kavereit ollaan ja useimmiten hän ollut mukan kun "tuonpuoleisessa" käyty.
Muistelen vaan että siellä on enempi kyynel levyä ja kun pala tulee kabiiniin näkyville
en rälläkällä jyystettyä reunaa kestä pitkään katsella.
Kyynel levy on sileä toiselta puolelta ja kyllä "SEN" duunissa on ihan levyleikkurikin.... Seisoo lattialla siinä kanttikoneen vieressä. Mut nyt jos kävelis tonne pajaan kattoo mitä levyjä siellä on.
-sami-