View Full Version : SuZukin jakolaatikko
Jukka Kv
10.02.2009, 08:45
Kuka osaisi neuvoa miten Suzuki SJ 410 ilman valoa, jakolaatikko puretaan. Laatikosta avatttu keskipultit, ja vaihdekeppi irroitettu,
mutta laatikko ei halkea, miten jatketaan ???
sakari65
10.02.2009, 09:04
Poista vaikka seuraavaksi nopeusmittarin ratas.
Jukka Kv
10.02.2009, 10:39
Poista vaikka seuraavaksi nopeusmittarin ratas.
Pitääkö jarrurumpua tai kartaanien kiinnityslaippoja irrottaa ??
pitää ja pitää purkaa ulosotto
tuola http://www.trail-gear.com/pdf/suzuk-tcase.pdf löytyy ainakin 413 aikahyvät kuvat vältyksen vaihtoon
uskoisin että toimii 410 melko samalla tavalla
ja tuolta se näyttää purettuna
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1295&pictureid=18602
Hopsan,
Oletteko tukkineet miten tuota ulolsoton reikää, pitääkö ottaa jotain huomioon jos vaan laittaa pellilapun tiivistäen tukkeeksi..
Sitten millä konstilla olette ottaneet ehjänä irti mittarinvarpin kauluksen ??
On meinaa niin juntturissa ettei taida tulla ku rikkomalla. Sisäpuoleltahan ei pääse edes koputtelemaan kun aksila edessä kun se kaulus pitäs enste jne...
PeteTurku
09.01.2010, 18:35
Hopsan,
Oletteko tukkineet miten tuota ulolsoton reikää, pitääkö ottaa jotain huomioon jos vaan laittaa pellilapun tiivistäen tukkeeksi..
On meinaa niin juntturissa ettei taida tulla ku rikkomalla. Sisäpuoleltahan ei pääse edes koputtelemaan kun aksila edessä kun se kaulus pitäs enste jne...
Emmää ny varmaksi muist, mut simmone kutina olis että leikattiin vaaa aaluminiumi plootust siihe lätkä pääl ja jotai silikoonii väliin.
Hopsan,
itse puhdistin sen ja hitsasin pienen jatkon siihen ja sitten putkipihdeillä kääntelin sen irti.. ei sitä muuten saa millään siitä irti. minulla ainakin oli niin hapettunut ettei mitään järkeä :)
Mulla lähti ihan pihdeillä vääntelemällä. Miten ootte katkassu sisääntuloakselin jos ulosoton poistaa?
Samurain/413:sta Ameriikan välityksissä se akseli loppuu jo laakerille, joten ulosotolle ei ole edes mahdollisuutta, eli ei muuta kuin alumiinista lappu tiivistesilikonin kanssa päälle.