View Full Version : Ostetaan Hilux LN110 ETUKARDAANEJA !
Rekisteröimätön
10.02.2009, 02:44
Kolme kuukautta liukasteltu takavedolla ja kuunneltu välillä neliveto päällä rätinää. Nyt on jo aika saada kardaani..
Oisko myytävänä?
0407638545
Rekisteröimätön
10.02.2009, 02:45
Kolme kuukautta liukasteltu takavedolla ja kuunneltu välillä neliveto päällä rätinää. Nyt on jo aika saada kardaani..
Oisko myytävänä?
0407638545
mikaylikoski
10.02.2009, 15:32
moro mikä sulla siinä on vikana , ristikkonivel väljä? niitä saa uusia ja asennus ei ole vaikea , tai mites sulla se ääntelee ? niinkuin jokin olisi kuivana? otat sen jakolaatikonpäämäisen sen suojapellin pois niin sieltä löytyy yks nippa jota on vaikea havaita ja rasvata sen suojaraudan ollessa paikalla .
mulla loppu kitinä kun sain kaikkii nivelii rasvaa..
Rekisteröimätön
10.02.2009, 17:32
moro mikä sulla siinä on vikana , ristikkonivel väljä? niitä saa uusia ja asennus ei ole vaikea , tai mites sulla se ääntelee ? niinkuin jokin olisi kuivana? otat sen jakolaatikonpäämäisen sen suojapellin pois niin sieltä löytyy yks nippa jota on vaikea havaita ja rasvata sen suojaraudan ollessa paikalla .
mulla loppu kitinä kun sain kaikkii nivelii rasvaa..
Ristikot on ehjät mutta eikös siellä ristikoitten välissä ole sellainen "neulalaakeri" vai mikä se oli? niin se on hajalla, eli ristikoissa ei ole yhtään väljyyttä mutta sitten niinku siellä ristikoitten välissä oli aivan hulluna. Sillon ku se oli vielä paikoillaan niin kun lukot oli päällä niin isoissa vauhdissa 70 - 110 km/h alkoi rättyyttämään niin perkuleesti Kun lukot otti pois niin se loppui. Pienillä kierroksilla kuului melko ikävän kuulusta nitkutusta. (lukot päällä)
Onko mitään enään tuolle vanhalle tehtävissä? :(
Rekisteröimätön
10.02.2009, 17:34
Niin ja unhohtui sanoa rasvattu on mutta ei auttanut. Siinä suojaraudoissa oli melkone musta "viiva" eli joku laakeri tai mikä lie sieltä ulos on tullu ?
CityHilux
10.02.2009, 20:49
kannattaa kysyä HIASEPOJAT.FI Tampereelta. Olen ainakin itse saanut sieltä kautta paljon osia omaan LN 110 Esim etuperän ja taka kardaania ja muuta...