PDA

View Full Version : bj-alusta

bj-hj bertta
09.02.2009, 14:39
Onko kellään kokemusta rouch country alusta sarjalla 4" korotus ei hinta päätä huimaa.500 EUROA ON HINTA EROO MUIHIN:eek:

bj-hj bertta
09.02.2009, 14:44
Ovat kuulema kanadassa tehdyt ja melko tanakat olemukseltaan liekö kauan sitten pitävät ryhtinsä:eek:
tavaraa toimittaa www.4x4parts.fi tuusula

Jopo_
09.02.2009, 19:48
LN 46/65 hiluxiin näyttäis olevan 3" koko sarja 850e eli satasia halvempi kuin kilpailijat. Täytyy myöntää että alkoi kiinnostamaan.

Laittakaa nyt niitä kokemuksia. Kai nyt joku on kerennyt testaamaan?!?

bj-hj bertta
09.02.2009, 20:57
Pistin tilaukseen bj-alustan.rouch countryn 4" korotus jouset ,plus ome sakkeli härvelit pultteineen puslineen päivineen jne,8000 nitro iskarit.kyllä noilla varmaan kylä tiellä pärjää ja vähän sen ulko puolellakin.:D

Eskimo
09.02.2009, 21:43
Tien ulkopuolesta en niin tiedä mutta liikenneympyrään kestää tulla tuplanopeudella verrattuna vakioon :D

Kivirekiä meinaavat nimittäin olla nuo korottavat lehtijousisarjat tai ainakin ne mihin mää oon törmännyt.

Raportoi toki sitten kun pultattu alle ja kopastu.

bj-hj bertta
09.02.2009, 22:39
mikä se sit on paras ja mihin hintaan ja mikä on kivi reki,joskus ralli vehkeissä on niin kovat alustat että hampaat putoo, mutta kyllä ne sit on pehmenneet kun vedetään sinkki pohjassa.mutta maasturit on toki ihan eri juttu,tuossa mun projektissa oli varmaan alkuperäset lehti jouset ja ne oli paskat. en tiedä mikä on sit hyvä kun olen noviisi näissä asioissa. :eek: mutta en viitsi maksaa emuista yli 400 euroa enemmän, kyllä noillakin ajelee taivalkoskelle metälle ja takaisin luulis. Voin toki olla taas kerran väärässä:)paras olis tietenkin kun laittas erilis jousituksen, linkin tangot ja öhlins säädettävät iskarit nurkkiin, niin vois tutkailla milloin on säädöt kohallaan ja sehän on halpaa lystiä se.:eek:

Eskimo
10.02.2009, 20:27
Mitä enemmän korottava alusta sitä enemmän kivireki. Siis mitä kippurampi latipakka niin huonomminhan se joustaa.

Suosittelen kierrealustaa tai SOA systeemiä veltoilla lateilla.

Toki ovat työläitä ja jos se käyttö on sitä, että mettälle ja takasin niin varmasti menee korotusalustat. Voihan niistä jonkun lehden nypätä pois jos liika jäykkä. Toki vaikuttaa korkoon.

hoojii
10.02.2009, 20:35
samat vinkit annan kuin mitä komk tuossa edellä jo mainitsee.ainakin SOA:lla on pehmee ajella ja joustoja on riittävästi.
mulla ollut useammassa autossa aiemmin korottavia lehtijousi alustoja ja mettässä turhan jäykkiä.maan tiellä kylläkin hyviä ajella.

bj-hj bertta
10.02.2009, 22:23
joo kiitoksia kommenteista! tilasin rough country alusta sarjan 4",pitää nyt katella millaset on ja tehdä sit joskus eri laiset jos en ole tyytyväinen. On muutenkin ollut sellanen ikusuus projekti, mutta kun sain tutun kaupalla ton 61:sen. Meinasin että nyt sitä on saatava eteen päin ,hj:iin tekniikka kiinni bj:hin.Akselit meinaan käydä läpi ja laatikon.koneella 660000 ajettu eli täys remppa siihen olis tehtävä mäntiä jo katselin ausseissta+täydellinen tiiviste sarja ja niin edelleen.turbo pitää käydä läpi sekä syöttö pumppu jne.sais ajella taas kunnon pelillä.runko on suht reilassa oottelee alustaa.

Rekisteröimätön
11.02.2009, 07:09
Paljonks jäi loppuhinnaks tuol paketil tuollai ko siihen tuli niit emujaki?
Linkin kuvis ois muitki hilppei,ni miks et ottanu tot koko alustaa RC:t?

bj-hj bertta
11.02.2009, 09:31
Tuli siihen 9ooo nitro iskarit, puslat, uupultit,ja omen riipukkeet kaikkine osineen.
1200-1300 euroa joista emun osat oli suhteessa kaiken kalleimmat.hölmö kun olen eiköhän noita olis saanu ihan latta raudasta pienellä vaivalla.

Bj Andy
11.02.2009, 10:10
Tuli siihen 9ooo nitro iskarit, puslat, uupultit,ja omen riipukkeet kaikkine osineen.
1200-1300 euroa joista emun osat oli suhteessa kaiken kalleimmat.hölmö kun olen eiköhän noita olis saanu ihan latta raudasta pienellä vaivalla.

Hyvänä puolena voisi mainita,että uusia osia kiva asennella,ja esitellä.

Ja jos jousioppi kiinnostaa,niin ainahan voi hakea/tilata suoraa jousiterästä,ja ruveta takomaan.:D:D:D

Ei muuta kuin onnea projektille.

Nii ja paljonko oli jousien osuus ko.paketista???? Jos saa olla utelias.Oisi nimittäin tarvetta kivireki etujousille.

bj-hj bertta
11.02.2009, 10:16
kaikki jouset, iskarit,uupultit,puslat, noin 1100

elhapero
11.02.2009, 10:20
[QUOTE=Bj Andy;Ja jos jousioppi kiinnostaa,niin ainahan voi hakea/tilata suoraa jousiterästä,ja ruveta takomaan.:D:D:D

Kyllä takomalla hyvät tulee :)