View Full Version : 2.4litranen turbo kone ln46:seen laillisesti??? Auttakee!!!!
Elikkäs elikkäs...Homman nimi on seuraava. Tuli tuossa joku aika takaperin tuohon meitin offiporukan yhten jäsenen hiluxiin uus 2.4turbo kone:D No nyt kone pitäis saaha papereihin eli mitä ideoita? Katsastusmies sanoi, että pitää hommata dyno paperit (se onnistuu), sitten sellainen paperi missä verrataan vm. 82 ln46 hiluxia saman ikäiseen 2.0litraseen bensa koneeseen. Mistä tälläisen paperin sais??? Niin tai olisko jollain olemassa jo vastaava toditus???? Kertokaa millä ootte itse muutoskatsastaneet kyseisen koneen autoon lailliseksi:confused:
Kiitos ja kumarrus:D
_k3ijo_
Älkää nyt väittäkö ettikö kukaan olis moista muutosta tehnyt:D Kertokaa nyt tietämättömälle mitä tehtä:confused:
_k3ijo_
Kyllä mulla oli moinen hiluksi 2lt koneella ja riitti ihan kaiketi paperi
lj/cressida tehoista ja sit vaan verrataan mallisarjan tehoikkaampaan.
toyota4x4
22.01.2009, 10:03
ei se auton katsastaminen nyt noin helevetin vaikeeta voi olla!!
vaihtakaa konttoria jos on ammattitaidottomuutta, toyotalta saa kaikenlaisia papereita ilmasiksi jos tarvevaatii. tai tuo tänne katsastan jos ct20 ahdin.hintaan 200e
Printtaa vaikka netistä Motonetin varaosaluettelo handuun ja yhdessätuumin katsastussedän kanssa toteatte että samoista osistahan ne on kasattu.
Dynossa ei tarvitse käydä jos moottori on alkuperäinen (2L-T) eikä sitä ole viritetty tai rakennettu/turbotettu itse. Alkuperäisestä moottorista teho löytyy monesta paikasta, vaikka täältä: http://img102.imageshack.us/img102/5332/toyotandieselmoottorithq4.jpg
Toyota ei anna mitään papereita muutoskatsastusta varten, mutta muuten kyllä saa. Asia pitää siis esittää oikein. ;)
toyota4x4
23.01.2009, 00:12
ite pyysiin hiluxin mitta kuvat ja tekniset tiedot toyota infosta ,ne faxsattiin 10 minuutin kuluttua lähimpään toyota liikkeeseen jossa palvelu on aina pelannut.
toista ei muuten voi sanoa paikallisesta nissan diileristä .,kyrpiintyneen oloiset varaosamyyjät ovat vastahakoisia tulostamaa yhtään mitään varaosakuvaa ja jos tulostaa sekin maksaa. kaikkiin yli 5vuotta vanhoihin autoihin vastaus varaosiin ekas (eräs myyjä) "se on niin vanha en tiiä onko"
Samaa mieltä datsunikaupasta, kyllä on helvetin vaikee saada mitään palikkaa muutaman vuoden ikäseen autoon, jos meinaat sen itse laittaa kiinni.