lepoantti
17.01.2009, 15:48
kyseessä siis muokattu hilux.
pientä listaa muistinvaraisesti mitä on tehty:
-autolla ajettu 123tkm oikeesti
- kone 2,4 2L ahdettuna ja coolerilla, penkitetty vakiopumpulla 1,1 bar 137hv ja 307nm
- koneessa nyt Mustolan tekemä pumppu = enemmän tehoja
- hysteerinen ohjaus, 6-pulttiset kulhot uudella IFS-simpukalla ja raide- ja vetotanko itse tehty vahvemmasta kuin TG:n tavara
- alusta trail gearin paketti riittävällä korotuksella, joustaa hyvin ja toimii
- kardaanikäsijarru
- etujarruissa linelock
- takana levyjarrut
- tasapainosäätöventtiili takapiirissä
- 1" jarrupääsylinteri
- 2 x 12000 lbs tml vinssit
- 90A laturi sisäisellä säätimellä
- kompura säiliöllä T-max
- tuplajakis, kokonaisvälitys 100:1
- kytkin 6-lapainen keraaminen
- 180A akku, kotelo tehty siten että mahtuu 3 optimaa
- 4,88 välitykset
- takana aussie locker
- edessä oikee arb-lukko
- murroksina longfieldit
- runko ruosteeton ja kuumasinkitty, ei ruostukkaan
- flatbed lava
- ulkoiset kaaret
- renkaina mahtuu pyörimään vaikka 39,5x18 boggerit
- leimattu ilman huomautuksia 01/11 eli ajoaikaa 29.02.2012 saakka
- tulplakepit takimmaisessa jakiksessa, löytyy hidashidas takaveto
- tarvittavat mittarit
- 626 matsunin penkit
- perät panssaroitu ja etuakseli tuettu
- ym. ym. ym....
- irroitettava vetokoukku
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=39&pictureid=52000
toimii ja etenee maastossa varsin hyvin. rakenteet tehty käyttöön ja kestämään. koko rakennusprosessista on satoja valokuvia joista näkee miten mikäkin kohta on tehty, juosten kusemalla tätä ei ole tehty. auto osoittautunut käytössä erittäin varmatoimiseksi ja luotettavaksi.
asiaton kommentointi kannattaa jättää pois, jos kiinnostaa niin soita 050-5396323 tai laita rivaattia. hinta 5500e!!!! jos se on mielestäsi liikaa niin osta vastaavat osat ja rakenna itse.
auto Leppävirralla ja tarvittaessa pääsee koeajolle metsään
näissä topiceissa vähän juttua:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=37389
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=34709
pientä listaa muistinvaraisesti mitä on tehty:
-autolla ajettu 123tkm oikeesti
- kone 2,4 2L ahdettuna ja coolerilla, penkitetty vakiopumpulla 1,1 bar 137hv ja 307nm
- koneessa nyt Mustolan tekemä pumppu = enemmän tehoja
- hysteerinen ohjaus, 6-pulttiset kulhot uudella IFS-simpukalla ja raide- ja vetotanko itse tehty vahvemmasta kuin TG:n tavara
- alusta trail gearin paketti riittävällä korotuksella, joustaa hyvin ja toimii
- kardaanikäsijarru
- etujarruissa linelock
- takana levyjarrut
- tasapainosäätöventtiili takapiirissä
- 1" jarrupääsylinteri
- 2 x 12000 lbs tml vinssit
- 90A laturi sisäisellä säätimellä
- kompura säiliöllä T-max
- tuplajakis, kokonaisvälitys 100:1
- kytkin 6-lapainen keraaminen
- 180A akku, kotelo tehty siten että mahtuu 3 optimaa
- 4,88 välitykset
- takana aussie locker
- edessä oikee arb-lukko
- murroksina longfieldit
- runko ruosteeton ja kuumasinkitty, ei ruostukkaan
- flatbed lava
- ulkoiset kaaret
- renkaina mahtuu pyörimään vaikka 39,5x18 boggerit
- leimattu ilman huomautuksia 01/11 eli ajoaikaa 29.02.2012 saakka
- tulplakepit takimmaisessa jakiksessa, löytyy hidashidas takaveto
- tarvittavat mittarit
- 626 matsunin penkit
- perät panssaroitu ja etuakseli tuettu
- ym. ym. ym....
- irroitettava vetokoukku
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=39&pictureid=52000
toimii ja etenee maastossa varsin hyvin. rakenteet tehty käyttöön ja kestämään. koko rakennusprosessista on satoja valokuvia joista näkee miten mikäkin kohta on tehty, juosten kusemalla tätä ei ole tehty. auto osoittautunut käytössä erittäin varmatoimiseksi ja luotettavaksi.
asiaton kommentointi kannattaa jättää pois, jos kiinnostaa niin soita 050-5396323 tai laita rivaattia. hinta 5500e!!!! jos se on mielestäsi liikaa niin osta vastaavat osat ja rakenna itse.
auto Leppävirralla ja tarvittaessa pääsee koeajolle metsään
näissä topiceissa vähän juttua:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=37389
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=34709