PDA

View Full Version : Patrol kitkalukko


Eissä
11.01.2009, 22:06
Kovan pohtimisen jälkeen yritetään tuolla patukan omalla kitkalukolla mutta mites tapahtuu se kiristäminen, et lisäis ne yhet kitkalevyt puolellensa?
oliskos jollai räjäytyskuvaa patukan takaakselista? (pitkä malli)

Eissä
12.01.2009, 07:44
ihan varmaa ny joku tietää?

tiipe
12.01.2009, 16:47
Halkeaa kasatessa kuoret.ei kestä 2 levyä lisätä maks 2mm tavaraa lisää.

aslakki
12.01.2009, 17:20
mie veistin rälläkällä jostai millin peltiläpyskästä kitkalevyn kokosen(kummallekkin puolelle), ja tiukkasin paikoilleen... sama tulos ku kemppaamal, 100% lukitus... ajelin vuoden ja purin levyt poies. kiva jos ei tartte leimailla.. miusta oli pikkune pettymys lukko taka-aksilal, yhtä hyvin jäi kiinni ku ilma lukkoa:D etulukol mennää iha eritavalla...

Eissä
12.01.2009, 19:25
joo palasina pöydällä. onkos sitä räjäytys kuvaa/tietoo monta levyä on puolellansa? mihinkä väliin pistitte ton pellin palan? poskilaakerin puolella? onkos noi kaikki kitkalevyjä vai onkos siel välis joku "jousilevy"?

Malaa
12.01.2009, 19:37
Kyl se kestää laittaa yhet levyt puolellee lisää, päällimmäiseks(ei laakereiden puolelle). Oon ainakin kolmeen autoon jo tehny sillee eikä oo tullu mitään ongelmia. Jos ei vetarien katkeilua lasketa, liian pidon takia.

Eissä
13.01.2009, 20:32
Niitä räjäytyskuvia kellään?

aslakki
15.01.2009, 18:57
http://i52.photobucket.com/albums/g11/340tic/patrol/kitkac200jah233.gif

...hetki vierähti tonkiessa, riittääkö tuo?

Eissä
21.01.2009, 01:07
Jeps tuo riittää hyvinki! eli multa on menny just noi jousilevyt kummaltaki puolelta MISTÄ UUDET ja mihis välii tossa se 1mm pelti?

SauliS
21.01.2009, 19:14
Kaikista H233B peristä mitä mä olen purkanut on ollut nuo "spring plate" ja "spring disc":t paskana. Uhkaavasta tilanteesta selviää heittämällä ne mäkeen ja laittamalla 3kpl noita kitkalevyjä lisää/pakka. Siis vuorotellen "korvallisia" ja ilman. Muuta ei tarvi ja kyllä pitää. Noi jousilevyt oli joskus muinoin niin kalliita ettei kannattanut harkita niiden ostamista.

Eissä
21.01.2009, 22:07
mites onkos se sit melkei 100% kokoaja? jos lisää noi kolme puolellensa? ootteko katsastanu tolla viritelmällä?

Eissä
25.01.2009, 12:42
nyhtämistä!

tiipe
25.01.2009, 13:27
on niitä leimalla käytetty hitsillä ja tiukalla kitkalla normaalisti .

Eissä
26.01.2009, 11:07
selva pitänee siis laittaa noi 3 levyä jousilevyjen tilalle.
irrottaakos toi lukko enää ollenkaa sen jälkee?

Eissä
03.02.2009, 15:52
tossa vähän ropeltelin nii pitäiskö ne kolme mahtua viel tohon friction platen sisää?
ONKO KENELLÄKÄÄN NOITA KITKALEVYJÄ?

Eissä
03.02.2009, 15:54
JA pari friction platea tarviis jota mistä tai keneltä?

SauliS
03.02.2009, 16:35
On niin kauan aikaa kun noita oon viritellyt ettei nyt oikein tarkkaan muista miten se tapahtui. Kuitenkin noi 2 jousilevyä päällekäin on suurinpiirtein saman korkuinen läjä kuin 3 noita tavallisia "suoria" levyjä. Kyllä ne sinne upposi, se ilman korvia oleva levy päälimmäiseksi. Toiminut hyvin vuositolkulla mutta mitään takuita en muiden asennuksille anna. Saisit noi pari levyä täältä kyllä mutta on eri asia jaksanko ruveta lähettelemään. Eikö Keski-Suomesta löydy purettuja Nissanin periä? King Cabissa on muistaakseni samanlaiset kitkalevypakat myös.

Eissä
03.02.2009, 20:46
kiitosta kiitosta, ei tunnu olevan purettuna noita periä, eli tarkoitat että "korvaton" levy poskilaakerinpuolelle ensinmäiseksi? en tarvi takuita :D pitää koittaa kun täältä nyt saanu vähä tietoo miten tehä. Ja tuolla on perä kestäny ihan kunno ajoa?
Jos sulla olis noita levyjä ja halua lähettää niitä Keskisuomee nii olis jees, kyl mä niistä tietty maksan :D

Eissä
04.02.2009, 10:42
pistin SaSa sulle ykstyisviestiä!