PDA

View Full Version : Mistä D60/14bolt huolto-osia?

veijon-esso
11.01.2009, 12:33
Jeps, eli tuollaisia akseleita kun tässä blatserin alle kunnostelen, niin esim pyöränlaakereita ja stefoja vois uusia. En oo vielä ottanu mittoja ja kyselly laakeriliikkeistä, mutta saisko noita esim. us-partsista tai muualta jenkkiosapuljuista. Kysymällähän se toki selviää putiikki kerrallaan, mutta onko joku tehny jo tätä selvitystyötä että mistä näitä kannattais hommailla. Vai tilaanko suosiolla suoraan jenkkilästä?

CJ7
11.01.2009, 13:53
Us-parts toki saa, mutta on TODELLA suolaisen hintaisia olleet mitä olen itse tarvinnut.

Täältä tuli mulle: http://extremeaxlesales.com/

Kingpinnien korjaussarjat + irtosälää.

Suht nopeesti (n. viikko) ja TODELLA edukkaasti. Edes rahdit ei olleet pahat n. 50USD

Kannattaa laittaa meiliä Dougille highonda@optonline.net

Mullon sitten yhdet ylimääräset 4340 Chromo etuvetarit (35spline), jos on tarvetta. Alloy Usa / Yukon yhdistelmä. Toisessa vetarissa vielä kiilaks Longfieldin ristikko!! Toisessa tavallinen

JanneBlomgren
11.01.2009, 20:46
Kyllä mulla noita yleisimpiä pitäisi olla hyllyssä.

Mittoja en muista ulkoa mutta mittaa minkälaisia tarviit.

veijon-esso
11.01.2009, 21:01
Kyllä mulla noita yleisimpiä pitäisi olla hyllyssä.

Mittoja en muista ulkoa mutta mittaa minkälaisia tarviit.

Olis pitäny siis heti vaan kysyä "Dana60/14B eteläsuomen varastolta" eli jannelta!
No pitää mittailla ja tutkia ja tulla hakee ehkä samalla niitä ulompia vetareita, ristikoita ja muuta sälää mistä oli puhe kun akselit hain mutta lompakko kyykkäs kesken ostelun!

Palataan asiaan tossa loppukuusta.

CREWCAB4X4
11.01.2009, 21:56
Juu ja multa löytyis vielä se ylimääräien D60:een sopiva ARB-murikka(uusi,paketissa,30spline) Ylöjärvellä nyrkkipajalla,P:0500550055

veijon-esso
11.01.2009, 22:20
Juu ja multa löytyis vielä se ylimääräien D60:een sopiva ARB-murikka(uusi,paketissa,30spline) Ylöjärvellä nyrkkipajalla,P:0500550055

Pitäis olla 35spline versio, eli jäis ylimääräiseks mullakin!