View Full Version : Myydään Vaihdetaan Nokia E90 kommunikaattori
Eli vaihdetaan Nokian E90 kommunikaattori noin 1v vanha 31x10,5x15 renkaisiin, ei all/mud terrain.
Ai niin piti hinta laittaa 350e
edit. Ja on sitten todella vähän käytetty kun on mun käyttötarkoitiksiin ihan liian iso ja hankala.
Paljonko pitäis maksaa suoralla kaupalla kommunikaattorista?
Minkä värinen?
Tummanharmaa
hieman ot mutta mistä saa e90 tummanharmaana?
hieman ot mutta mistä saa e90 tummanharmaana?
No kaupasta tietenkin:D
Olkoon sitten vaikka musta tai grafiitinharmaa, tumma kuinenkin väriltään.
Vieläkin olis kommunikaattori ylimääräisenä ja renkaat hakusessa.
Vilkutin
04.01.2009, 19:36
onko vanhemman mallin näytön naarmuttavalla näppiksellä?
onko vanhemman mallin näytön naarmuttavalla näppiksellä?
On vissiin. En minä tiiä noista malleista mitään.
Niin ja hintaa voidaan hiukan viilata suuntaan tai toiseen.
Jos vaihdat renkaisiin, niin prohviilissa olevat renkaat ja annat mulle 300€, niin kaupat on sovittu,
Jos vaihdat renkaisiin, niin prohviilissa olevat renkaat ja annat mulle 300€, niin kaupat on sovittu,
Jos noi sun renkaat on mukamas sellaiset mitä ilmoituksen mukaan haen niin kannattaa kyllä käydä silmälääkärissä:D
Eli en vaihda.
Vilkutin
07.01.2009, 19:27
jos on sisänäyttö naarmuilla, niin salon matkapuhelinhuolto vaihtaa uuden näppiksen ja sisänäytön veloituksetta uuteen. Nokian on itse myöntänyt valmistusvian ja luvannut laitteet korjata! Vaatikaan vaan kaikki keillä vähänkin naarmuja E90 kommarissa.
Samoin kaiuttimissa ollut vikaa, nekin olleet jotain viallisia.
Pakko jauhaa ikään kuin asiaan liittymätöntä asiaa asiasta.. Vanhemmissa kommareissa tosiaan oli tuota ongelmaa että näppimistö "jätti jälkiä" sisänäyttöön. Uudemmissa versioissa tämä "ominaisuus" (joka on myönnetty myöhemmin viaksi) on korjattu lisäämällä näppäimistön alareunaan 2-kannen runkoon pitkänomainen kohoke. Eli jos näppäimistön alareuna on suora ilman tuota kohoumaa puhelin on tätä naarmuttavaa mallia. Nokian takuuhuollossa jonkinlaista kuittia vastaan tuo vika korjataan ja vaurioituneet osat vaihdetaan. Myös ison näytön puoleisen kannen nokia ja e90 tekstit kuluu pois jos on tuo vanha versio.
Lisätään nyt vielä kommentti että puhelin on erittäin epäkäytännöllinen ihan normaalikäytössä, eli en suosittele kenellekkään ellei ole pakko. Itsellä työn puolesta tuo tiiliskivi taskussa joka saattaa jopa päivän pysyä yhtäjaksoisesti päällä kaatumatta.
Pakko jauhaa ikään kuin asiaan liittymätöntä asiaa asiasta.. Vanhemmissa kommareissa tosiaan oli tuota ongelmaa että näppimistö "jätti jälkiä" sisänäyttöön. Uudemmissa versioissa tämä "ominaisuus" (joka on myönnetty myöhemmin viaksi) on korjattu lisäämällä näppäimistön alareunaan 2-kannen runkoon pitkänomainen kohoke. Eli jos näppäimistön alareuna on suora ilman tuota kohoumaa puhelin on tätä naarmuttavaa mallia. Nokian takuuhuollossa jonkinlaista kuittia vastaan tuo vika korjataan ja vaurioituneet osat vaihdetaan. Myös ison näytön puoleisen kannen nokia ja e90 tekstit kuluu pois jos on tuo vanha versio.
Lisätään nyt vielä kommentti että puhelin on erittäin epäkäytännöllinen ihan normaalikäytössä, eli en suosittele kenellekkään ellei ole pakko. Itsellä työn puolesta tuo tiiliskivi taskussa joka saattaa jopa päivän pysyä yhtäjaksoisesti päällä kaatumatta.
Joopa joo. Kiitos tuosta mahtavan ylistävästä myynninedistämis puheesta!
Vilkutin
09.01.2009, 10:58
mielestäni ei ole aivan asiaan liittymätöntä, eikä tarkoituksena ole mitenkään sinun kauppojasi pilata. Pikemmin päinvastoin. No joo en nyt enään selitä sitten enempää tuosta sinun jutustasi miten korjattu uudemmissa. ;D
Eli vaihdetaan Nokian E90 kommunikaattori noin 1v vanha 31x10,5x15 renkaisiin, ei all/mud terrain.
Ai niin piti hinta laittaa 350e
edit. Ja on sitten todella vähän käytetty kun on mun käyttötarkoitiksiin ihan liian iso ja hankala.
Myyty on.