View Full Version : Myydään pätkä pajero td 500e
härtsveli
30.12.2008, 08:27
ei koppaa päällä, osa puutteita. koneen kunto , ei tietoa? puuttuu hehkut,kannesta osia, taka jouset ja varmaan muutakin? kiinni turbo,laatikot,manuaali napalukot. myydään kokonaan mielellään. tai sitten osina. auto ylöjärvellä eppujen valtakunnassa. ja puh 0400-450840 vaihetaan myös renkaisiin 33" ylöspäin, vinssi yms. apuvälineet + ylimääräinen jako/vaihdelodju setti irtaallaan.
Löytyisikö kuvia? Pitkä vai pätkä?
khonkonen
04.01.2009, 18:25
Löytyisikö kuvia? Pitkä vai pätkä?
Otsikossa lukee et pätkä pajero ni vois olettaa et on lyhyt...
Vittu ku on sokee.Onko tankki kiinni ja ehjä?
härtsveli
12.01.2009, 19:57
tankista ei tietookaan
khonkonen
13.01.2009, 21:47
Paljonko maksais manuaali napalukot? Jos myyt erikseen.
härtsveli
28.01.2009, 17:15
80e
khonkonen
08.02.2009, 19:47
Eipä ole tästä kaverista kuulunu mitään, vaikka soitin hänelle ja sovimme kaupat puhelimessa napalukoista. Aikoi vielä varmistaa et napalukot tallessa ja soittaa seuraavana päivänä... Meni muutamia päiviä ja laitoin tekstarilla muistutuksen ja tuli vastauski et illalla tarkistaa... Nyt on viikko kulunu ja yhden muistutus tekstarin olen laittanut siinä välillä, mut ei kuulu mitään.
Voishan tota sen verran miestä löytyä et sanois jos joku tarjos paremmin rahaa tai ettei lukkoja enää olekkaan.
Onni asiassa on se etten ole niistä vielä maksanut mitään.
härtsveli
11.02.2009, 13:39
Eipä ole tästä kaverista kuulunu mitään, vaikka soitin hänelle ja sovimme kaupat puhelimessa napalukoista. Aikoi vielä varmistaa et napalukot tallessa ja soittaa seuraavana päivänä... Meni muutamia päiviä ja laitoin tekstarilla muistutuksen ja tuli vastauski et illalla tarkistaa... Nyt on viikko kulunu ja yhden muistutus tekstarin olen laittanut siinä välillä, mut ei kuulu mitään.
Voishan tota sen verran miestä löytyä et sanois jos joku tarjos paremmin rahaa tai ettei lukkoja enää olekkaan.
Onni asiassa on se etten ole niistä vielä maksanut mitään.
kyllä ne on, kun saa irti. itte matkoilla olin alabamassa, neekereitten kans soittamassa banjoa. taas suomes ja kaamee kanuuna!!!!
kyllä ne on, kun saa irti. itte matkoilla olin alabamassa, neekereitten kans soittamassa banjoa. taas suomes ja kaamee kanuuna!!!!
Äkkinäisenä heittäsin että kannattaa mainita jos on menossa reissuun, joku kun voi oikeesti tarvita niitä osia mitä kyselee ja hankkii ne mahdollisesti jostain muualta...
kj_temmes
11.02.2009, 17:34
onks toi sil 2.5 turbo moottoril?
paljo pelkkä moottori??
härtsveli
14.02.2009, 16:06
onks toi sil 2.5 turbo moottoril?
paljo pelkkä moottori??
ei sitä perkelettä kiinnosta purkaa, joka haluaa saa viedä koko paskan 400e ja tästä ei sitte puhuta enempää kuva nettivaraosa 758662 ja sillä siisti . MORJENS.