PDA

View Full Version : Porschen valot????

Ipe64
04.12.2008, 08:47
Oisko täällä Porsche tietäjiä jotka osaisivat sanoa 924 projektimme parkkien/valojen alkuperäisen toimintatavan?
Eli onko ko. autossa valot noussut aina ylös jo parkeillakin????
Omissa umpioissa on parkkipolttimo,mutta niissä ei ole ollut johtoja,ainakaan hyvin pitkään aikaan ja lamppujen nostomoottori saa herätteen puolivaloista.
Puskurille menee (tod.näk.) uudet parkkipiuhat,mutta puskurissa on vain vilkut ja sumuvalot(joita ei saa käyttää parkkeina).
Pointti on se että emme haluaisi laittaa puskuriin "talmu"parkkeja ulkonäon vuoksi,kuten edellinen ilmeisesti on tehnyt välttääkseen "sammakonsilmien" ylösnousun aina valot kytkettäessä.
Olisiko edellinen käyttänyt 80´luvun suosikkeja,huomiovaloja parkkeina,mutta saako nekään yksin palaa ja korvata parkit.
Olisko vaikka Matti näitä katsellut sillä silmällä;)
T.Ipe

Ipe64
04.12.2008, 09:26
Kiitos puhelimella saadusta vinkistä:)
Alkuperäisessä sumuvalossa on parkki samassa:o,pitäis vaan aina purkaa kaikki ensin pillunpäreiks ennenku rupee panikoimaan ja kyselemään.
Kiitos ja Anteeksi!
T.Ipe

baxxter
04.12.2008, 10:18
Eihän parkit riitä kun tiellä ajelee, kun pitää olla lähivalot, huomiovalot tai sumuvalot. Edellä mainittujen lisäksi aina näkyvissä parkit (eli etuvalot). Valaisimissa on merkinnät että mihin tehtävään ne on tehty, paitsi oikeen wanhoissa alkuperäislampuista voi puuttua?

Ipe64
04.12.2008, 11:13
Eihän parkit riitä kun tiellä ajelee, kun pitää olla lähivalot, huomiovalot tai sumuvalot. Edellä mainittujen lisäksi aina näkyvissä parkit (eli etuvalot). Valaisimissa on merkinnät että mihin tehtävään ne on tehty, paitsi oikeen wanhoissa alkuperäislampuista voi puuttua?

Jepjep,ja porken puskurissa olevissa huomiovaloissa joita sanoin tuossa edellä sumuvaloiksi on tehtaan jäljiltä parkki.
Auton ulkonäkökin saadaan alkuperäiseksi näitä käyttäen ja valot laillisiksi,tehtaan idean mukaisiksi.
Mutta,olemme löytäneet auton alkuperäiset parkit ja ajovalot kytkettäessä luukut nousevat esiin palavine valoineen.
Se,mitä valoja on päällä tiellä ajettaessa,ei meille ollut se suurin ongelma;)
Kiitos vielä kerran!

Mikki
04.12.2008, 21:21
Ilmotteles Ipe jos tarviit jotakin "muutakin" tietoa possusta... Mulla nykyään yx gappale ent possupoikia hommissa...

panzer
04.12.2008, 21:43
Nosta possun kori sille hilu alustalle ja se rangen tekniikka ja tojo akselit ja ja ja...............offipossu:eek:

Td5
05.12.2008, 07:30
Äijät, vähän respektiä, pls.
Auton ja sen alkuperäisen kehittäjän nimi on Porsche, ei mikään "possu".

Tuolta löytyy oletettavast enemmän kyseisen merkin harrastajia.
http://www.9xxfin.com/

Cental73
05.12.2008, 08:21
audiksikin noita 924:ia kutsutaan. Mullakin oli sellainen, ja hieman vitutti viittaus Audiin. Ainakun koitti revitellä jotain hajos, bensaakin meini sellainen 13 litraa kaupunkiajossa, minusta paljon mun kevyelle kaasujalalle, ottaen huomioon kahden litran koneen.

Mutta mukava ajaa ja istua. Korimallista tykkäsin. 944:n vois laittaa, kun kokemus 911:stä jäi heikoksi myös.

Ipe64
07.12.2008, 08:56
Terve taas:)
Juu,pidän"mikki" mielessä tuon tiedon kun apu voi olla jatkossakin tarpeen.
Panzerille pitää sanoa et tulis jo liikamakee eikä minulla ole täyttä omistusoikeutta.
Joo ja kaikki jotka käyny kurkkaamassa,ni eka kysymys et onks tää se audi:(,
ei,ei se ole audi kun siinä lukee porsche joka paikassa:D ja on minun mielestäni kumminkin auto jolle kannattaa antaa jatkoaikaa ja on minun mielestäni vielä aika kauniskin.
Oli aikanaan jo köyhänmiehen urheiluauto ja on sitä edelleen koska ei parenpaan just ole varaa:o
Ja sit sitä Td5:n kaipaamaa respektiiii,komoon heyyyy!!!