View Full Version : suzuki sj 413 levikkeet mistä
mistäköhän löytyisi noin 10cm levittävät levikkeet suzukin kaariin? pitäisi olla kestävät ja viellä hyvän näköisetkin:), en kaipaisi metri tavaraa.
PeteTurku
26.11.2008, 21:46
koitahan täältä http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=53272
http://www.offroadtarvike.net/index.php/Levikesarjat/Lokasuojien-levikesarjat/Detailed-product-flyer
Racingrabbit
27.11.2008, 07:20
Tai tollasia:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=48005&highlight=levikkeet+suzukiin
Taikka kun pysyy miggi ja vasara kädes ...
Käyt ostaan jostain halvalla pari peltistä peräkärryn lokaria , vetäset vaan halki ja modaat kaarevuuden soppeliksi ja eikun miggillä kiinni.
Toimii ja ei yhtään vituta jos menee metässä lommolle , pikkasen kuulapäätä ja taas pelittää...
lasikuituisen pahavika oli ainakin mulla mennä kerralla sen verran paskaksi , että joutivat kertaosuman jälkeen lähes aina romukoppaan ...
Kuminen versio toimii metässä parhaiten !
Mulla on tuolla profiilissa muutama kuva noista pellilevikkeista , jos kiinnostaa ....
Mun silmään ainoat hyvännäköiset on bushwackerin pokcet style levikkeet, jeepin taka levikkeitä 4kpl ja leikkelt niistä sopivan pituiset tai tilaat suzukiin valmiiksi leikellyn sarjan esim www.trailtough.com (http://www.trailtough.com)
http://www.izook.com/spy/trailtough/images/tt_fenderbeforem.jpg
juuri jotain tuon näköisiä kaipaisin kun nuo bushwackerin on, mistäköhän sellaisia kannattaisi alkaa tilailemaan? saakohan sellaisia mistään täältä rajojen sisäpuolelta? ettei tarvitsisi alkaa suomi-englanti sanakirjaa kaivamaan ja jännittämään postien kanssa :D, jos sen esimerkiksi tuolta www.trailtough.com :sta tilaisi.
Mun silmään ainoat hyvännäköiset on bushwackerin pokcet style levikkeet, jeepin taka levikkeitä 4kpl ja leikkelt niistä sopivan pituiset tai tilaat suzukiin valmiiksi leikellyn sarjan esim www.trailtough.com (http://www.trailtough.com)
http://www.izook.com/spy/trailtough/images/tt_fenderbeforem.jpg
J0hannes
30.11.2008, 17:00
Kyllä noilla Bushwänkkereillä munki mielestä saa Suzukiin roimasti lisää asennetta.
Mutta älä ainakaan tilaa Rocky Road outfittersiltä, niinku mä tein:D
Meni neljä kuukautta ennenku sain ja ottivat rahat kummiski tilauksen yhteydessä:mad:
Kuiteski täytyy sanoa, että komiat ovat. Vielä kun sais aikaseks laittaa omaan Suikeroon kii...
Matti_83
30.11.2008, 19:33
Tänne kanssa kelpaisi yksi sarja kyseisiä levikkeitä kun vaan löytyy järkevään hintaan jostakin, vaikka kimppatilauksena
juu ehdottomasti olisin kimppatilauksessa mukana myös. kun vaan löytyisi se fiksu paikka mistä tilata ja mahdollisesti myös halvin :)
Tänne kanssa kelpaisi yksi sarja kyseisiä levikkeitä kun vaan löytyy järkevään hintaan jostakin, vaikka kimppatilauksena
Jos ei hinnan kiroissa, mukana kanssa.
jos saan udella niin mitäs tuli levikesarjalle hintaa? taitaa levittää aika roimasti? niinkun pitääkin :)
Kyllä noilla Bushwänkkereillä munki mielestä saa Suzukiin roimasti lisää asennetta.
Mutta älä ainakaan tilaa Rocky Road outfittersiltä, niinku mä tein:D
Meni neljä kuukautta ennenku sain ja ottivat rahat kummiski tilauksen yhteydessä:mad:
Kuiteski täytyy sanoa, että komiat ovat. Vielä kun sais aikaseks laittaa omaan Suikeroon kii...
Matti_83
30.11.2008, 21:42
Näyttää olevan trailtough:n hinta n 250€ plus rahti ja tulli, voisi mahdollisesti saada jotain alennusta jos tilaisi isomman määrän kerralla.
tulli jäisi pois kun käskisi lähettäjän vaan kirjoittamaan lahja, paketin päälle. sitä tapaa on jokunen käyttänyt ja viellä toiminutkin, ja nyt olisi viellä joulukin tulossa :)
Näyttää olevan trailtough:n hinta n 250€ plus rahti ja tulli, voisi mahdollisesti saada jotain alennusta jos tilaisi isomman määrän kerralla.
Matti_83
30.11.2008, 22:34
Laitoin tuonne sähköpostia ja kyselin lähetyskuluja yms. Lisäksi tiedustelin offroadtarvikkeelta sähköpostitse olisiko heidän kauttaan mahdollista noita saada tilattua.
no hemmetin hienoa. mukava että jollain on tuo englannin kielikin hallussa :)
Laitoin tuonne sähköpostia ja kyselin lähetyskuluja yms. Lisäksi tiedustelin offroadtarvikkeelta sähköpostitse olisiko heidän kauttaan mahdollista noita saada tilattua.
J0hannes
30.11.2008, 23:31
jos saan udella niin mitäs tuli levikesarjalle hintaa? taitaa levittää aika roimasti? niinkun pitääkin :)
299 taalaa olivat, mutta euro hinta nousikin 400€ pahemmalle puolelle tullien, alvien ja toimituskulujen(Joita ei olisi pitänyt olla myyjän kämmin takia) jälkeen. En olis edes tilannu tuolta, jos olisin tienny, että RockyRoad on tollanen paskapulju.
Levitystä kyllä tulee. Nimittäin 12cm per puoli. Eipähän renkaista nappulat irvistele levikkeen reunan yli. Noista on vielä pari tuumaa leveempikin malli.
Tälläkin palstalla on rockyroadin epäluotettavuudesta kerrottu useampaan kertaa, et ole olleenkaan ainoa jolle on käynyt huonosti niiden kanssa ja huonomminkin. Jenkkien keskustelupalstoilla RR on tosi huonossa huudossa.
En olis edes tilannu tuolta, jos olisin tienny, että RockyRoad on tollanen paskapulju.
Matti_83
01.12.2008, 11:25
Tuli vastaus sähköpostiin 320 dollaria per sarja, mutta sitten onkin ongelmana tuo rahtimaksu UPS:llä joka on 468 dollaria per sarja johtuen paketin mitoista.
J0hannes
01.12.2008, 14:22
Tälläkin palstalla on rockyroadin epäluotettavuudesta kerrottu useampaan kertaa, et ole olleenkaan ainoa jolle on käynyt huonosti niiden kanssa ja huonomminkin. Jenkkien keskustelupalstoilla RR on tosi huonossa huudossa.
Juu, mun huonoa tuuria pahentaakin se, että "löysin" palstan vasta jälkeenpäin, eikä mulla kyllä tilatessa käynyt mielessä, että sellasta liiketoimintaa vois olla olemassakaan...
Tiedänpähän nyt, ettei tuolta kannata enää tilailla:D
Eniten mua kuiteski hämäs, ku jenkkiläisessä Extreme 4x4 ohjelmassa kehuivat yhessä jaksossa RR:ää
no perhanas, mistäköhän ne sitten oikein keksisi. pitänee kysellä muiltakin suomen offi liikkeiltä onko mahdollista hankkia niiden kautta.
Tuli vastaus sähköpostiin 320 dollaria per sarja, mutta sitten onkin ongelmana tuo rahtimaksu UPS:llä joka on 468 dollaria per sarja johtuen paketin mitoista.
Matti_83
01.12.2008, 22:00
Offroadtarvike selvittelee hintoja ja levikkeiden saatavuutta.
Racersplacen kautta saa kans bushwackeria, mut varmaan joutus sit Jeepin lervoista tekeen ja saakohan noita kun täytenä settinä. :rolleyes:
Matti_83
04.12.2008, 18:46
Racersplacen kautta saa kans bushwackeria, mut varmaan joutus sit Jeepin lervoista tekeen ja saakohan noita kun täytenä settinä. :rolleyes:
Saa täytenä settinä toimitusaika 3-5 viikkoa ja hinta 590€
pikkusen mennee pudjetin yli. :mad:
Saa täytenä settinä toimitusaika 3-5 viikkoa ja hinta 590€
tulli jäisi pois kun käskisi lähettäjän vaan kirjoittamaan lahja, paketin päälle. sitä tapaa on jokunen käyttänyt ja viellä toiminutkin, ja nyt olisi viellä joulukin tulossa :)
Ei pidä muuten paikkaansa enää.
Joskus 5v sitten saattoi vielä joku pikkupaketti tulla läpi mutta ei enää muuten kuin vahingossa.
kaverille tuli joku 8kk sitten supran osia ja homma toimi kyllä :) tirdä sitten oliko juuri sellainen vahinko.
Ei pidä muuten paikkaansa enää.
Joskus 5v sitten saattoi vielä joku pikkupaketti tulla läpi mutta ei enää muuten kuin vahingossa.