Kirjaudu sisään

View Full Version : HUMMER-kuljettaja?


larrylawn
23.11.2008, 15:28
Minkäs niminen oli se norjalainen pariskunta joka ajoi offista hummerilla (tai ajaa varmaan vieläkin). Taisi olla jonkin sortin öljymiljardööri...
Ajoi ainakin 1999 harju ja 2001 saksa

Saija
23.11.2008, 16:19
Niitä Hummereita oli silloin parikin. Öljyheppu oli se, joka ajoi sillä hopeanvärisellä... Tai näin muistelisin. Emännän nimi oli Benthe, mutta miestä en muista... Pieni hetki, selvitellään...

Pete
23.11.2008, 16:23
Asiasta kukkaruukkuun. Noita H1 hummereita saa nykyaan 3-5keurolla (+1000eur kuljetuksiin) jos jotain kiinnostaa.

kävikökipiäää
23.11.2008, 16:24
Asiasta kukkaruukkuun. Noita H1 hummereita saa nykyaan 3-5keurolla (+1000eur kuljetuksiin) jos jotain kiinnostaa.



MISTÄ?

Pete
23.11.2008, 16:50
Vaikka Dubaista. Noita on usein myytavana huutokaupoissa ja viimeaikoina nuo hinnat on olleet juuri 3-5keuron valilta.

Saija
23.11.2008, 20:20
Minkäs niminen oli se norjalainen pariskunta joka ajoi offista hummerilla (tai ajaa varmaan vieläkin). Taisi olla jonkin sortin öljymiljardööri...
Ajoi ainakin 1999 harju ja 2001 saksa

Odd ja Benthe Rolvsen

MouhijärvenMies
23.11.2008, 21:56
Jatketaan kukkaruukuista :D Vissiin siis ihan siviilimalleja? Ettei Humweeta. Onks tarpeeks vanhoja myynnissä että saa suosiolla täällä kilpiin? Naftan hintahan alkaa jo oleen alle euron, kohtahan tommoisella vois taas ajaakin :D

Jjurva
23.11.2008, 21:57
Vaikka Dubaista. Noita on usein myytavana huutokaupoissa ja viimeaikoina nuo hinnat on olleet juuri 3-5keuron valilta.

Minkä ikäisiä nuo on? onko mittää linkkiä mihinkää misä lissää faktaa? Mitenhän nuista menis verua? hmmm...

pt.
23.11.2008, 22:45
Minkä ikäisiä nuo on? onko mittää linkkiä mihinkää misä lissää faktaa? Mitenhän nuista menis verua? hmmm...

Kuorma-auto, eli vero sinällään pois.

Toki tullit ja alv:t menee.

Mutta ihan oikeasti. Jos noita alkaa tuohon rahaan saamaan tai siis jos tuonne 10t€:n nurkille edes, niin johan on.

wikke
24.11.2008, 10:41
Harmaata yksi norski pariskunta ainakin aikanaan rikkoi kulmakorvessa...

Pete
24.11.2008, 16:56
Jatketaan kukkaruukuista :D Vissiin siis ihan siviilimalleja? Ettei Humweeta. Onks tarpeeks vanhoja myynnissä että saa suosiolla täällä kilpiin? Naftan hintahan alkaa jo oleen alle euron, kohtahan tommoisella vois taas ajaakin :D
Noi mita olen nahnyt on alunperin olleet U.S. Armyn kaytosta, mutta muutettu Saudeissa siviillikayttoon ilmeisesti "valmistajan" toimesta. Nama oli varmaankin -90 alkupuolen malleja. Kyselempa tutuilta onko noita enaan kellaan jaljella.

hemmobj40
24.11.2008, 17:37
onko kellään tietoa saako miten rekisteriin suomeen?

jkholma
24.11.2008, 18:55
Jatketaan kukkaruukuista :D Vissiin siis ihan siviilimalleja? Ettei Humweeta. Onks tarpeeks vanhoja myynnissä että saa suosiolla täällä kilpiin? Naftan hintahan alkaa jo oleen alle euron, kohtahan tommoisella vois taas ajaakin :D

Siis nimenomaan HMMWV se pitäisi olla että tuohon viittis lähteä :D Mieluiten kangasovet ja kaikki!

niko69
24.11.2008, 19:24
no justhan tuola oli/on myytävänä kangas ovinen humvee. ne pirkka mallit on ihan perseestä!!! (siis nettiautossa).

wikke
25.11.2008, 07:53
Siis nimenomaan HMMWV se pitäisi olla että tuohon viittis lähteä :D Mieluiten kangasovet ja kaikki!

Juuri näin!

larrylawn
30.11.2008, 20:00
Odd ja Benthe Rolvsen

kiitos Saija

pt.
11.12.2008, 15:18
Kuorma-auto, eli vero sinällään pois.

Toki tullit ja alv:t menee.

Mutta ihan oikeasti. Jos noita alkaa tuohon rahaan saamaan tai siis jos tuonne 10t€:n nurkille edes, niin johan on.

Eipä aiheeseen ihan liittyen, mutta tänään kävin ajamassa asiakkaan 1994 H1:n ja kyllä oli ihan omistamishalua lisäävä kokemus kaiken kaikkiaan.

Kone turboton tuossa viellä, mutta ei se nyt hirveästi haittaa menoa. Jarruttaminen talvikelillä on vähintään mielenkiintoista, kiitos jatkuvan nelikon, sekä huonojen mettärenkaitten.

Menee kuin juna, ei vetele yhtään mihinkään (ei taida osua renkaat suomalaisiin uriin..) Melua ja tunnelmaa toki riittää, mutta niin pitääkin!

Jos joku ostaisi tuon nykyisen käyttöauton, niin tuollaisen voisi kyllä ostaa omaksi ajoautoksi, kun kuitenkin yksi "normaalimpi" auto on vaimokkeen kätössä...

-MaTTi-
11.12.2008, 23:33
onko kellään tietoa saako miten rekisteriin suomeen?

90-luvun alkupuolen kamppeet pitäisi mennä "heittämällä". Parit valojutut ja se on siinä.

Säätäjä_setä
12.12.2008, 00:17
Omassa vehkeessä (musta) jouduttiin ajovalot siirtämään vilkkujen paikalle ja rakentamaan äärivalot sekä keltaiset vilkut taakse. Anteron vehkeessä (harmaa) ajovalot on "levitetty" alkuperäisten viereen. Katsastus tapahtui 97 eli myös takapenkki on vanerilevy. Nyt määräykset ovat toiset ja taaksekkin saisi pehmeät penkit mutta!!!
Minulla on alkuperäiset penkit tallessa, mutta en saa niitä kiinni koska turvavöiden kiinnityspisteille ei ole EU hyväksyntää. Vaneripenkin kanssa kukaan ei lälitä koko turvavöistä mitään. Tällaisessa maailmassa elämme. Vaneripenkki ilman väitä on parempi kuin Isringshausenin penkki DOT vöillä.

http://forums.offipalsta.com/attachment.php?attachmentid=2838&stc=1&d=1229036952

Juha

Rekisteröimätön
12.12.2008, 11:05
Kyllä ne vyöt kelpaa, jos joku tarkastaa ne ja tekee siitä sulla paperin, nimellään, että kestävät. Vetolujuuksia en enään muista, mutta tuo tuli vastaan Volvon kanssa tietämättömän katsastajan kanssa. Siinä kun en tartte mitään todisteluja, kun on niin vanha.

Säätäjä_setä
12.12.2008, 11:30
Kiitoksia mielipiteestä. Tässä on kuitenkin kysymys kiinnityspisteistä eikä vöistä. Remmit voisi helposti vaihtaakkin hyväksyttyyn malliin, mutta kiinnityspisteille ei ole EU paperia löytynyt.
Juha