PDA

View Full Version : rangen alusta hiluxiin

henriseppa
21.11.2008, 18:48
kiireellistä tietoa tarvitaa. saako leimattua ln46 hiluxia rangen tukivarsilla ja sillä takakolmio systeemillä?

HANE
21.11.2008, 20:33
Itse kun BJ-40 alustan muuttamista kyselin lehtijousista kiekuroihin....
Katsurin vastaus oli aika yksinkertainen:
-Tehdas tekoiset tukivarret ja panhard
-Auto jonka tukivarret ym. on vähintään vastattava akselimassoiltaan muutettavaa ajokkia
-kiinnikkeet saa tehdä itse pitää olla riittävän kestävät/kestävän näköiset

nämä jutut muistaakseni löytyy Aken sivuiltakin...

eli paljonko ajokissasi on etuakselin massa ja taka-akseli massa onko rangessa vastaavat isommat? löytyy rangen massat täältä palstalta Hakua....

korjatkaa jos väärässä olen tai jotain unohtui

Miki
21.11.2008, 21:54
onnistuu,ainakin yksi leimattu savosta löytyy ja näyttää aika toimivalta paketilta

burton
21.11.2008, 23:43
kyllä rangen varret riittää hiluksii, antaa mennä vain!

HiluMiks
22.11.2008, 18:29
onnistuu,ainakin yksi leimattu savosta löytyy ja näyttää aika toimivalta paketilta

Onnistuhan tuo, taitaa olla kyse minun Hiluxista.
Joustoja saa aika reippaasti itsellä vielä mieleisemmät jouset hakusessa tällä hetkellä vähän liian pehmeät.

Miki
22.11.2008, 20:40
Onnistuhan tuo, taitaa olla kyse minun Hiluxista.
Joustoja saa aika reippaasti itsellä vielä mieleisemmät jouset hakusessa tällä hetkellä vähän liian pehmeät.
kyllä samasta koneesta oli kyse:)

henriseppa
24.11.2008, 21:25
onko rangen tukivarsia eri pituisina tai on ko ln46 ja 65 jotenki rungon rakenteelta erilaisia? jos osaan laittaa kuvan ( toivottavasti et nalle pahastu että lainaan kuvaasi) niin siitä näkee että ln65 toi tukivarren kiinnike on ennen vaihdelaatikon palkkia mutta ln46 tukivarsi menee n. 10-15 cm palkin yli

Arska
24.11.2008, 21:30
onko rangen tukivarsia eri pituisina tai on ko ln46 ja 65 jotenki rungon rakenteelta erilaisia? jos osaan laittaa kuvan ( toivottavasti et nalle pahastu että lainaan kuvaasi) niin siitä näkee että ln65 toi tukivarren kiinnike on ennen vaihdelaatikon palkkia mutta ln46 tukivarsi menee n. 10-15 cm palkin yli

LN65:n vaihdelaatikko on pitempi kuin LN46:sen, joten palkkikin on erikohdassa.

henriseppa
24.11.2008, 21:36
LN65:n vaihdelaatikko on pitempi kuin LN46:sen, joten palkkikin on erikohdassa.

perkele. tämähän muuttuu mielenkiintoiseks. ei saa rungon alle tai sivuille ilman että muuttelee palkkia tai sen kiinnitystä. mitähän katsastusmies siihen sanoo?

henriseppa
24.11.2008, 21:37
siis tukivarsien kiinnikkeitä

Gravehill
24.11.2008, 22:07
perkele. tämähän muuttuu mielenkiintoiseks. ei saa rungon alle tai sivuille ilman että muuttelee palkkia tai sen kiinnitystä. mitähän katsastusmies siihen sanoo?
Tekee uuden vaihdelaatikon palkin mikä jää rungon sisäpuolelle. Ei kai se muuta tartte?