PDA

View Full Version : hj 61- onko tehtaalta lähtien jäykät akselit

Rekisteröimätön
18.11.2008, 20:08
kuka tietää. onko hj- 61: ssä tasauspyörästön lukot tehtaalta. hj- 60 : ssäei kait ole?
onko lukot mekaaniset vai kuinka toimii? oon kattelemassa seuraavaa autoo ja tartteis saada tietoo pian. onko kokemuksia turbo mallista- kestääkö.
juha k

Rekisteröimätön
18.11.2008, 20:18
oikealla yläkulmassa !!!HAKU!!!

tjl
18.11.2008, 20:51
vastataa ny kuitenki. kaikissa 61 ei lukkoja ja joissakin 60 on lukot. et ei psty sanomaan varmasti.mekaaniset lukot on, kytketään vaijereilla penkkien välissä olevilla kahvoilla. pitää enste olla takalukko enne ku etu.
jos ei käytetty vaijerit varmasti jumissa---->uudet tojolla kalliit.
kyllä ne koneet kestää, saattaa männänrengas urat väljistyä turbollisista ja siristää.mutta ne on kuitenki jo puol milliä ajettuja. hyviä moottoreita kaikipuolin. ei samaa vikaa laakereissa kun hdj:ssä on.

Rekisteröimätön
18.11.2008, 22:08
Vastaus aiheeseen: Kyllä HJ-60:ssä on kaikissa tehtaalta lähtiessä jäykät akselit, ainakaan itse en tiedä yhtään erillisjousitettua HJ:tä valmistetun.

Gravehill
18.11.2008, 22:21
Onko tää joku trolli? Aiheesta varmaan sata sivua tekstiä..:rolleyes:

Heikki L
18.11.2008, 22:46
monessako hj:stä on ollu vaijerit jumissa??????????????

Yleensä jumittaa se lukon siirtovipu, kun altistuu pölylle ja kuralle.
siis jos lukot on ollu pari vuotta kayttämättä!
Omassani kerran herkistin 4v sitten, joka kuukausi käytetty niin ei oo juminu enää.

PS:Minäkin luulin sillon joskus että vaijeri jumittaa, ja olin vetämässä rälläkällä poikki.
onneks en vetäny 450e kpl toyotalla...

bj45lava
19.11.2008, 07:46
Ne lukot on olleet HJ61 suomen tuontimalleissa siitä syystä, että maahantuoja on sen varusteen autoihin aikoinaan ottanut.
Olen kyseisen päätöksen tehneen henkilön kanssa puhunut ja kiittänyt hyvästä päätöksestä.
Työskentelee nykyään toisen merkin palveluksessa