View Full Version : Sukisuki Sj 410 self made
Onko kellään tietoa et mistäköhän johtuu et muuten vaihdelaatikko toimii hyvin mut pakilla NAPUTTAA? Onko hapaissa jotai?:(
Kertokaa myös joka tietää et kannatteeko tällainen projekti eli ajattelin laittaa suikkaan Tojotan 1,5 5k koneen ja siihen Tojon laatikon 5 vaihteinen ( nää romppeet ollu Lite Ace:ssa) Onko tyhjää ees yrittää? Vai saako paikoilleen ku laittaa aikaa ja nuuskaa:p
Haulla pitäisi löytyä tuosta sj:n laatikosta juttua. Mutta siirtäjähän siellä on solmussa...
Kaikenhan saa sopimaan :D
Haulla pitäisi löytyä tuosta sj:n laatikosta juttua. Mutta siirtäjähän siellä on solmussa...
Kaikenhan saa sopimaan :D
Iso kiitos vastauksesta vai että siirtäjä voi prkl niinhän mä arvelinkin ku jotkut on puhunu et se on heikkolenkki suikassa! Onkhan se minkälainen operaatio!
Voisin äkkiseltään veikata, että tojon koneessa yhtä paljon tekemistä kuin tuossa vag-tuotteessakin joka pihalla odottaa. Eli jetan/golfin 1,6 diesel, joutuu tekemään kaiken uudestaan, johtosarjaa myöden kun joku katkonut piuhat :(
Ja tuosta pakin naputuksesta, ei kannata huolestua. Mulla paukkanut koko ajan mitä auto ollut ja on saanut pakillakin sikaa (tämän voi kuopion porukat todistaaa) eikä tuo vielä ole ainakaan särkynyt, eikä ääni pahentunut.
Ei muuta kun tuumasta toimeen kummempia mietiskelemättä niin kone ja loova on paikoillaan ennekun huomaatkaan.
Tuossa on oma "home made" izuki http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=51840
Ei muuta kun tuumasta toimeen kummempia mietiskelemättä niin kone ja loova on paikoillaan ennekun huomaatkaan.
Tuossa on oma "home made" izuki http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=51840
jeps ja kiitoksia kuvista täytyypä alkaa pajottaan ku tulee lumet maahan! nyt on vielä hyviä ajokeliä jäljellä! Täytyypä itekki laittaa kuvia projektista
Voisin äkkiseltään veikata, että tojon koneessa yhtä paljon tekemistä kuin tuossa vag-tuotteessakin joka pihalla odottaa. Eli jetan/golfin 1,6 diesel, joutuu tekemään kaiken uudestaan, johtosarjaa myöden kun joku katkonut piuhat :(
Ja tuosta pakin naputuksesta, ei kannata huolestua. Mulla paukkanut koko ajan mitä auto ollut ja on saanut pakillakin sikaa (tämän voi kuopion porukat todistaaa) eikä tuo vielä ole ainakaan särkynyt, eikä ääni pahentunut.
Niin on se mullakin jo kesän nakuttanu ja offisafareilla saanu pakilla monoa ja ajattelinkin ettei käy niin et se jossakin jängällä sippaa mut enpä taida itsekkään vielä alkaa tekemään sille mitään
Mun mielestä k-moottori ei sovi suzukiin, olen yhden sellaisen poistanut omasta :)
Mun mielestä k-moottori ei sovi suzukiin, olen yhden sellaisen poistanut omasta :)
Ai Missähän mielessä ei sovi? Tostakin on niin mionta juttua kun jolla se on paikoillaan sanoo et on ok ja toiset et se on perseestä:) Mikä sun mielessä tökkii K- moottorissa?
Ai Missähän mielessä ei sovi? Tostakin on niin mionta juttua kun jolla se on paikoillaan sanoo et on ok ja toiset et se on perseestä:) Mikä sun mielessä tökkii K- moottorissa?
Suikkaanhan sopii vaikka V8 kone että eiköhän sinne mene ihan mikä tahansa pikku japsin konekkin ;)
http://www.youtube.com/watch?v=uf8ByT-6Fis&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=4DwLVixf-mg&feature=related
k moottorin oma kaasutin on aika ronkeli toimimaan vinoissa asennoissa
autosta tulee aika keulapainoinen
tossa meijän kilpuri suikassa on pakki naputtanu 3v eikä ole ääni sinä aikana muuttunut miksikään
muista käyttää nelosen kautta ennen kun laitat pakin päälle
miksi muuten meinaat moottorin vaihtaa
k moottorin oma kaasutin on aika ronkeli toimimaan vinoissa asennoissa
autosta tulee aika keulapainoinen
tossa meijän kilpuri suikassa on pakki naputtanu 3v eikä ole ääni sinä aikana muuttunut miksikään
muista käyttää nelosen kautta ennen kun laitat pakin päälle
miksi muuten meinaat moottorin vaihtaa
No oon tehny kyllä tohon suikkaan täydellisen konerempan ja laakeroinutkin mutta sillä on ajettu ny 275 000 ajattelin et taitaa olla parhaimmat vedot takana.? Ajatuksena ois myös et sais 5 lovisen laatikon ja tehokkaaman koneen niin vois ajella tielläkin pitempää matkaa!
No osaisko kukaan kertoo et mikä ois paraskone tohon suikkaan ku oon lukenu tuolta niin nää on tullu esille Toyota, Opel ja Suikan koneita. ja itsellä on sellainen käsitys että tojota ois kestävin ja varmin toimimaan. Ja ooppelin koneissahan on tunnetusti heikkoja kohtia? Vai oonko väärässä? Ja suikan koneissa öljykanavat on ainakin minusta ongelma!
Racingrabbit
12.11.2008, 20:19
Minä olin laittamassa entiseen Trial Standard Suzukiin ensin Fordin 1600 konetta ja automaattia Suzukin oman 1000:n koneen tilalle,mutta autosta olisi tullut trialiin liian keulapainoinen.
Päädyin lopulta laittamaan Suzukin oman 1,3 koneen Swiftin ruiskulla terästettynä.
Päätöstä ei ole vielä tarvinnut katua ja sama kone/laatikkopaketti on menossa paikoilleen seuraavaan pitkään Trial Suzuki projektiin.
Ja ooppelin koneissahan on tunnetusti heikkoja kohtia?
Itellä ainakin pelannu moitteetta, alitehoisuutta lukuun ottamatta tomaatin kans. Tarkotus olisi heittää sekin huoli taakse täs joskus.:rolleyes: