Kirjaudu sisään

View Full Version : Amerikkalaisia "jeeppejä" elokuvaan?

tmx50
10.11.2008, 09:54
Moi,

Alla oleva tiedustelu tuli minulle viikonloppuna. Jos on kiinnostuneita, niin laittakaa mulle mailia, niin ohjaan teidät eteenpäin keskustelemaan asiasta. 300 ekee päivä.... tolla rahallahan jo maalaa sen auton vihreeksi :-)

-Tomi
pj ät mansenmaasturiclub.com

Hei etsin elokuvaan Farewell Rovaniemen kuvauksiin aikavälille 23.11-25.11 2 kpl amerikkalaisia \"nato jeeppiä\" jotka pitäisi olla vihreitä.Lisäksi jos joku tietää niin 1 kpl amerikalainen kuorma-auto myös vihreä.Elokuvassa eletään vuotta 1980 eli jeepit jotka ei koriltaa ole muuttuneet käyvät hyvin.Maksamme 300e päivä+hotellin ja ruoan ja jos autot tulevat pidempä polttoaine kustannukset.

timppat
10.11.2008, 16:37
mulla olis kyllä tommonen -57 willys jeep joka on toistaiseksi matta vihreä. Ei tosin vielä kilvissä mutta ajokunnossa ja kaikki pelaa, enkä taida kyllä päästä rovaniemellekkään näin lyhyellä varotusajalla. mutta tiedoksi kuitenkin.

tmx50
10.11.2008, 20:39
Erityisesti on toivottu cherokeeta ja gmc/blazer kalustoa. Melko orkkikset olisi toivotut. Ei isoja kumeja ja korotuksia.

-Tomi

ORR
16.11.2008, 20:27
Ollaan yritetty saada tietoja sieltä päin,voisitko laittaa puh.numeron josta tavoittaa..?