View Full Version : Paras isänpäivä lahja
La tuskaa
09.11.2008, 09:08
Voiko Lada mies parempaa lahjaa saada :D
Lasten tekemät kortit ja käsityöt. Aina yhtä ihania......
Lasten tekemät kortit ja käsityöt. Aina yhtä ihania......Joo kyllä ne lasten tekemät lahjat lämmittaa... taas tuli pari pakettia sänkyyn:)
OnOffiPajero
09.11.2008, 10:22
Joo kyllä ne lasten tekemät lahjat lämmittaa... taas tuli pari pakettia sänkyyn:)
Juu kyllä lasten tekemät lahjat parhaita
pari muksujen tekemää kravattia ja heijastin. itse tehtyjä kaikki. olo oli aamulla ku presidentillä, kun piti oikee kahta kravattia käyttää...
Joo kyllä ne lasten tekemät lahjat lämmittaa...
Samaa mieltä,poitsu (5v) tuli herättämää,oli tehny kortin ja aamupala leivät:)
Itsekkin sai nukkua pitkään kun tytöllekkin uni kerrankin maistui (1v,1kk). Olivat tehneet tarhassa kortin ja isille uuden t-paidan. On ne vaan niin hienoja.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=862&pictureid=11488
Jee, kyll o hienoa olla iskä.
kortteja ja kuvia sekä itsetehty megasuuri koristeltu pipari :P
Tästä riittää syömistä ensviikkoon ;)
Poitsut 6 ja ~4 duunasivat aamu kaffet sänkyyn, sit tietty eskarissa ja ryhmiksessä tehdyt kortit ja pikku lahjat.
Kyllä se on noi muksujen tekemät kortit.
La tuskaa
09.11.2008, 11:23
Tuli niitä minullekkin pari korttia.Hoidossa toinen tehty. Se kyllä tais olla kuulemma hiiri matto :D Ja eilen taiteili viel oman kortin mulle. On ne hienoi kyll. Mulle ei poika sängyn vieressä laulanut mutta oli kuulemma keittiössä kovasti harjoitellu :D
koulussa olivat lapset ( 6 ja 8v )askarrelleet nahkaiset eläinaiheiset avaimenperät ja kerhossa oli poika ( 3v ) puuhastellut suuripyöräisen auto -kortin.
Kyllä todella lämmitti mieltä.
lasten tekemät kortit ja kakkukin lapset oli vässänny minidonitseista kun ne sattuu tietämän donitsit on mun suurinta herkkua:)