Kirjaudu sisään

View Full Version : Risukeula Pajero,Onko edes toivoa...?


kossu®
07.11.2008, 14:46
....Saada jonkunlaiset joustot sienimetsälle?Netti kyllä näyttää että ainakin aussipojat saavat jonkunlaista rotia "puolimaasturiin" mutta miten?:confused:

sumpe
07.11.2008, 19:49
Kierrejouset takana auttaa mut ei tee autuaaks ja luulis et olis vanhempiinkin mahdollista muuttaa koska niitä on saanu kaupastakin.

Offipiru
07.11.2008, 23:05
Hj:n takajouset taakke, pari alinta pätkälatia pois joustavampi ja kestävämpi ratkaisu. JA on BOLT-ON.

-pajero-
08.11.2008, 14:31
Kyllä siitä saa pähkäile ja käytä "aikaa" sitä se vaatii jos meinaat mettään mennä!

OnOffiPajero
09.11.2008, 10:33
Kierrejouset takana auttaa mut ei tee autuaaks ja luulis et olis vanhempiinkin mahdollista muuttaa koska niitä on saanu kaupastakin.

Mulla on kierrejousinen (siis takana) jo ihan tehtaalta mutta eipä suuria muuta kun keula joustaa kun rautakanki. ja sille keulalle ei oikeen minkään voi. risukeula on risukeula.

kossu®
09.11.2008, 22:44
Mulla on kierrejousinen (siis takana) jo ihan tehtaalta mutta eipä suuria muuta kun keula joustaa kun rautakanki. ja sille keulalle ei oikeen minkään voi. risukeula on risukeula.
Tossa pari kuvaa mihin olsi tarkoitus päästä:

Ennen:http://memimage.cardomain.com/member_images/5/web/3149000-3149999/3149966_2.jpg?393601-253


Ja jälkeen:http://memimage.cardomain.com/member_images/5/web/3149000-3149999/3149966_47_full.jpg?025907-311

Kunhan vain löytyisi joku taho joka kertoo onnisttuko suomessa tuo korin nosto esim.3" tai 2" ihan noin vaan eli käytännössä voinko vain tehdä itse korinkorotukset vai pitääkö olla ns. tehdastekoista? Tilaamalla saa kaiken mitä tarvitsee mutta kun kilvet olisi tarkoitus säilyttää :)

Korotussarjoja löytyy yli 5"asti ja tarkotuksena olisi iskeä kiinni Old Man Emun kamat kiinni...

Rekisteröimätön
10.11.2008, 17:35
Kyllä siihen pitäisi enempi joustoa tietynlaisilla muutoksilla saada. Eikös pohjaanlyöntikumit ollut yksi muokattava kohde. Sitten kallistuksenvakaajienn irrotus, ja itse jousen säätö/vaihtaminen tietenkin. 2 Gen pajeroissa oli jo takana tehdas lukkoa joka hyvin kompensoi joustojen puutteita. Päättelin kuvistasi että pajerosi olisi jo uudempi. Eikös 2Gen pajeron tukivarsissa ollut myös joku pieni ero, joka mahdollisti hieman paremmat joustot mitä edeltäjässään, kertokoon joku muu joka muistaa sen tarkalleen.

Eikä se risukeulakaan nyt niin onneton ole, kunhan on vain oikein toteutettu. Uudemmissa pajeroissa se on jo onneksi kierrejousilla, joilla on jo mahdollista saavuttaa jonkinlaiset joustot. Sitten toki on myytävänä etuakselin uusia rakenteita, jotka samalla myös korottavat, mutta näitä ei juuri taidettu tuoda suomeen, ainakaan vielä. Australian tai amerikan foorumilla tästäkin oli juttua. Lukot ovat myös yksi hyvä ratkaisu, jossei joustoja ole mielestäsi tarpeeksi.