View Full Version : Myyty GMC Jimmy(Blazer) -87 4x4 6.2dsl + autom,muutama kuva
Kuskin oven kunto, onko apparin etulokaria, takaluukun kunto sekä onko sisustaa?
Jerppa 0400 470348
Kuskin oven kunto, onko apparin etulokaria, takaluukun kunto sekä onko sisustaa?
Jerppa 0400 470348
Kuskin ovi ei ole mätä mutta huonossa maalissa sekä ikkuna puuttuu, peilinkohdalla on painauma ja se on joskus purru lokasuojaan niin että reuna on pikkasen kurtussa mutta noi saa aika helposti kyllä korjattua.. apparin lokasuoja on suora mutta takareunasta mädäntyny ja vaatii hitsaamista yhden illan... takaluukku on suora ja aika hyvä(mutta ikkuna pysyy tummennuskalvolla kasassa) , mitä tarttisit sisältä. ? se on paikallaan mutta helvetin paskanen..
Mitkä laatikot ja mitkä perävälitykset?
Mä katon huomenna...
Mitäs maksais automaatti laatikko ilman jakoaskia ja etu kardaani....?
Mitäs maksais automaatti laatikko ilman jakoaskia ja etu kardaani....?
Laatikko on th-400:n ... Mä en mielellään myy sitä erikseen jakolaatikosta mutta jos hyvän tarjouksen teet niin harkitsen.. etukardaani on kunnossa ja sen 80e tarvii saada..
edittiä sen verran että siis 400:n aski
Onko viel viel takaluukkua ja ovia? takalasin nostin?
th400+NP208 .. perävälityksistä en tiedä vielä ku en löytäny tyyppikilpiä..
Onko viel viel takaluukkua ja ovia? takalasin nostin?
On etuovet ja takaluukku vielä jäljellä, takalasin nostimesta en tiedä ku en löytäny katkasijaa millä sitä käytetään..missä se on? :)
EDIT.
Luukut -myyty-
Lähetätkö matkahuollossa taka kardaanin ja olikos 400:ses alipaine ohjaus? 350€ laatikoista? Niin ja takalasin ohjaus avaimella luukusta tai tuhkakupin vieressä olevasta katkasijasta.
Lähetätkö matkahuollossa taka kardaanin ja olikos 400:ses alipaine ohjaus? 350€ laatikoista? Niin ja takalasin ohjaus avaimella luukusta tai tuhkakupin vieressä olevasta katkasijasta.
Ei pitäis 400e olla paha tommosesta paketista , tänään viimeks ajoin tolla ku siirsin tallin eteen ja alkasin purkaan osia...hyvin pelas. Jos tuut ite ottaan paketin irti niin saat sillä 350e hinnalla,sekin on sika halpa hinta kyllä ..
ps. kiitoksia vinkistä ton takalasin suhteen..
edit. joo mä laitan takakardaanin tuleen,pistäkkö tietoja privana?
aina tarvii koittaa vähän tinkiä.:D tarvii katto kuin suuri tili tulee, kun tuli juur tehtyy kaupat yksistä akseleista mut kardaanin voisin ainakin ostaa.
aina tarvii koittaa vähän tinkiä.:D tarvii katto kuin suuri tili tulee, kun tuli juur tehtyy kaupat yksistä akseleista mut kardaanin voisin ainakin ostaa.
oolrait.. mä ruuvaan ton kepin irti ja pistän tulemaan.. pistähän tietoja privana minne lähetellään.
oolrait.. mä ruuvaan ton kepin irti ja pistän tulemaan.. pistähän tietoja privana minne lähetellään.
Laitettu
Voin myydä myös loput autoa rullavana sisältäen Moottori apulaitteineen +vaihteistot , akselistot , ohjauslaitteet ym eli otat trailerin tai kuormaauton tjm.. ja viet loput pois niin hinta 1200e / tarjous!
Joku kyseli privana niin täs on vastaus. Akselit on 10-pulttiset... välitys on jossain 3.5 pinnassa noin niinku yoke/ rengasta pyörittelemällä laskettuna..
Tuleeko turbiini laatikoiden mukana?
Tuleeko turbiini laatikoiden mukana?
Kyllä tulee mukaan turpiin..eiku turbiini :)
Jani 1971
03.11.2008, 15:46
onko takasivulasit 1 vai 2 osaiset?
onko takasivulasit 1 vai 2 osaiset?
2- osaiset...
Jani 1971
04.11.2008, 15:45
mitä pidät hintaa molemmilla?
mitä pidät hintaa molemmilla?
Vastattu..
Lopusta autosta kaupat sovittu, eli ei ole enää osia kaupan..