jpisteh
27.08.2004, 23:35
Tervehdys!
Maasturin ikäluokka olisi -90 taitteen molemmilta puolilta
Eli pelin hinta saksassa olisi noin 2000 € ja sitten verot päälle. Eli muutama sixpack ja niiden tuomiseksi tarvitsee ostaa auto.
Chrysler/Jeep Cherokee 4,0
Chevrolet Blazer S10 4,3 L 4X4 (tai 2.8)
Ford Explorer
Rover Range Rover Classic 3.5
Auto tulisi ns. mökkikäyttöön eli kilometrejä olisi tarkoitus tulla alta 5000 km, siis polttoaineena olisi bensiini. Maantie ajo-omituisuudet eivät ole tärkeät, koska haetaan talviselle metsätielle sopivaa peliä ja hiven asfalttiakin. Trailerin veturiksi se saattaisi satunnaisesti joutua, lähinnä lyhyitä matkoja.
En halua tukea missään muodossa riisinviljelyä, joten vinkuintialaiset tuotteet ovat tehty muita kuin minua varten.
Range putosi listasta pois kesän aikana, kun maahantuoja vaihtui (hyvär suhteet maahantuojaan katosi). Parin tontun hintaluokassa Range on myös harvinainen.
Explorer taitaa olla varaosien suhteen hankalahko. On tullut mollattua FORD tuotetta sen verta rankasti, että jaksa kuulla ”kavereitten” suun soittoa (mikäli Fordin omistajaa voi kaveriksi laskea :-)
Siis omasta mielestä sopivimmiksi vaihtoehdoiksi jäävät Cherokee ja Blazer.
Olen kahlaillut foorumia hiukan ja vähän enempikin …
Cherokeesta löytyi aika paljon juttua ja kokemuksia. Jamantin asiantuntevia kommentteja oli kiva lukea.
http://jeep.avtograd.ru/Cherokee sisältää tietoa todella mahtavasti ja mikä parasta kaikki kuvat ovat Suomeksi.
Cherokee 4.0
- Missä vaiheessa ilmastoinnin R12 vaihtuu R134 (-94/-95)?
- Akseli lukot?
- Perävaunumassa (jarrullinen vetopaino)?
- Cherokeen korjaamokirjat kopioitu, mutta vielä lukematta
Blazer S10 jäi vieraammaksi, niitä näkee Cherokeihen nähden huomattavasti harvemmin.
- Missä vaiheessa ilmastoinnin R12 vaihtuu R134?
- Minkälaiset tasauspyörästön lukot löytyvät (variaatioita)?
- Perävaunumassa (jarrullinen vetopaino)?
Eli kaipaan kommentteja
j.h
Maasturin ikäluokka olisi -90 taitteen molemmilta puolilta
Eli pelin hinta saksassa olisi noin 2000 € ja sitten verot päälle. Eli muutama sixpack ja niiden tuomiseksi tarvitsee ostaa auto.
Chrysler/Jeep Cherokee 4,0
Chevrolet Blazer S10 4,3 L 4X4 (tai 2.8)
Ford Explorer
Rover Range Rover Classic 3.5
Auto tulisi ns. mökkikäyttöön eli kilometrejä olisi tarkoitus tulla alta 5000 km, siis polttoaineena olisi bensiini. Maantie ajo-omituisuudet eivät ole tärkeät, koska haetaan talviselle metsätielle sopivaa peliä ja hiven asfalttiakin. Trailerin veturiksi se saattaisi satunnaisesti joutua, lähinnä lyhyitä matkoja.
En halua tukea missään muodossa riisinviljelyä, joten vinkuintialaiset tuotteet ovat tehty muita kuin minua varten.
Range putosi listasta pois kesän aikana, kun maahantuoja vaihtui (hyvär suhteet maahantuojaan katosi). Parin tontun hintaluokassa Range on myös harvinainen.
Explorer taitaa olla varaosien suhteen hankalahko. On tullut mollattua FORD tuotetta sen verta rankasti, että jaksa kuulla ”kavereitten” suun soittoa (mikäli Fordin omistajaa voi kaveriksi laskea :-)
Siis omasta mielestä sopivimmiksi vaihtoehdoiksi jäävät Cherokee ja Blazer.
Olen kahlaillut foorumia hiukan ja vähän enempikin …
Cherokeesta löytyi aika paljon juttua ja kokemuksia. Jamantin asiantuntevia kommentteja oli kiva lukea.
http://jeep.avtograd.ru/Cherokee sisältää tietoa todella mahtavasti ja mikä parasta kaikki kuvat ovat Suomeksi.
Cherokee 4.0
- Missä vaiheessa ilmastoinnin R12 vaihtuu R134 (-94/-95)?
- Akseli lukot?
- Perävaunumassa (jarrullinen vetopaino)?
- Cherokeen korjaamokirjat kopioitu, mutta vielä lukematta
Blazer S10 jäi vieraammaksi, niitä näkee Cherokeihen nähden huomattavasti harvemmin.
- Missä vaiheessa ilmastoinnin R12 vaihtuu R134?
- Minkälaiset tasauspyörästön lukot löytyvät (variaatioita)?
- Perävaunumassa (jarrullinen vetopaino)?
Eli kaipaan kommentteja
j.h