Kirjaudu sisään

View Full Version : Seurantaa

k81
29.10.2008, 17:13
Nyt kun kohta alkaa pikkujoulut kolkuttelee ovelle ja yhden sun toisen eukko suuntaa risteilylle niin tässäpä oiva seurantaohjelma

http://aprs.fi

Palex
29.10.2008, 18:26
Ketä kiinnostaa missä eukko liikkuu?:D

k81
29.10.2008, 18:32
kyl jotain voi kiinnostaa...Esim missä sun eukko liikkuu ;););)

jannek
29.10.2008, 20:19
Nyt kun kohta alkaa pikkujoulut kolkuttelee ovelle ja yhden sun toisen eukko suuntaa risteilylle niin tässäpä oiva seurantaohjelma

http://aprs.fi

Mut ei taida kannattaa antaa vinkki linkkiä myöskään omalle eukolle tai on itse seuranna alla 24/7, eli vahinkoa vaan itelle :)

-MAKE-
29.10.2008, 21:56
Tartteepi vaan radioamatööripahvit. Muuten ihan ässä systeemi. Saa vaikka oziin näkyviin safariletkan kaikki autot. Suunnistuskisoissakin olis ihan yliveto kun kaikissa autoissa olis lähetin. Vois esim. kilpailun johto seurata reaaliajassa kaikkien liikkeitä ja myös nopeuden tuo näyttää. Vois antaa etä sakkoja;) Peltosen polttareissa pantiin kaverin reppuun ko. laite ja katseltiin @450:n kautta netistä missä jannu luuraa tehtäviä suorittaessa. Ei päässyt livistämään:p

k81
30.10.2008, 00:39
Mut ei taida kannattaa antaa vinkki linkkiä myöskään omalle eukolle tai on itse seuranna alla 24/7, eli vahinkoa vaan itelle :)

mä elän siivosti matkoillani...

sjeeppi
30.10.2008, 07:19
Jos muijalla on mukavaa, niin antaa mennä vaan, mitä tuosta seurailemaan, mustasukkaisuus on oikeesti sairasta, jos ei luota... Ei muutakuin luiskaan

Nerd-O
30.10.2008, 09:58
Nyt kun kohta alkaa pikkujoulut kolkuttelee ovelle ja yhden sun toisen eukko suuntaa risteilylle niin tässäpä oiva seurantaohjelma Okei.. Tiedät että eukko on menossa risteilylle niin näät että se on risteilyllä? Kuinka yllättävää tietoa.. Jos meinaat että pystyisit tuolla seuraamaan kenen hytissä se sitten yönsä viettää niin ei taida onnistua ;)

OPA
30.10.2008, 20:52
suunnistus kisoihin suunnittelin tuollaista kerran. kaikkiin autoihin "musta laatikko" joissa muutamassa olisi lähetin ja gps. Tulisi mietittyä kaikilla että kannattaako reitinohi paljoa ajaa ja kaataa puita esimerkiksi. pelkkä loggerikin voisi toimia.