PDA

View Full Version : möyhöt


bono
24.08.2004, 22:22
Tänne vois kirjotella vähän kokemuksia eri lisäravinteista eli ei niinkään miten ja miksi niitä popsii vaan minkä merkkistä tavaraa menee.

Ite käytin aikanaan UF:n tuotteita joihin olin varsin tyytyväinen, maku niin ok kun möyhöissä voi olla ja sekottu helposti. Sit kun salilla tuli paussi ettei ollu saatavissa siirryin FAST:n tuotteisiin, joista voi sanoa ihan samaa. Ja lisäks valikoima on vielä paljon parempi kun UF:llä. Nyt kesällä kokeilin halvan hinnan houkuttelemalla SF:n tuotteita ja niistä ei jääny kyllä kun kirjaimellisesti paha maku suuhun. Ällöttävän imelä maku ainakin palautusjuomassa, joku aminopower tjsp., ja protskussa ja lisäks niitä ei saanu sekasin millään. Vaikka yritti sauvasekottimella pyörittää niin silti jäi ihan paakku mössöks.

BULL:sin training loaderia kokeilin kans joskus ja se oli kyllä sellanen oksennus testi heti aamusta ettei mitään rajaa, en suosittele sitäkään. FAST:n vastaava on pahaa sekin mutta sentään juotavaa.

-^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^-
<bono length="190" weight="105">
<email> -bono-@city.fi </email>
</bono>

Kappas
26.08.2004, 16:53
Valmistajalla ei ole mulla niinkään väliä kunhan ei maksa liikaa. Möyhöjä syön perus lisäravinneprotskua, palautumismyöhöä, kreatiinia + dekstroosia ja vitskuja. Mikään muu noista kuin palautumisjuoma ei ole mulle "välttämätöntä" reenin kannalta, muita menee välillä vaihtelevasti.

- Alle 100-kiloisilla ei ole mielipiteitä. -

27.08.2004, 15:20
sain vihdoinkin hommattua mömmöt ja päädyin fastin tavaroihin

muscle+:aa vedän ainakin aina punttitreenin jälkeen, joskus ennenkin, recoo aina jonkun urheiluhomman jälkeen, futis, rankka lenkki, lenttis jne. massaa vetelen aika ajoin välipalana

kaikki on mansikan makuisia, ja maidon kanssa uskomattoman hyvää settiä. veteenkin sekoitettuna menee hyvin, eikä jää paska maku suuhun.

sekoittelen jauhot normi urheilujuomapurkissa, sekoittuu hyvin eikä jää paakkuja

Lars

Note! This message was posted anonymously!

Kappas
27.08.2004, 16:23
Lars, palautumisjuomaa ei kannata sekoittaa maitoon (eikä primeria ennen reeniä), koska maito hidastaa imeytymistä. Veden kanssa rokkaa paremmin.

- Alle 100-kiloisilla ei ole mielipiteitä. -

ElämänPeluri
27.08.2004, 23:44
Olen käyttänyt ainoastaan Fastin mömmöjä, joten sen enempää en osaa näitä keskenään verrata, mutta ostin viime viikolla uuden palautumissetin ja huomasin, että banaaninmakuinen palautumisjännä ei imho ole yhtä hyvää kuin mantsikka tahi suklaa. Lisäprotskun maku on mantsikka, ja se on ihan juotavaa.

--
EP
"Ajatelkaahan, jospa siellä (ikuisuudessa) onkin vain yksi ainoa pieni huone, savusta tummunut, hämähäkkejä joka nurkassa, ja siinä koko ikuisuus. Katsokaas, minä toisinaan ounastelen jotain sellaista."
F.D.

KJ-Wilho97
16.06.2005, 12:37
Muistaakaa syöda kunnon ruokaakin.
Palkkarit ja protskut tärkeitä.
Älkää langetko mainosten hopinöihin kauheista testojen nousuista.

Jarcca
04.09.2005, 20:33
fastia olen juonnut sen hyvän maun ja saatavuuden takia
palkkaria ja rotskuuhttp://www.smilies-and-more.de/pics/smilies/party/002.gif