offroadjouni
12.10.2008, 21:51
Voisinpa laittaa tuon Marimekko-LJ:n myyntiin... Kyseessä siis 2004 päivittäisestä ajosta offroadiin siirretty läjä. Siitä lähtien säilytetty pääasiassa talissa suojassa.
Kori + runko hiekkapuhallettu ja maalattu 2004, rungon takaosa tehty kokonaan uudestaan
Kone on alkuperäinen höystettynä "turboruuvilla". Välijäähdytin on hankittu mutta ei kiinni
Kilometrejä ajettu 402tkm
Leimattu 16.1.2009 huoltoautoksi
Papereissa 35x12,5-15 renkaat (myös 33")
Korotukset otteessa.
Etuvinssinä Toyotan mekaaninen (asennettu mahdollisimma sisään ja ylös) narulla ja kaksisuuntaisella ulosotolla
Takavinssinä Warn 9.5 XP
Etuiskarit Ironmanin HDJ:n iskarit
Takaiskarit HDJ:n etuiskarit, laitettu optimaaliseen asentoon (takalattiasta läpi) ja suojaan jousien sisään
35x16 Boggerit 12" aluvanteilla
Tankkia on madallettu vähän ja se on panssaroitu Hardoxilla
Taka-akselilla hyvin pitävä kitka, etuakseli on avoin, akselissa Toyotan murrokset
Ohjauksen tangot paksusta tavarasta, ohjausiskarit tuplana
Nordicin kattovalot irtipultattavalla kattotelineellä
Punainen optima akkuna - sijoitettuna taka-akselin päälle
Takavalot "oikeilla" paikoillaan korissa, ja ne on pysynyt ehjinä valosuojien tekemisen jälkeen
Lokarin kaaret avarrettu, levikkeet kiinni koneruuveilla eli niiden vaihtaminen siistimpiin ei ole iso homma
Sisälokasuojat vaihdettu edessä Parloceihin
Tukivarsien kiinnikkeitä muutettu joustoja ajatellen
Hi-Lift konepellillä
Akseleiden, laatikoiden ja tankin huohotus tuotu konetilaan.
Helmapalkit tehty niin että helman alle jää mahdollisimman paljon tilaa, ulkoneva osuu säästää ovia
Kattolinja suojattu palkilla, jonka vuoksi puihin nojaaminen ei aiheuta yleensä kolhuja tai hajonneita ikkunoita
Pakoputki suojassa helmapalkin alla, ei ole rikkoutunut kertaakaan
Varaosina: kummatkin akselit, kardaanit, ohjausosat, ovet, ikkunat (apukuskin varaovi lytätty ja ikkuna rikottu)
Löytyy myös teline jolla ison varapyörän saa takaoveen, jos tilaa halutaan takamatkustajalle
Auto voidaan maalata mikäli väri ei miellytä
Tallilla on putkentaivutin, joten kaaret voidaan vääntää jos niin halutaan
Varusteita voidaan lisätä/poistaa tarpeen/tarpeettomuuden mukaan
Jotain kuvia, lisää saa laittaa jonon jatkoksi
Rakennus-topic -> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=4956 (vanhat kuvat ei toimi tällä hetkellä)
Ajelua kulmassa -> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=48870
Hintaluokka on 5000-9000 varusteista ja palveluista (kaaret, katsastus, maalaus) riippuen. Vaihdossa voi tuputtaa jotain. Auto ja äijä Helsingissä, saa kysellä typeriä: jouni-piste-ilomaki-miukumauku-gmail-piste-com, priva tai puhelin 050-545 7475.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/offroadjouni-lj-rampchamp-02.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/offroadjouni-lj-rampchamp-03.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/offroadjouni-lj-rampchamp-04.jpg
Kori + runko hiekkapuhallettu ja maalattu 2004, rungon takaosa tehty kokonaan uudestaan
Kone on alkuperäinen höystettynä "turboruuvilla". Välijäähdytin on hankittu mutta ei kiinni
Kilometrejä ajettu 402tkm
Leimattu 16.1.2009 huoltoautoksi
Papereissa 35x12,5-15 renkaat (myös 33")
Korotukset otteessa.
Etuvinssinä Toyotan mekaaninen (asennettu mahdollisimma sisään ja ylös) narulla ja kaksisuuntaisella ulosotolla
Takavinssinä Warn 9.5 XP
Etuiskarit Ironmanin HDJ:n iskarit
Takaiskarit HDJ:n etuiskarit, laitettu optimaaliseen asentoon (takalattiasta läpi) ja suojaan jousien sisään
35x16 Boggerit 12" aluvanteilla
Tankkia on madallettu vähän ja se on panssaroitu Hardoxilla
Taka-akselilla hyvin pitävä kitka, etuakseli on avoin, akselissa Toyotan murrokset
Ohjauksen tangot paksusta tavarasta, ohjausiskarit tuplana
Nordicin kattovalot irtipultattavalla kattotelineellä
Punainen optima akkuna - sijoitettuna taka-akselin päälle
Takavalot "oikeilla" paikoillaan korissa, ja ne on pysynyt ehjinä valosuojien tekemisen jälkeen
Lokarin kaaret avarrettu, levikkeet kiinni koneruuveilla eli niiden vaihtaminen siistimpiin ei ole iso homma
Sisälokasuojat vaihdettu edessä Parloceihin
Tukivarsien kiinnikkeitä muutettu joustoja ajatellen
Hi-Lift konepellillä
Akseleiden, laatikoiden ja tankin huohotus tuotu konetilaan.
Helmapalkit tehty niin että helman alle jää mahdollisimman paljon tilaa, ulkoneva osuu säästää ovia
Kattolinja suojattu palkilla, jonka vuoksi puihin nojaaminen ei aiheuta yleensä kolhuja tai hajonneita ikkunoita
Pakoputki suojassa helmapalkin alla, ei ole rikkoutunut kertaakaan
Varaosina: kummatkin akselit, kardaanit, ohjausosat, ovet, ikkunat (apukuskin varaovi lytätty ja ikkuna rikottu)
Löytyy myös teline jolla ison varapyörän saa takaoveen, jos tilaa halutaan takamatkustajalle
Auto voidaan maalata mikäli väri ei miellytä
Tallilla on putkentaivutin, joten kaaret voidaan vääntää jos niin halutaan
Varusteita voidaan lisätä/poistaa tarpeen/tarpeettomuuden mukaan
Jotain kuvia, lisää saa laittaa jonon jatkoksi
Rakennus-topic -> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=4956 (vanhat kuvat ei toimi tällä hetkellä)
Ajelua kulmassa -> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=48870
Hintaluokka on 5000-9000 varusteista ja palveluista (kaaret, katsastus, maalaus) riippuen. Vaihdossa voi tuputtaa jotain. Auto ja äijä Helsingissä, saa kysellä typeriä: jouni-piste-ilomaki-miukumauku-gmail-piste-com, priva tai puhelin 050-545 7475.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/offroadjouni-lj-rampchamp-02.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/offroadjouni-lj-rampchamp-03.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/offroadjouni-lj-rampchamp-04.jpg