View Full Version : Myydään winchester super x2 hp:750€
Elikkä uusi winsun puoliautomaatti haulikko cal.12/89.Kolme vaihto supistajaa ja loistetähtäimet.Ase on kokonaan mattamusta.Puh.0409115749.
Huom.Aseen ovh on 1990€ ja kyseessä on uusi ampumaton ase halvalla tarpeetomana.
Vaihdossa voidaan harkita asiallista pumppuhaulikkoa.esim browning bps tai winsu 1300.
Elikkä uusi winsun puoliautomaatti haulikko cal.12/89.Kolme vaihto supistajaa ja loistetähtäimet.Ase on kokonaan mattamusta.Puh.0409115749.
Huom.Aseen ovh on 1990€ ja kyseessä on uusi ampumaton ase halvalla tarpeetomana.
Vaihdossa voidaan harkita asiallista pumppuhaulikkoa.esim browning bps tai winsu 1300.
Mulla ois winsun 1300 camo, uudempi versio +3jatkolla ja 3vs. Kunto hyvä.
Onko tuo kaasu vai inertiavehe ja pelaako kiekkopaukuilla kohtuullisesti, hormi 30" ja koko mittaa jotain 125cm.. ja mikä ois mielestäsi väliraha..?
kyllä toi kaasuvehe on.saattaa olla,että kevyimmät kiekkopaukut ei jaksa ladata tuota,kun tuossa on automaattinen kaasuportin säätö.En ole tuosta välirahasta oikein varma,että tekeekö mun mieli vaihtaa,kun olen enemmänki tuosta bps:stä kiinnostunu...heitä joku tarjous.
Vielä löytyy!Nyt halvalla valmiiksi tingittynä 750€!Ei vaihtoa!Puh.046 6466685
vielä ens viikon myynnissä.
Vielä olis...nyt kuva profiilissa.