View Full Version : Sähköposti seurattavista threadeistä
MouhijärvenMies
06.10.2008, 20:33
Pitäiskö ton toimia? Kyllä se mulla ainakin asetuksista päällä on, mutta yhtään postia ei oo noista tullut. Ilmoitukset yv:stä kyllä tulee, eli sähköposti-tiedot on täällä oikein. Olis ihan kätevä toiminto ainakin noiden myynti-ilmoitusten seurannassa, ei välttämättä aina huomaa jos joku kysyy jotain jostain vanhasta ilmoituksesta.
Tänne tulee noista välillä ilmoituksia, vaikka ei rastia ole ollut pitkiin aikoihin..
Vaihdoin omiin tietoihin sähköpostiosoitteen, niin nyt ei oo enää tullu postia uusista viesteistä seurattavista ketjuista.
Ei uuteen eikä vanhaan osoitteeseen.
Mistäköhän mahtaa johtua?
Pitäiskö ton toimia? Kyllä se mulla ainakin asetuksista päällä on, mutta yhtään postia ei oo noista tullut. Ilmoitukset yv:stä kyllä tulee, eli sähköposti-tiedot on täällä oikein. Olis ihan kätevä toiminto ainakin noiden myynti-ilmoitusten seurannassa, ei välttämättä aina huomaa jos joku kysyy jotain jostain vanhasta ilmoituksesta.
-Olethan klikannut eka viestin päältä "Työkalut" -seuraa tätä viestiketjua- ja hyväksynyt sen..? ;)
MouhijärvenMies
05.02.2015, 17:09
On tää nyt mulla reilun kuusi vuotta tuntunut toimivan :D En kyllä muista teinkö mitään, vai rupesiko vaan pelaamaan.