View Full Version : Myyty MYYTY Sähkökäyttöinen Recaro-istuin
Ylimääräisenä sähkörecaropenkki 12V. Hieman likainen ja yhdellä pienellä reijällä varustettu penkki. Mekanismi rasvattu ja toimii, ilmasäiliötkin näyttäisi täyttyvän ok. "Pallot" kuvassa johtuu likaisesta kameran linssistä eli penkissä ei ole tuollaisia pallukoita. En muista missä autossa on aiemmin ollut, mutta sovittelemalla mihin vaan.
Hinta 100e
http://www.aijaa.com/v.php?i=2852892.jpg
Valko-bandiitti
07.10.2008, 13:36
Oli miten oli, saat 40 E
Ei oikein kiinnosta, mutta voisin tulla ihmettelemään joku ilta (su?) jos yhtäkkiä innostusi tekemään siitä jotain.
kävikökipiäää
07.10.2008, 14:00
50:)
(typeerä tämä että pitää olla kymmenen merkkiä)
Ei oikein kiinnosta, mutta voisin tulla ihmettelemään joku ilta (su?) jos yhtäkkiä innostusi tekemään siitä jotain.
Saa tulla ihailemaan, sunnuntaina olen vasta illalla kotona kun mettäkeikkaa pukkaa
Racingrabbit
07.10.2008, 21:11
Tuo olis hiano meidän kuljetusbussiin :)
Tarjotaas hulppeat 80€
Kai Juvonen
Hämeenkyrö
040 5887325
Ei näköjään kenellekkään kelvannut pitänee vissiin laittaa jossain vaihesa huutonettiin
Vilkutin
13.10.2008, 14:26
vaihda kaasujuottimeen...
vaihda kaasujuottimeen...
Jonkin verran väliä pitäisi saada
100e rahteineen päivineen vantaalle.
T:Antti 0405008957
100e rahteineen päivineen vantaalle.
T:Antti 0405008957
Johan siitä on enempi tarjottu
Johan siitä on enempi tarjottu
Okei en kyllä ymmärrä miten, mutta kun tyhmä oon.
Okei en kyllä ymmärrä miten, mutta kun tyhmä oon.
No tuola ylempänä on tarjottu 80e+rahti ja sinä tarjosit 100e sis.rahti ja tuo rahti on todennäköisesti noin 30e näin ollen tarjosit 70e :)
No tuola ylempänä on tarjottu 80e+rahti ja sinä tarjosit 100e sis.rahti ja tuo rahti on todennäköisesti noin 30e näin ollen tarjosit 70e :)
Ei siellä mitään minun mielestä rahdista puhuttu,tosin tarjottiin 80e ehkä se oli nouto.Sitten lähetin tänään maasturin laatikon noin 80kg kotiin toimitettuna rahti 40e joten penkistä 30e ehkä liikaa rahtia.
artsi777
14.10.2008, 06:59
tarjotaas 110e
tarjotaas 110e
Onko tuo tarjous matkahuoltokulujen kanssa vai ilman.
artsi777
14.10.2008, 21:43
maksan rahdin
maksan rahdin
Pistin privaattia
Laitettu huuto.nettiin, koska maa nieli ostajan joka ei vastaa viesteihin eli kiinnostuneet voi käydä sielä huutamassa ja penkki on tällä hetkelä kutakuinkin kunnossa eli näyttäisi kaikki toimivan ihan ok kun hieman rasvasi.
Ei ole huutonetin tunnusta, mutta tarjoan tuon 70 + rahdit. Jos parempaa ei tule, otan penkin mielelläni.
Ei ole huutonetin tunnusta, mutta tarjoan tuon 70 + rahdit. Jos parempaa ei tule, otan penkin mielelläni.
Löytyy "sähkö recaro" hakusanalla huuto:netistä
Racingrabbit
23.10.2008, 06:27
Eli tämä:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89720692
minun 80€ tarjous penkistä edelleen voimassa ja rahdit tosiaan minun piikkiin
Kai Juvonen
Hämeenkyrö
040 5887325
racingrabbit@elisanet.fi
Ei meinaa penkki kellekkään kelvata? Eikö joltain jo se satanen löydy
Tuo tänne,saat satasen
Tuu hakemaan vaikka heti :)
Tottahan sä tuat penkin mustasaareen ajopäivänä,saat rahat kourahan samalla;)
Tottahan sä tuat penkin mustasaareen ajopäivänä,saat rahat kourahan samalla;)
Juu kyllä se niinkin onnistuu jos saan lapsenvahdin tuolle nuoremmalle jälkikasvulle
ne toiset mitäs niille tehdään soita heti ???
Rekisteröimätön
10.11.2008, 00:22
Vieläkö sähköpenkki on myymättä? Ostan ja noudan muutaman päivän sisään, kun vain kerrot, mihin hintaan sanailu on tähän mennessä johtanut. Ollaan tulossa sinne päin.
Vieläkö sähköpenkki on myymättä? Ostan ja noudan muutaman päivän sisään, kun vain kerrot, mihin hintaan sanailu on tähän mennessä johtanut. Ollaan tulossa sinne päin.
ZAU:lle tämä on menossa, lupasi noutaa tällä viikolla
Rekisteröimätön
10.11.2008, 16:37
Harmi, taisin siis myöhästyä. Ellei noin sitten käykään jostain syystä, niin pistä viesti. Viikon-loppuna olemme tulossa.