kares
30.09.2008, 20:08
Eli jos koittas olisko kellään kiinnostusta tuohon ankkaan,eli autohan -73 fj land cruiser hj.n tekniikalla ja tällä hetkellä motti soko,autossa siis hj.n akselit bj.n 4.11 välityksillä ja takana kemppi ,taka-aksula y-linkki viritelmällä ja etu-aksula pajeron tukivarsilla,hj.n ohjaustehostin ja alla 35/13.5/15 mudzillat...
Kaaret autossa on luuppalan vääntämät ja akk hyväksytyt ja autoon on myös akk-katsastuskortti ja pari-kolme kisaakin ajettu viimevuonna pro-modissa ja turusta pokattiin Best in Show pokaalikin...
Kaikennäköstä vipua ja viritystä autosta löytyy kun on korjattu metsässä ja missä milloinkin ja niillä osilla mitä on löytynyt esimerkkinä esim että tällä hetkellä ohjausvarreksi on hitsattu hj.n etuvetari (: mutta hytissä nyt ei vallan paljon ole mätävikaa ja rungossakaan ei ole kuin lehtijousien etukorvien kohdalla vähän ja tähän siis suht pienellä työllä saa vaikka lehdetkin takaisin taakse ,eteen ei...
Auton suurin vika on että se ei tahdo pysyä pystyssä tai sitten se on niinkuin eräs nimeltä mainitsematon jaksotuomari sanoi sipoossa 2007 että renkaat on vaan väärällä puolella autoa tämä auto on ollut nimittäin kömöllään lähes joka kerta kun se on päästetty vapaaksi metsään...
penkkejä ja tankkia ei tule auton mukana jos joku tästä innostuu...
Mukaan tulee edellinen kone joka kävi ja kukkui mutta on ajeltu ilman vesiä mutta mitään varsinaista käynti häiriötä siinäkään ei ole mutta koneen kyljessä pumpunkin takana kulkeva alumiininen levy on halki...
kuvia löytyy tapahtumaosiostakin varmaa useita mutta huomenna voin räpsästä jokusen tuoreen ajettu muuten viimeksi lauantaina ps.comissa missä tuo motti sanoi itsensä irti...
Ja tämä ei sitten ole mikää hieno ja kallis kilpuri vaan ehkä sanonta todellinen rymytin on lähempänä totuutta ja mitä hintaan tulee nii tarjouksien perusteella, mutta satasen ja kahdenkin tarjoukset voi unohtaa heti kättelyssä...
nyt tuli jo tarinaa jo vaikka kuinka paljon mutta kysyä sopii ja pitää...
Kaaret autossa on luuppalan vääntämät ja akk hyväksytyt ja autoon on myös akk-katsastuskortti ja pari-kolme kisaakin ajettu viimevuonna pro-modissa ja turusta pokattiin Best in Show pokaalikin...
Kaikennäköstä vipua ja viritystä autosta löytyy kun on korjattu metsässä ja missä milloinkin ja niillä osilla mitä on löytynyt esimerkkinä esim että tällä hetkellä ohjausvarreksi on hitsattu hj.n etuvetari (: mutta hytissä nyt ei vallan paljon ole mätävikaa ja rungossakaan ei ole kuin lehtijousien etukorvien kohdalla vähän ja tähän siis suht pienellä työllä saa vaikka lehdetkin takaisin taakse ,eteen ei...
Auton suurin vika on että se ei tahdo pysyä pystyssä tai sitten se on niinkuin eräs nimeltä mainitsematon jaksotuomari sanoi sipoossa 2007 että renkaat on vaan väärällä puolella autoa tämä auto on ollut nimittäin kömöllään lähes joka kerta kun se on päästetty vapaaksi metsään...
penkkejä ja tankkia ei tule auton mukana jos joku tästä innostuu...
Mukaan tulee edellinen kone joka kävi ja kukkui mutta on ajeltu ilman vesiä mutta mitään varsinaista käynti häiriötä siinäkään ei ole mutta koneen kyljessä pumpunkin takana kulkeva alumiininen levy on halki...
kuvia löytyy tapahtumaosiostakin varmaa useita mutta huomenna voin räpsästä jokusen tuoreen ajettu muuten viimeksi lauantaina ps.comissa missä tuo motti sanoi itsensä irti...
Ja tämä ei sitten ole mikää hieno ja kallis kilpuri vaan ehkä sanonta todellinen rymytin on lähempänä totuutta ja mitä hintaan tulee nii tarjouksien perusteella, mutta satasen ja kahdenkin tarjoukset voi unohtaa heti kättelyssä...
nyt tuli jo tarinaa jo vaikka kuinka paljon mutta kysyä sopii ja pitää...