Repro
30.09.2008, 18:16
Toyota LJ 70 vm.-90
Punainen pieni urheiluauto, jokapäiväinen käyttöauto, suunnistuskilpuri, harrasteauto, you name it...
Pellit lommoilla eli ruma mutta tekniseen toimintaan se ei vaikuta :)
Voitettu Suunnistus Cup mestaruus standard luokassa -08 ja -07 sijoitus oli #4
Kätevä myös hirvenmetsästyksessä tai vaikka muijalle marjojen poimintaan, toiminut tähän mennessä jokapäiväisenä käyttöautona -> toiminut siis mainiosti
-ARB ilmalukot etu- ja taka-akselilla, lukkojen käyttökytkimet kätevästi vaihdekepissä
-T-MAX heavy duty kompressori, Viarin painekytkimellä
-Perien panssarit, pohjapanssari ja tankin panssari
-Vahvistetut raide- ja ohjaustanko
-Etu- ja takavinssi, etuvinssi narulla
-10 kpl Xenon valoa, näkee myös pimeässäkin
-X-Racer sporttijakkarat, pysyy kyydissä eikä koske selkään
-Garrett GT2256V + Mid Size välijäähdytin + rosteri pakoputkisto
-2x Exide Maxxima Deep Cycle geeliakut, 1800 A käynnistysvirta
-Isompi laturi, nimellisteho 70A, antaa maksimissaan 93A
-BFG Mud Terrain 33x12.5x15 renkaat 10x15 TML vanteilla
-Bogger 33x12.5x15 renkaat 10x15 TML vanteilla + "dirty" beadlock kehillä, rosteripulteilla, venttiilisuojilla
-Dobinsons iskarit, jouset ja puslat
-Putkipuskurit, pussisakkeleilla jotka toimii myös luotettavina tunkkauspisteinä
-Rosterinen tunkkiteline konepellillä
-Kattoverkko sisäpuolella jossa pysyy kamat kuivana
-Henkilöauto, saa ajaa 120 km/h minkä se myös ottaa helposti
-Penkitetty 146.8 hp ja 310Nm, jonka jälkeen tehot ruuvattu katukäyttöön lailliseksi :rolleyes:
-Alunperinkin isot murrokset jotka kestää :cool:
-Runko ruosteeton, runkoputket huuhdeltu puhtaaksi aina ajojen jälkeen, korikin ruosteeton, mutta lommoinen.
-Renkaat, jousikorotus, turbo ja välijäähdytin muutoskatsastettu ja löytyy otteesta
Hinta: 14 000 euroa, putoaa kyllä varusteiden myötä, esim. pelkkä runko ja kori ei paljoa maksa :D
Lappeenrannassa, puhelin 0505334330
Punainen pieni urheiluauto, jokapäiväinen käyttöauto, suunnistuskilpuri, harrasteauto, you name it...
Pellit lommoilla eli ruma mutta tekniseen toimintaan se ei vaikuta :)
Voitettu Suunnistus Cup mestaruus standard luokassa -08 ja -07 sijoitus oli #4
Kätevä myös hirvenmetsästyksessä tai vaikka muijalle marjojen poimintaan, toiminut tähän mennessä jokapäiväisenä käyttöautona -> toiminut siis mainiosti
-ARB ilmalukot etu- ja taka-akselilla, lukkojen käyttökytkimet kätevästi vaihdekepissä
-T-MAX heavy duty kompressori, Viarin painekytkimellä
-Perien panssarit, pohjapanssari ja tankin panssari
-Vahvistetut raide- ja ohjaustanko
-Etu- ja takavinssi, etuvinssi narulla
-10 kpl Xenon valoa, näkee myös pimeässäkin
-X-Racer sporttijakkarat, pysyy kyydissä eikä koske selkään
-Garrett GT2256V + Mid Size välijäähdytin + rosteri pakoputkisto
-2x Exide Maxxima Deep Cycle geeliakut, 1800 A käynnistysvirta
-Isompi laturi, nimellisteho 70A, antaa maksimissaan 93A
-BFG Mud Terrain 33x12.5x15 renkaat 10x15 TML vanteilla
-Bogger 33x12.5x15 renkaat 10x15 TML vanteilla + "dirty" beadlock kehillä, rosteripulteilla, venttiilisuojilla
-Dobinsons iskarit, jouset ja puslat
-Putkipuskurit, pussisakkeleilla jotka toimii myös luotettavina tunkkauspisteinä
-Rosterinen tunkkiteline konepellillä
-Kattoverkko sisäpuolella jossa pysyy kamat kuivana
-Henkilöauto, saa ajaa 120 km/h minkä se myös ottaa helposti
-Penkitetty 146.8 hp ja 310Nm, jonka jälkeen tehot ruuvattu katukäyttöön lailliseksi :rolleyes:
-Alunperinkin isot murrokset jotka kestää :cool:
-Runko ruosteeton, runkoputket huuhdeltu puhtaaksi aina ajojen jälkeen, korikin ruosteeton, mutta lommoinen.
-Renkaat, jousikorotus, turbo ja välijäähdytin muutoskatsastettu ja löytyy otteesta
Hinta: 14 000 euroa, putoaa kyllä varusteiden myötä, esim. pelkkä runko ja kori ei paljoa maksa :D
Lappeenrannassa, puhelin 0505334330