View Full Version : 4x4labs.com
http://4x4labs.com
Ajtelin tän laittaa tänne ku heiltä on nyt tullu virallisesti ulos nuo 6-pulttiset varret ja konversio kitit. Kai noi kävis suoraan trailgearin sixshootereihin ni jo kestät ohjaukset mitä vaan.
SuurSyömäri
22.09.2008, 22:32
Öööö olikos tästä six shoottereista jotain keskustelua aikaisemmin jossain...?
Pätevän näköset vermeet olis....
Onhan trailegearilta ollu noita mut ei kai murikan takasella raidetangolla. 4wd toyota owners lehdessä noista oli juttua äsken.
Itseäni kiinnostaisi kanssa nuo 6 pulttiset vermeet, ei niinkään ohjausvarret. Lähinnä kiinnostus on siinä, jotta onko noita oikeasti koskaan missään hajonnut koska pultteja olisi liian vähän?
Itseäni kiinnostaisi kanssa nuo 6 pulttiset vermeet, ei niinkään ohjausvarret. Lähinnä kiinnostus on siinä, jotta onko noita oikeasti koskaan missään hajonnut koska pultteja olisi liian vähän?
pultteja menee poikki ja irtoilee. alkaa olemaa aika kovat rasitukset olkavarsilla ku ajetaa +35" renkailla ja ulospäin levittävillä vanteilla. ja tuppaa noi autot itsessää painamaa jo vallan pirusti...
huono kuva mut venäjällä juhannuksena -08 ja HJ:sta pultit poikki ja laakeri pasana
Lähinnä kiinnostus on siinä, jotta onko noita oikeasti koskaan missään hajonnut koska pultteja olisi liian vähän?
On. Turaoffissa Hiluxista molemmilta puolilta.
http://www.ruijanpallas.com/TuraOffi2008/m19/DSCN0034.jpg
Mulla on katkeillu monta kertaa vakio pinnapultit ja 12.9 kovuset pultit mut nyt mulla on "5-shooterit" tehty labsin varsiin ja hyvin on vielä kestäny. Hydro assistia jos haaveilee nii pakko on jotenkin vahvistaa kun ei vakio tehostimellakaan meinaa kestää.
lepoantti
23.09.2008, 08:00
mulla on luxissa noi tg:n kuudestilaukeavat, hyvältä vaikuttaa. noin vuoden on veivattu metsässä 38,5" boggereilla. huoltotoimenpiteiden yhteydessä olen aina kokeillut että onko pultit löystyneet. yhdelläkään kertaa ei ole ollut löysää havaittavissa. pinnapultteina orkkismallit.
kyllä vakionkin saa kohtuudella kestämään jos pinnapultti on kunnollinen ja kartioprikka ja kynkkä tulee sileelle kohti pulttia....
Heikki L
23.09.2008, 20:10
Mites tuossakun tulee tuo uusi kääntöpää mukaan, meneeko sinne TML: HD murros ilman vinkua?
Vai onko orginellin kokoinen sisältä?
Mites tuossakun tulee tuo uusi kääntöpää mukaan, meneeko sinne TML: HD murros ilman vinkua?
Vai onko orginellin kokoinen sisältä?
Eihän sitä kääntöpäätä tartte muutenkaan vinguttaa.
lepoantti
23.09.2008, 20:19
tuleehan siinä kääntökulhot mukana mutta ei niillä ole mitään merkitystä nilviäisten mahtumiseen. kääntöpää, pallo, pokkula tai millä nimellä sitä kutsutaankin joka on akselin päässä kiinteästi määrää sen minkä kokoisen murroksen saa sisään mahtumaan.
uudemmassa läjässä tais olla sisämitaltaan aavistuksen isompi kääntöpää, vaan en ole varma että mahtuuko edes siihen tml hd murros ilman työstöä.
Heikki L
23.09.2008, 20:26
katos perkelejoo, nyt vasta muistin minkälainen rakenne siinä on!
Noi voi vittu, hj:n ei siis saa millään ilveellä sitä murrosta heikentämättä pokulaa.