View Full Version : Land Roveriin lukkoa?
Onko saatavana tuollaiseen taivaanvanhaan 88 III series diesel vm.-75 lantikkaan lukko murikoita vai onko vaihdettava jotku muut akselit?
En ainakaan heti googlettamalla löytänyt mitään mutta olisko kellään tiedossa mikä lukko ja mistä sias?
eikös niihin saa kam merkkistä lukkoa, taikka sitten arppia.
Soitteleppa aamulla Antille ja kysele häneltä.
Tuolta:
http://www.paimio-opas.com/tiedot/Turku/Osakeyhtio_OffRoad_Paja.html
(ei pelitä nyt tuo offroadpaja n nettisivusto)
Mikä lantikka ja eteen vai taakse?
Mikä lantikka ja eteen vai taakse?
Tuollainen perus 111 pätkä 2.3 diesel vm-75.
Eteen tai taakse tai mielellään molemmat.
Katoppa tuollaisia kuin Paddock spares, John craddock, Wise Owl Innovations tai Bucley brothers. Niistä löytyy osaa ainakin alkuun, Antille pajalle kannattaa kanssa soitella ja kysele kenellä on samanlaisia. Akseleita löytyy, mulla on yhet Defen akselit, Salisbury taka-akselilla.
Katoppa tuollaisia kuin Paddock spares, John craddock, Wise Owl Innovations tai Bucley brothers. Niistä löytyy osaa ainakin alkuun, Antille pajalle kannattaa kanssa soitella ja kysele kenellä on samanlaisia. Akseleita löytyy, mulla on yhet Defen akselit, Salisbury taka-akselilla.
Offroad pajalle soittelinkin tuossa päivällä muttei ainakaan vielä kesitty minkä lukko ko. lantikkaan sopis, malli on 88 diesel ja III series
jos 3.54 ajselit niin reilusti valinnan varaa, jos 4.7 niin ainakin TT ja arb. vois olla rttä vielä jopa lockereitakin löytyy markkinoilta. Soittaapi veskulle niin vesku järjestää ;)
040 5412411
jos 3.54 ajselit niin reilusti valinnan varaa, jos 4.7 niin ainakin TT ja arb. vois olla rttä vielä jopa lockereitakin löytyy markkinoilta. Soittaapi veskulle niin vesku järjestää ;)
040 5412411
4.7 on käsittääkseni,... pitääpä huomenissa soitella.
Taakse vois laittaa pitkästä serieksestä salisburyn, niin olis samantien vahvempi akseli. Siihen sitten arb tai detroit locker. Tai sitten lyhkäsen roveriakseliin 10 tai 24-spline arb, detroit locker tai truetrac. 24-spline roveriakseliin sopivia vetareita saa esim kam differentialsilta ( suomessa myy offroadpaja)
Etuakselille menee sama 10-spline lukko kuin rangeen yms, mutta lautaspyörälle tarvii laittaa välilevy. Kamin lukon kanssa sopivia vetareita ei taida kukaan tehdä seriekseen eteen. (tarvii olla pitkäpoorinen lyhyellä puolella)
24-uraisen arbin/detroitin kaveriksi vois ostaa vetarit vaikka täältä http://www.seriestrek.com/axles.html (ihanan kallista)
10-uraisten osien ostaminen ainakin uutena on mun mielestä vähän turhaa jos autolla meinaa maastossa ajella.
Rangen tai defenderin akseleilla pääsee vetareitten suhteen vähän helpommalla, mutta maksaa kuitenkin lopulta enemmän kuin esim toyotan osat..
Taakse vois laittaa pitkästä serieksestä salisburyn, niin olis samantien vahvempi akseli. Siihen sitten arb tai detroit locker. Tai sitten lyhkäsen roveriakseliin 10 tai 24-spline arb, detroit locker tai truetrac. 24-spline roveriakseliin sopivia vetareita saa esim kam differentialsilta ( suomessa myy offroadpaja)
Etuakselille menee sama 10-spline lukko kuin rangeen yms, mutta lautaspyörälle tarvii laittaa välilevy. Kamin lukon kanssa sopivia vetareita ei taida kukaan tehdä seriekseen eteen. (tarvii olla pitkäpoorinen lyhyellä puolella)
24-uraisen arbin/detroitin kaveriksi vois ostaa vetarit vaikka täältä http://www.seriestrek.com/axles.html (ihanan kallista)
10-uraisten osien ostaminen ainakin uutena on mun mielestä vähän turhaa jos autolla meinaa maastossa ajella.
Rangen tai defenderin akseleilla pääsee vetareitten suhteen vähän helpommalla, mutta maksaa kuitenkin lopulta enemmän kuin esim toyotan osat..
Jaahas,... no käsitinkö oikein ettei noille vakio puikoille saa lukkoa?