View Full Version : Ostettu Land Rover 5 pulttiset 15" -44 vanteet
Tuli tuollainen lantikka hommattua ja vanteet siihen tarvisin, eli malli on 111 lantikka vm.75 ja 5 pulttinen jako mutten ole varma onko 5x5.5" vai mikä,.. iso jako kuitenkin.
Vaihdossa voisin antaa UUDET Jeepin TML 15" -44 et:llä, jako 5x4.5" jos jollain tarvetta, toki renkaatkin voin myydä/vaihtaa vähintään 33x12.5 mutta mielellään 35" ja mahdollisimman karkeat.
Renkaat mulla on UUDET 33x12.5 Hankook M/T RT03.
Tarjota voi tänne tai yv:nä tai sähköpostiin kim.halonen@gmail.com tai numeroon 040-7102531
5 pulttinen jako mutten ole varma onko 5x5.5" vai mikä,.. iso jako kuitenkin.
5x6,5".
Onks kuvii?
Onko rangessa sama jako?
Ei ole vielä kuvia mutta tuossahan tuo pihalla tönöttää, pyörähän vilkaseen ohikulkiessa, hyviä neuvoja kaivataan, 10 päivä pitäis olla iskussa.
Sama jako Rangessa. Saat lainata nuita 33" Fastgrip:jä kokeeksi, jos et muita ehdi saamaan.
trelleborgit löytyis likeltä ja halavalla koko noin 35x11-16, saattavat sopia originaali vanteille!
trelleborgit löytyis likeltä ja halavalla koko noin 35x11-16, saattavat sopia originaali vanteille!
Soitahan,.. mulla hukkunut sinun numero johonkin, jos halvat niin voishan niitäki kokeilla.
Taitaa olla volvon orkkis gummeja?
ootkos toissä mihin saakka!
Kokeilla saat vaikka ilmaiseksi mutta ite saat vääntää vanteelta pois ja takas [:D]
Kehitellään joku vaihtokauppa nuihin hankookkeihin!
ootkos toissä mihin saakka!
Kokeilla saat vaikka ilmaiseksi mutta ite saat vääntää vanteelta pois ja takas [:D]
Kehitellään joku vaihtokauppa nuihin hankookkeihin!
Olen vielä, just olen tästä kyllä lähdössä kotiin, tule vaikka illempana pyörähtään niin katsotaan.
Mie kyllä tilasin jo 15" vanteet lantikkaan ja oli tarkotus laittaa nuo hankookit niille mutta katsotaan.