PDA

View Full Version : traktorin kummit maasturiin


18.08.2004, 05:05
Oiskos kellekään tullut sopivan kokoisia veto kuvirenkaita
vastaan jotka sopisivat offi käyttöön
vastais esim.38x14.5x15 tai jotai semmoista
Oliskos nää sit köytän miehen Bokkerit
vai oliskos kokemuksia käytöstä .pito.kesto.hinnat

Note! This message was posted anonymously!

Viitapiru
18.08.2004, 05:38
14,9x24 NOKIA renkaat on ainaki ihan paskat offi käytössä.
toimii varmasti alkuperäisessä käyttötarkoituksessaan eli kiinteistö traktorissa.
kuvia profiilissa.

Jare
18.08.2004, 08:30
quote:
Oiskos kellekään tullut sopivan kokoisia veto kuvirenkaita
vastaan jotka sopisivat offi käyttöön
vastais esim.38x14.5x15 tai jotai semmoista
Oliskos nää sit köytän miehen Bokkerit
vai oliskos kokemuksia käytöstä .pito.kesto.hinnat

Note! This message was posted anonymously!


Eihän taktorin pyörät ihan paskat ole, mutta ei ne oikeen mitkään kallio kiipeily renkaat ole. Toimii kyllä sielläkin jollain lailla, varsinkin jos on louhikkoa, missä nappulat saa otetta. Hinnaltaan jää ainakin toiset mallit halvemmiks, ku boggerit, mutta sit taas vanteita ei valmiina löydy juuri koskaan. Ja sit toi leveys maksaa traktorin renkaissa. Eli kapeita vanhan ajan malliin tehtyjä renkaita saa halvalla, mutta leveät matalaprofiili renkaat sit taas maksaa enemmän.

Mielipiteitä traktorinrenkaan soveltuvuudesta offo autoon on varmaan monia, mutta itse on päätös tehtävä. Kannattaa tarkkan laskea kuitenkin, että paljonko tulee maksamaan renkaat, vanteet, keskiöt ja sisärenkaat verrattuna sit esim. kierrokseen boggereita vanteilla.

HEKULIINI
18.08.2004, 09:06
Minkäslaisia nuo krazin gummit olis???

http://www.avtots.spb.ru/images/kraz-255b-1.jpg

Luulis ainakin löytyvän edullisesti... Ainakin rajan takaa...

--Silkkihanska on paras hanska! Parempaa työkinnasta saa hakea!--

HaKu
18.08.2004, 09:10
toin joskus muuntama vuosi sitten tollasen venäläisen gatsin renkaan malliksi kun ne ei paljoa maksa mutta ovat perskuleen painavia, ja runko jäykkä vaikka kankaita 6, kokoja noita on useita.
heitin sen sitten kaatopaikalle.



Edited by - HaKu on 18/08/2004 10:12:20

Tojo4wd
18.08.2004, 09:11
Saattaapi olla vähän turhan jäykät rungoltaan kun ovat tehty hiukan eri painoluokkaan.
Siis noi krazin renkaat.
#########################
Tää on ihan helpporeitti.
#########################

Edited by - Tojo4wd on 18/08/2004 10:14:00

HEKULIINI
18.08.2004, 09:13
quote:
saattaapi olla vähän turhan jäykät rungoltaan kun ovat tehty hiukan eri painoluokkaan.

#########################
Tää on ihan helpporeitti.
#########################


Tuskin traktorin kumejakaan on ihan autojen painolle suunniteltu?!?

--Silkkihanska on paras hanska! Parempaa työkinnasta saa hakea!--

Tojo4wd
18.08.2004, 09:19
Muistaakseni noi traktorin pyörät on kyljiltää kumminkin löysähköt ja etupyöriähän noi maastureissa yleensä on joissa ei ihan niin paljoo traktorissa tarvita kantavuutta.
Niin ja leikkaamalla ton lavan poikki paristakohtaa joustavat kaiketi paremmin sillain leikattuna näkyny joillakin.

#########################
Tää on ihan helpporeitti.
#########################

Paavo
18.08.2004, 09:47
Moi,

Mikan mokki-rangessa (kts. http://www.lapinneliveto.fi/tarinaa.htm ) on traktorin renkaat (tai ainakin kuvio on sellanen), aikalailla samankokoinen kuin Q78-16 tsl, ja ainakin minusta ne toimi hyvin Pyhä-Hyppylän kierroksella, parempi pito näytti olevan suossa kuin tsl:ssä. Hiekassa varmaan kaivaa aika tehokkaasti, jos joku on katsonyt sen raajärvi-vieon niin huomasitteko kun Mika veti Hannun rangea liinalla, rengas pyörähti ehkä kolmanneskierroksen ja auto meni alaspäin ehkä viistoista kakskymmentä senttiä.

-Paavo