View Full Version : Haussa 4x4 lehden 1/03 -numero...
Jimsgarage
17.08.2004, 11:54
Auttakkaa miestä mäessä.. Hakusesa olisi 4x4 lehden numero 1/03 ja erityisesti se juttu missä käsiteltiin Jeep CJ7:n maahantuontia.. Olen ainoastaan kuullut siitä, mutta en vielä lukenut sitä.. Itselläni tuli vaan juuri CJ7 ja veropäätöstä odotellessa.. Jos siitä olisi jotain apua.
Eli Myykää/lainatkaa/vuokratkaa/skannatkaa/kuvatkaa..Tai jotain jolla pääsisin pikaisesti lukaisemaan jutun..
Kiitoksia jo etukäteen!
Terveisin
Jimsgarage
juha.valkama@cs2.tpu.fi
Katoppa tuolta toimitus myy vanhoja numeroita.
http://www.4x4-magazine.com/www/vanhat.htm
#########################
Tää on ihan helpporeitti.
#########################
Jeps..Huomasin se jo ja laitoin tilauksen, mutta asialla olisi vähän kiiru..
-- Jim --
Note! This message was posted anonymously!
Mikäs Jimiä CeeJiissä huolettaa tai veroissa vai peräti katsastuksessa? Mie sen lehdessä olevan katsastin.
quote:
Mikäs Jimiä CeeJiissä huolettaa tai veroissa vai peräti katsastuksessa? Mie sen lehdessä olevan katsastin.
Ja mä asensin PTO:n!!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Jimsgarage
20.08.2004, 09:56
Heh.. Tällä hetkellä huolettaa tuo verotus.. Kuulin, että CJ7:n voisi saada verottomanakin (auton vm.´84) vasta nyt jälkeenpäin. Siis kuulin silloin kun auton olin jo katsastanut ja verohakemuksen laittanut meneen eteenpäin. Samalla kertaa kuulin, että tarvitsisi olla voimanulostulo laatikkossa, mutta se on ilmeisesti vähän hankalampi juttu dana 300:sen kanssa ??
Muutenkin huomasin, että olisi pitänyt tutustua Jeep -tekniikkaan ja säädöksiin vähän enemmän ennen kuin hankin Jeeppini.(Eipä Mopar tietoudesta ole kuin haittaa..heh..). Ja samassa yhteydessä voin sanoa, että Nokian katsastusasema ei ainakaan suurempia kiitoksia saa..(tiesivät minua vähemmän maastohenkilöauto pykälistä ym..)
Juuri äsken kolahti postiluukusta kyseinen 1/03 lehti ja huomasin, että eipä sielläkään ollut hirveän tarkasti kerrottu mitään uutta.. no täytyy odotella sitä veropäätöstä.
-- Jim --